Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát sógi a szakmáéban dolgozik és igen nagy fizetést kap De mindíg csábítják máshová. Környékünkön kevés az ilyesmi, persze ennek lehet a merci is az oka
ezta robotizációt én már fejtegettem többszőr de mindenki csak kacag rajta
akkor 450-és 650 között szerintem nem írtam hülyeséget ugye, te is ezt irtad Van néhány cimbi aki nyomjha még a pedált meg van jhó néhány aki már szögre akasztotta a kulcsot. 10 éve 130 szerintem nagyon nem volt jó fizu. rudinál már akkor dupláját keresték. annál a furgonos is többet kapott
Pontosítok, magyarul beszélő, esetleg magyar ÁLLAMPOLGÁRSÁGÚ.
Ha konkrétan akarnám leírni, azt mondta a haver, ha felhív valakit munkakeresés ürügyén és a vonal másik végén magyarul köszönnek, már le is teszi a kagylót.
Ilyenkor hol a nemzeti öntudat?
...és mesélte, hogy bizony nem egyszer volt, hogy a göngyöleg nem éppen szállításra alkalmas állapotban volt tárolva, neki kellett összerakni úgy, hogy a boltosokkal még megküzdött a békáért is, amivel kihurcolta a vackokat.
A 90-es évek elején mikor kezdtem is megvolt ez, de akkor ha szólt a megrendelő embere, hogy kell visszaadni akkor annak a háromszorosa került elszámolásra, de ez rég megváltozott, mindenki még a szar díjból is vissza akar kérni.
Ez igy van. Az áru összekészitve és maga rakja be illetve le. a boltoknál. Ha éjszakás akkor kap kulcsot a bolthoz.
Ezzel teljesen egybevág a kamionos haver véleménye, hogy többé SOHA nem megy dolgozni olyan helyre, ahol magyar a tulaj vagy a főnök.
:-)
és az irodába be se tudsz kerülni
pl a logisztikai részhez inkább felvették az ott dolgozó éppmostvégzett leánykáját mint pl engem aki nem keveset dolgozott benne
és amikor a leánykának szólunk hogy szar listát küldött mert azt a kocsit már megraktuk, rövid gondolkozás után ismét leküldte ugyanazt a listát.........
Az lehet, de a mai világban a managereknek sikerorientáltnak kell menni mert ha nem hozza a számokat mehet istenhirével. Az meg hogy hová tud legközeéebb bejutni csak rajta mulik.
Nekem van kamionos haver, az évtizeddel ezelőtti cukoráfás bizniszben megbukott, de mindegy is, az volt asszem az Lidl vagy melyik multinál szerződött szállító
Saját autóval persze, de lehet, hogy csak a tarktor. Mondhatnátok, ha ennyi mindent nem tudok, miért is írok, hát azért, mert amiért, annak szempontjából mindegy, hogy kinek és kiével.
Szóval az a lényeg, hogy ezeknél a boltoknál úgy megy, hogy a kamionos cuccol le, szedi össze a göngyöleget, válogatja szét a cuccost.
Míg ahol most dolgozik egy német cégnél de ez mindegy is, mert előtte az osztráknál is így volt, hogy odaállt a rámpához, a buzik lebékázták vagy targoncázták az árut és kész.
Esetleg lerakta pótot, ráakasztott egy másikra és ment is tovább. Tudom, egyszer elvitt Luxemburgig, az volt a nyaralásom. ja, és többet is kap, mint egy multinál szerződött fuvarosként.
Értem. elég szar dolog, ez a fajta hozzáállás a szolgáltatásoknál már kezd kikopni vagy legalábbis mérséklödni ahogy látom. Régebben ott is feltétele volt egy fix melonak valamiféle visszajuttatás. De mondjuk ott azért többnyire volt is miböl, csak legyen alárva a teljesitési igazolás
Fordítva, egy irodista mindig közelebb van a tűzhöz így általában tovább viszik magukkal, de ha nem akkor is van már ismerettség és azon keresztül recesszióban hamarabb talál melót mint egy sori munkás.
Nem, olyan nincs.......aki jól keres annak ismerőse van gyerekkori vagy megfizetett mindegy, aki csak úgy akar melót az a 20. közvetítőn keresztül üzemanyagáron tud dolgozni, kerestem bőven mindenféle melót és csak így megy, aki nem ezt mondja az nem tudom hol él.... a legrosszabbat nem írnám le, de pl. barkácsáruházas, meghirdették az áruházi kisautós kiszállítást, két áruházba beadtuk a jelentkezést referenciákkal stb. mire behíváskor közölte az új góré, hogy nem érdekli mennyire jól dolgoztunk másnak a lényeg, mennyit adunk le? Döbbentek érdeklődtünk, miért mennyi az elvárás?......hááát autónként havi 100000 akkor is ha nincs mit kiszállítani, ez a fix, de természetesen jobb hónapokban kéne ezt emelni, ez volt 14 éve mikor havi 400000 körüli bevétel kisautóval jónak volt mondható és ott nem jött volna össze ennyi a jobb hónapokban sem, a multikról ne is beszéljünk, ott is magyarok a főnökök, a kintiek nyilván nem tudják vagy nem érdekli őket csak menjen a bolt....
A melos lehet még öt év mulva is ott dolgozik az irodista meg nem. Nem ugyanaz a szféra.
szoci után nem sokkal
amikor nekem szinte kezdőként 30 ezer volt a munkabérem akkor a részlegvezetőm (józsefváros konténeres rész feje) 36 ezret kapott havi munkabért
ekkor még egy lapon kellett aláírni meg kézbe számolták ki és saját szememmel láttam
persze a vezér 8 órában volt nem dolgozott hétvégén stbstbstb
de ekkora nagy különbségek nem voltak a fizetésekben, nekik tuti volt prémium meg bármi más de a havi munkabér nem sok eltérés volt
most meg a puncsosabb irodista leakaszt 400 ezret a melós 3 műszakban meg 200 ezret
Pedig az autoszerelök egy része egész jol él. Persze elég sok a lehuzoos de szerintem nagyon olcson se szabad dolgozni egy maszeknak.
Olyan.pl nincs, hogy valami logisztikai központnak (akár áruházi mint pl lidl, aldi) beraksz egy -két autót, és ugyanazon a pénzen fuvarozol mint a többi aki ott van - nyilván ez nem ilyen egyszerü, de benne vagy rég hogy informáciohoz juss- ? A nejem ilyen helyen dolgozik és a fuvarozókkal is foglalatoskodik aztán átnéztem.a listáját ki hány autóval van bent állandóra. Vagy hét cég van abból a.BHS, Szemerey meg még valaki nagy cég két-három autókkal ők is, a többi névtelen akárkik.
Tényleg alacsony, egy kollégám most adta el a vállalkozását mint én tavaly és elment autószerelőnek egy maszekhoz.......még 3-at sem keres saját műhelyt nyitni meg nem olcsó történet.
Ratyedli ZOLI 32 alis Clam minden topikban ott van!
A Totalcaron meg megy a siras hogy sok penzert se lehet autoszerelot kapni.
Jo azok indexes alomban vannak, de akkor me nem az a verdikt hogy a gonosz autokraciaban alacson a ber az autoszereloknek?
Csak személyesen ilyesmit.......normál fuvarozásban annyira alacsonyak a díjak, hogy kisvállalkozó még a határon sem él meg trükkök nélkül ahhoz meg nekem gyengék az idegeim.
Nem lehet mindenki dipós főleg most épp azt erőltetik, hogy szakmások legyenek ne érettségizettek viszont ha ez a cél akkor biza élhető fizetést kell adni a takarítónak is nem csak a dipósnak......, de mivel itthon mindig is az ment, hogy aki irodában dolgozik az sokkal jobban él mint a melós miért csodálkozunk azon, hogy ha valaki jót akar a gyerekének az dipót akar adni a kezébe? A szociban bértábla volt így akárhol akármit csinált az ember tudta mennyiből fog élni, volt előnye a szakmának és a dipónak is, bő 30 éve viszont semmi értelme szakmázni annyival könnyebb egy dipós vagy akárcsak egy admin élete mint a sima melósé. No meg igazából nem sokáig lesz szükség ennyi kékgallérosra, ezt a fajta melót robotizálják leghamarabb bár a kis irodistáknak is van aggódnivalója......és akkor mi lesz a felszabadult tömegekkel?
igazándiból most nem rólam volt szó
egy kertészeti szakközéppel és 20 éves vasutas múlttal egyik cégnél sem lennék főnyeremény

itt a hihetetlen órabérekről volt nemrég szó, aztán csak kb a sanyi látja jól a dolgokat hogy munkaerő sehol sem hiányzik csak a rabszolga

amúgy kitanulnék én bármit, pénz is lenne rá időm is van jó sok, de mivel mindenhová csak rabszolga kell így semmi értelme
vasas cégek kezdenek leülni már hegesztő sem kell annyi mint pár éve, mondjuk nem is mennék hegesztőnek......