Örülök neked , mert megjött a kibic is és már vártam.
Én sem a kisujjamból szoptam ki az adatokat. Mikor megvettük sem az eladó sem (mivel ő egy kisbuszba számolta be és még aznap meg is hirdette ) én nem tudtam hogy mi ez(én is egy normál quattrót akartam). Az eredetvizsgánál kérdezett rá az ember az árra és miután ledöbbent megkérdeztem hogy miért. Ekkor indult az ABT sztori . Azóta volt teljesítmény mérésen és valóban nem 240 le - 270 volt a kódok szerint most gázzal és 280 000 km-el 240 le. Hogy mi van benne ne kérdezd az 5 év alatt én gumit, olajat, szíjakat, szilenteket cseréltem és máshoz még nem kellett nyúlni.
A motor még nem volt bontva ill. javítva. A fogyasztás pedig ha tetszik ha nem ennyi. Mondjuk az is igaz, hogy 150 km/h -ás sebességhez ötödikben 1800 - 2100 között forog és nem nagyon kell váltogatni. Nincs rozsda és rohadás bár 91-es, de ugye ez cinkbe mártott cucc és még anyagból van. Mivel ABT-és így a futóműtöl elkezdeve minden variált ( audi 80-90-100-200 ) alkatrészekkel épült. Az elosztófedélben lévő haljeladó pl 1996-os autó-é, tudom mert 3 napunk ment rá mire megtaláltuk.
Azt akartam mondani, hogy jelen kornál többet számít a karbantartás, mert sajnos sok ótvar műszaki állapotú kocsi járkál az utakon, ráadásnak ezek nagy része ha kell, ha nem nyomja a gázt amennyire csak tudja. Megállni és kanyarodni meg nem megy, mert kiesik a kerék.
Nem biztos, hogy ez erre az audira is igaz...
Ja nívának alapvető gondja az, hogy gyenge. Aztán ha raksz bele komolyabb motort, akkor kiderül, hogy azt meg a hajtása nem bírja el. És így születnek a Merci hidas, Volkswagen, Suzuki stb motoros Nívák.
Midőn Orbánia uralkodója, V. Orsós király a Narancsvidéken sétált a
pórnép között, megszólította egy parasztlegény. - Mondd Uram Királyom,
miért veszed el a megtakarított vagyonkám 3/4 részét?
- Hogy az ország rossz helyzetét enyhítsem!
- És mi lesz velem, ha megöregszem és nem lesz miből élnem?
- Akkorra már biztos más lesz a király, majd csak megoldja valahogy. - És
miért nem veszed el a segélyeket a szerecsenektől, akik lopnak, csalnak,
ingyenélők és csak terhet jelentenek a népnek?
- Mit nem gondolsz, te paraszt? A saját fajtámat csak nem hozhatom ilyen
hátrányos helyzetbe!
- Áruld el felség, tényleg ekkora a szegénység?
- Nem kell aggódnod, hiszen ami fontos, arra van pénz!
- És mi lenne az, Uram?
- Leghűségesebb talpnyalómnak adok 10milliárd forintot, hogy a
Cívisvárosban arénát építtessen, amiből ő is busás hasznot húzhat! Így a
nép is kap cirkuszt, hisz tudjuk, hogy a népnek cirkusz kell!
- És az Isten, haza, család? Az mit jelent, Jóuram?
- Isten, az én vagyok! Haza, hogy addig kotródj haza, ameddig még van
hová! Család, hogy úgy szeresd szerecsen testvéreidet, mint a saját
gyermekeidet! Végülis őket is te tartod el!
- Nagy a te bölcsességed Uram! nagyobb, mint Jézus Krisztus urunké volt!
Remélem rád is úgy fognak emlékezni, mint rá!
- Arra gondolsz, hogy ezer év múlva is imába foglalják a nevemet?
- Nem Uram! Arra gondolok, hogy majd ha rád emlékeznek, azt mondják, ő
volt a második király, akit a saját népe feszített meg!
És persze nem terepezek, mert mint látható elég alacsony a technika. Én a járóképességét kimondottam hóban illetve vizes körülmények között használom ki igazából. Bár megvételkor az 5 hengeres hangja és az öszkerekes kivitel úttartása és tapadása volt lényeg és persze az is, hogy szinte egy szem rozsdát sem találsz egy ilyen korú autón . Az, hogy egy erős darabot fogtam ki az csak örömmel töltött el engem is .
Hát ez a 2309 cm3 -is 5 hengeres alapban 136 le.
Ebben az esetben a quattro változat 7 -10 között eszik ha jól tudom.
Ez egy gyárilag (ABT) tuningolt 240 le-ős változat, és én gázzal járok vele. Ebben a formában 9-12 l közötti gázt puszil be, de nincs spórolós autózás. Ezt inkább sportos vezetés mellett , bár ez nézet kérdése.
Én sokáig jártam Nivával vadászni,ha jó gumi volt rajta nem ismert lehetetlent. Egy nagy ellensége van,de ez minden terepjáróra igaz,nem hasalhat föl. Ha olyan helyen mentem ahol fennállt a hasalásveszély,már előtte felező be,2sebességfokozat és padlógázzzzzzz. Húzta az alját de átment. Ezek személyes tapasztalatok. De váltottam egy Opel Fronterára,a fogyasztás végett,a niva megette a fejemet.
Szia HitMan! A lóerőket nem az Isten irgalma állítja elő, ahhoz benzint kell elégetni, nem is keveset. Egy ekkora méneshez nem 6 liter fogyasztás tartozik, az biztos.
Én sem a kisujjamból szoptam ki az adatokat. Mikor megvettük sem az eladó sem (mivel ő egy kisbuszba számolta be és még aznap meg is hirdette ) én nem tudtam hogy mi ez(én is egy normál quattrót akartam). Az eredetvizsgánál kérdezett rá az ember az árra és miután ledöbbent megkérdeztem hogy miért. Ekkor indult az ABT sztori . Azóta volt teljesítmény mérésen és valóban nem 240 le - 270 volt a kódok szerint most gázzal és 280 000 km-el 240 le. Hogy mi van benne ne kérdezd az 5 év alatt én gumit, olajat, szíjakat, szilenteket cseréltem és máshoz még nem kellett nyúlni.
A motor még nem volt bontva ill. javítva. A fogyasztás pedig ha tetszik ha nem ennyi. Mondjuk az is igaz, hogy 150 km/h -ás sebességhez ötödikben 1800 - 2100 között forog és nem nagyon kell váltogatni. Nincs rozsda és rohadás bár 91-es, de ugye ez cinkbe mártott cucc és még anyagból van. Mivel ABT-és így a futóműtöl elkezdeve minden variált ( audi 80-90-100-200 ) alkatrészekkel épült. Az elosztófedélben lévő haljeladó pl 1996-os autó-é, tudom mert 3 napunk ment rá mire megtaláltuk.