Az otthon alvás nem párosul jó pénzzel általában, de azért 250 fölé lehet menni vele de azok amiket tudok ADR-es melók. Meg már ott se fenékig tejfel minden.
A vállalkozósdi miért nem jött be? Ezt azért kérdezem mert tényleg kiváncsi vagyok rá. Akiket ismerek azok ugyanannál a megbizónál fuvaroznak néhány autójuk van de annyira nem panaszkodnak a szokásoson kivül. Az egyik a suzukinak hord műanyag alkatrészeket a másik térkövet önrakodósokkal, egy másik csomagolóanyagot. Ezek ilyen 3-5 autós vállalkozók, van amelyik autón is.csak akkor ül ha muszáj.
minden munka nulla képesítéssel
de mivel mindenhol ez van hiába van 100 okj vizsgád.....
épp most beszéltem ismerőssel a lánya 20 éves aztán egy műanyagosnál rakja a flakont zsákba 800ért hiába van érettségi kb annyit számít mint a 6 osztályos végzettség
lehet sopronban kapna dupla ennyit, de akkor meg a lakbér viszi el az egészet
Mar nem a cseszegetesert de milyen munka,milyen kepesitesre?
A pakker,betanitott 8 altalanossal vegzendo robotmunka sosem volt a halliwuudi fizetes szinonimaja.
felénk ilyen 6-800 ft órabér a jellemző a nőknek, 800-1200 a férfiaknak
általában minimálbéres bejelentés a többi zsebbe, se szabadság se betegállomány
ilyen cafetéria és hasonló úri huncutságokról ne is beszéljünk
ezek a kisebb "maszek" cégek 50 körüli vagy alatta dolgozókkal
van néhány aki nem ilyen de ez a ritka
nem egy cégnél jártam ebben az évben szinte mindenhol ez a helyzet
Nincs hiány, nem kell felülni a híreknek, csak rabszolgahiány van és a sofőr sehol semmit sem diktál, ott ahol normális a bér vagy a munka esetleg mindkettő megvan ott véletlenül sincs hiány, az csak ott van ahol mindkettő szar és még kutyaként is bánnak az emberrel, mondjuk ez kissé tényleg változik, de még nem eléggé.
A házi takarító tök más tészta, a szociban egyik anyósom csinálta akkori gazdagoknál és már 85-ben 1000-et kért óránként, de az tök más ma is, a sima céges takarítók 130-160 körül keresnek műszaktól-cégtől függően.
Sedu jól mondja, kissé eltúlzod a fizetéseket, jelenleg a wabinál és mindenhol heteléssel belföldön 350 körül, külföldön heteléssel 400-450 nagyon jó helyen 500, de akkor annyi fel-lerakó van, hogy ritkán teljesül a követelmény, hosszabb kintlét bevállalásával lehet 6-700-at keresni, de aki otthon akar aludni sofőrként tehát nem dolgozik anpi 12 óránál többet annak 250-nél nem több a pénze ha csak nem csókos a cégnél, de a 300-at az is nehezen éri el. 10 éve meg 130 volt még annak is aki hetelt belföldön, annyival kezdtem a szemerey-nél akkor, de 3 hónap múlva újra vállalkozó lettem (csak azt nem tudom miért!?). Ezeket a béreket pontos tapasztalatból mondom jelenlegi állandó munkakereséssel.
Igen gyakorlatilag ahogy írod szinte a söfőr diktál Akkora a hiány a szakmában. Ez a 4 kezes dolog meg kevés helyen működik hosszútávon 24 órából 24 et együtt tölteni akár a legjobb cimborával is heteken keresztül idővel megeszi a barátságot. Nincs saját aurád. Állandó alkalmazkodásban vannak egymáshoz, nem tudsz hová különmenni. Sok jó barátság ment már erre rá. Otthon ha felmérgel az asszony akkor egy szobával odébb tudsz költözni arra a 2 éjszakára míg visszaálla normál kerékvágás. Egy kamionbelsőben messze távol erre nincs lehetőség
Jelelmző, de tört hónap jevesebb fizetés. Igyekszik a sofőrök.nagyrésze egész hónapot csinálni. Több ismerős is melózik.benne van aki négykézbe nyomja - ami teljesen érthetetlen számomra, még ha haverjával is tolja abban a két és fél négyzetméterben. Szóval igyekeznek azért nem kéthetente hazajárni akit a pénz motivál. A szállás eddig is megoldott vokt számukra de nem mindig éltek vele. De nagyon sok helyen eldönthető ki mennyit akar menni és olyan fuvart adnak. Akár beugrózni is lehet nemzetközibe, megmondod mennyit vállalsz és.olyan körre raknak be.
Hát a munkavállalása csak úgy szabhat határt, ha km-ert pénzben dolgozik és keveset megy egy hónapban Aztán így már nem is nagyon mennek el a söfőrök, mert kérnek napi díjat is állásra.12-20 ezer ft körül szokott lenni. Ez azért van, hogy akkor is kapjon pénzt amikor nem mozog az autó. Ugyanis az nem az ő hibája de mégis csak ott kell lenni készenlétben, hogy mikor csippant az irányító
ez a qrva sokat távol lenni is kezd egy kicsit visszább szorulni Nagy általánosságban a cégek 3 hétre forditottak vissza Négykezes cégek mint Wili Betz pl. ott voltak gyakran 6 hetes etapok. Most az új szabályozás értelmében számlát kell tudni bemutatni, hogy hol töltötted az éjszakát minden két hétben ha megállít valami közeg. Mert ha nemakkor nagyon nagy dá dá van. Ezért kezd egyre jellemzőbb lenni a 2 hetes visszafordítás
a helyzet az, hogy nálunk a takarító nem megy el 1500 ft alatt óránként. 250 ezerért 10 évvel ezelőtt sem nagyon ültek már bele a dobozba Ezt a legszarabbúl fizető waberers-nél is meg kaptad., kisebb cégek meg sokkal jobban fizettek. Azt, hogy a cimborád 250-ért kamionozott az az ő baja mert szerintem az egyetlen volt az országban aki ilyen balek 450 és 650 között van most a lé nemzetköziben. Aki ezalatt válalja az egy barom, mert kb. 6000 söfőr hiányzik folyamatosan a szakmából
Szar helyen dolgozott. Ennyi. Vagy a munkavállalása szabott határt a fizetésnek. Nem lehetetlen elérni az emlitett fizetést, de kurva sokat kell távollenni akkor.
- Mennyi borravalót szokott kapni? – kérdezi a pasi a pizza futártól.
– Nem tudom, ez az első fuvarom. Egyetemista vagyok, csak besegítek. De a többiek azt mondták, maga elég fukar egy alak. Örülhetek, ha 50 forintot kapok magától.
A hapsi erre bedühödik.
– Micsoda??! Na, itt van még 500 forint, és mondja meg nekik is, mennyit kapott! Egyébként mit tanul az egyetemen?
– Alkalmazott pszichológiát.
hát az ember próbál harcolni az igazáér Az a 60 rugó 10 éve majd egy ember havi fizetése volt
Sosem mondtam, hogy én milyen jól motoroztam. Egy tök átlagos motoros voltam átlagos képességekkel. Azért egy 20-on évet eltőltöttem rajtuk
Aztán egy ilyenbe belefuthat akárki ám talán még lehet, hogy te is Ne legyen így
nem volt rá szükség Buktam miatta a biztosítási pénzt Aztán elvittem az anyagot kecskemétre egy másikhoz. 60 ezerért(2010 írunk) újból szakértette és jóváhagyta
A vállalkozósdi miért nem jött be? Ezt azért kérdezem mert tényleg kiváncsi vagyok rá. Akiket ismerek azok ugyanannál a megbizónál fuvaroznak néhány autójuk van de annyira nem panaszkodnak a szokásoson kivül. Az egyik a suzukinak hord műanyag alkatrészeket a másik térkövet önrakodósokkal, egy másik csomagolóanyagot. Ezek ilyen 3-5 autós vállalkozók, van amelyik autón is.csak akkor ül ha muszáj.