Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az öreg székely száz éves, és az újságíró elmegy hozzá, hogy meginterjúvolja.
- János bácsi, legyen szíves, mondjon nekünk az életéből egy vidám történetet.
Az öreg elkezdi:
- Már vagy nyolcvan éve történt, mikor a szomszédom átjött, és mondta, hogy nem találja a birkáit. Rögtön keresésükre indultunk vagy öten egy demizson pálinkával. Sokáig keresgéltük az eltévedt birkákat, és közben eliszogattuk a pálinkát. Mikor megtaláltuk a birkákat, mindet meghágtuk. Az volt ám a szórakozás!
Az újságíró gondolja, hogy ezt a történetet nem írhatja meg az újságban, és kéri az öreget, hogy meséljen neki másikat.
Az öreg megint elkezdi:
- Már vagy hetven éve történt, hogy a szomszédom átjött, hogy elszökött a felesége. Vagy öten a feleség keresésére indultunk egy demizson pálinkával. Sokáig keresgéltük az eltévedt feleséget, és közben eliszogattuk a pálinkát. Mikor megtaláltuk, mindannyian meghágtuk az asszonyt. Az volt ám a szórakozás!
Az újságíró ideges, mert ez a történet sem alkalmas arra, hogy megírja. Gondol egyet és így szól az öreghez:
- Jól van János bácsi, talán inkább hagyjuk a vidám történeteket. Nem történt magával a hosszú élete során valami szomorú, amiből az újságolvasók tanulhatnának?
Az öreg arca egyszerre elkomorodik:
- Már vagy ötven éve törtent, hogy egyszer eltévedtem...
Ennyitől fáj a fejed?
Hát ne nagyon ülj 400-asnál nagyobb sportmotorra.....igen sok lesz a fejfájás
Toy Story X
ja, a negatív g is oda tud verni- kölcsön slickel verettünk, akkorát lehetett fékezni, amit a lábad bír, mert az meg se nyekkent aszfalton.
más világ, mint az utca
multkor kipróbáltuk haverommal, az ő 5ös golfjukkal hogy milyen abs-el megállni 160 ról, hát nekem hirtelen rosszullétem lett, havernak meg el kezdett fájni a feje
azért fájt a fejed mert a gázzal mentek és alig evett belőle 400-on
nem-nem vicces ez mert vicces gázt szivunk
eccer vittek egy gyorsulásra épített 400 lovas replica rs2-vel. Undorító. Fájt benne a fejem, olyat gyorsult. 4 körül van százon.
korodhoz képest téleg elég vicces vagy az ABT nem csinál tuningot motorba csak külső optika,futómü,és át irják a compit na de ha a te szekered 240lóval elvan 8litrből,sőt gázból még kevesebbel,akkor ez téleg a vicc topikba való na nehogy azt hidd hogy gonosz és kötekedő vagyok nem-nem én örülök hogy az én 200lovas szekeremmel csak a farodat nézhetem mert az aszt jelenti te fizetsz
Jól felborzolta az állóvizet!

Majd én odatalpalom letted az 1.8as 8 szelepes 75 lovas 3as Golfunkat, aztán megfigyelheted a hátilján a horpadást amit édesanyám formált, amikor neki tolatott egy villanyoszlopnak...
Csak hogy valami vicc is legyen már ha már autókról beszélünk...
Horganyzott, és foszfátozott a kasztni nem cinezett . Csak hogy tisztán lássunk. Tény ha nem volt törve 30 évig biztos nem találsz rajta rozsdát.
egyszer régen ügyfelemet kérdeztem:
-milyen fagyállót tegyek a kocsiba, gyárit?
Erre Ő: nem, nem télit! (bexartam)

Máskor egy ellenszenves kollégám fagyállót gyűjtött autójához. Mi is gyüjtöttünk neki 1 liter pisit délután, aztán fagyállóval megadtuk a szinét. Még meleg volt amikor odaadtam neki, mondtam, a radiátoron volt..

Csak hogy valami viccesnél maradjak
egy adott fordulathoz egy adott km-óra állás tartozik, ha nem autómata a váltó.
Ezek szerint ezt a kocsit ha 4000ig 300-at, ha 6000-ig forgatod (mivel lineáris a fűrészgörbéje)- akkor 450 Km/h tudsz vele menni. Reális.
Mint mondtam én készen vettem csak a gáz az általam betett cucc.
Azon, hogy az ABT csak optikai tuningal foglakozik had kacagjak ..
pl: Zöld ABT tuning Gondolom itt kidobott Tescós szatyrokból újrahasznosítással csinálnak műanyag elemeket. én ezzel zártam a témát. Ki nem hiszi járjon utánna, ja és boldogan éltek ..... :)
Ja pont kérdezni akartam, hogy ez most poén akar lenni , de jó poén az biztos, érdekes de átjött
hát, ez az autós téma pont a VICC fórumba való!

Gáz. Az van. Benne.
én nem akarok veled vitatkozni sőt el is hiszem a 240-270lovat csak nem értem és ha nem nyultál bele akkor miért nehéz alkatrész hozzá na a lényeg turbó nélkül elég nezéz sok lovat összeszedni bál lehetséges de akkor abba a motorba nagyon bele kell nyulni fokolt veztengely,nagyobb szelepek,gyalult hengerfej,rövid hajtókar,más dugó.könnyitet cuccok,és még a kuplungod sem lehet gyári és ahogy irod hogy 150km/h-nál alig ketyeg 1500-2000 közt,az nem ilyen motorra jellemző,mert a tuning motor alul semmi majd felül jön elő a kraft ami azt jelenti hogy keményen pörgetni kell
Te meg a sárga csekkeket látod közeledni?
Jól van, de valamiért én inkább annak a jó pár "szakértő" embernek hiszek akik itt nem messze versenyautó műhelyt üzemeltetnek és nem mellesleg versenyeznek is Európa szerte. Ha kell komplett versenyautót csinálnak a 0-tól a készig. Nekem nem kell értenem a "szakszövegedhez" csak az a dolgom, hogy ha elfordul a kulcs akkor vezessem . És hidd el nem kevés bolti utánjárásomba kerül minden alkatrész. Ott bicsaklik a dolgod a lovakkal, hogy motorkódonként (blokkonként is) más más adtokkal futnak ng.. nm..kv stb. és itt min den más :)
ugye 10 ill. húsz szelep más más vezérlés és elektronika. a befecsikről már ne is dumáljunk. Bár nem is vágom miért vitatkozok erről, amíg a 200 ló alatti vasak csak a kocsi seggét látják távolodni nem érdekel semmi .
ja...........és a világon a leg rosszabb inyektor rendszere van CARJETTRONIC magyarul tolrótárcsás nagy nyomásu befecskedezésü ha meg hibásodik ki lehet dobni az egészet nem semmiért van már átalakitva elég sok karburátorosra
na gibic barátom akkor kezdjük ott hogy a te ódid alapból 136lovas a turbós változat 170 az ABT pedig optikával,futómüvel és csip tuningal foglalkozik és kész ami max 15paci és nem 1 barátomnak van ilyen szekere de 1ik sem fogyaszt 12 alatt.......ha ütik 15 és legyen akár milyen gáz kütyüd,az autó gázból mindig többet fogyaszt
és bocs az OFF-ért
Pécs autógáz.
Landirenzó automata rendszer 5 éve volt 200 000 Ft
hol tették bele a gázt?