Fasza kis levél!
Mióta számom van ,ami ugyan az Westel-es,T Com-os vagyok.
Rátettek egy ügyintézőre,mindig hozzá megyek ha akarok valamit,rendes gyerek
Most valami 57-et fizetünk két korlátlan+ egy majdnem korlátlan számért,
Az enyémen 7Giga mobilnet(most kaptam sms-t ,hogy korlátlan),az asszonyén 1giga+ majd két éve,90 forintért(kilencven) egy samsung mittudomén,de jó+ két hüvely P8+ egy laptop+ eu-s országból,eu-s országba ingyenes+ meg a f@szom tudja mi van még benne
Lehet van ennél jobb is de én ennyit nem sajnálok érte.
én sose voltam előfizetéses...... 1x kaptam baptista előfizetéses telefont(pár ismerős volt ilyen szektában) aztán amíg üzleti kapcsolat volt(tagok között ingyen hívás akkoriban már 5000+ tag volt) addig az megvolt, bár sosem volt a nevemen mert az egyháznak jött a számla
mondjuk az jó volt 1200ft az előfizetés(vagy 10 éve) ami fullra lebeszélhető +60sms és másodperc alapú valami 12 forintos perc díjjakkal
bár én sose tudtam 4-600 forintnál többet beszélni 1 hónapban, volt hogy még 100 forint se jött össze
amúgy minden szolgáltató azért van hogy gazdaságosan működjön és nem azért hogy az ügyfél jól járjon
ellenben ez a pannon netes dolog most elég fasza és hűségidő nélkül adják most, és nincs lassítva mint a vodafonos ajándék net
50perc duma már kapásból legalább 1000ft szóval a net csak 5 ezer
'99-óta van mobilom akkor már jöttek be a 30-as westeles számok első pár évben "van még rajt egység" voltam azt azóta meg ugyanitt előfizus. Nem megyek máshová amennyit én telefonálok tökéletes, max házon belüli erőszak (csomag váltás néha). Jól megírtad a gusztustalan fajankóknak!
Hát b@sszátok meg nem találtam meg azt a levelet amit küldtem a vodának 2012 körül Már csak a válaszlevelük viszont válaszát találtam meg Én ezt írtam nekik
" Tisztelt Bukulya Boglárka!
Megkaptam panaszomra a semmitmondó válaszlevelüket. Nagyjából így kezdődik, hogy szíves elnézésüket kérik a felmerült kellemetlenségért. Nos a határozott idejű szerződés lejártának az időpontjának függvényében havi több mint tízezer forintos indokolatlan többletbefizetés ami összességében több mint százezer forint az nem nevezhető kellemetlenségnek. Tetszik tudni mi a kellemetlen? Ha pl. egy jó tejfölös töltött káposztás ebéd után nem ér az ember idejében a illemhelyre. Na az kellemetlen.
Hetedik hónapban kiküldött számlalevelükben, mellékelt kísérőlevelükben hivatkoznak az új telefonadó miatti tarifamódosításra. A panaszlevelem válaszlevelében már arra hivatkoznak, hogy azért módosultak a díjak, hogy a „legkorszerűbb telekommunikációs szolgáltatások” elérhetőek legyenek az ügyfeleik számára. Nos akkor, hogy is van ez? Utána ugyanazt a szöveget odabigyesztik amit már egyszer elküldtek, hogy Önök mekkora fasza gyerekek, mert a maximális adónak rögtön a felét elengedik. Hát pedig Önök nem azok. Hanem az egyik legtisztességtelenebb Cég amivel valaha dolgom volt. A legképtelenebb számomra mégis csak az, hogy a levelük végén, (amit a panaszomra írtak) mindenféle nyereményjátékkal próbálnak kecsegtetni. Hát ez a hozzáállás tényleg elképesztő. Döbbentem olvastam levelüket egy darabig nem tudtam eldönteni, hogy maguk a hülyék, vagy engem néznek annak. De hamar rájöttem, hogy engem néznek annak és minden tisztességes előfizetőjüket. Pontosan tudják, hogy mit írtam az előző panaszlevelemben. Én nem fogalmazok körmönfontan én egy egyszerű gyerek vagyok mint a vonatfütty. Nagyon röviden leírom a sérelmeim okát és erre várok konkrét választ. De nekem ne kelljen már regisztrálgatni, meg kódokat küldeni, egyszerűen egy általános választ küldjenek el ezzel kapcsolatban, mert ez nem csak az én szerződésemmel kapcsolatos, hanem ha jó sejtem akár több tízezer ügyfélével is.
Nos én Úgy gondolom a tarifamódosítással kapcsolatban az Önök tájékoztatása nulla volt.
Konkréttan én akkor értesültem a tarifamódosításukról, amikor a július havi számlát kiküldték az emelt áron. Nos értesüléseim szerint azok sem voltak szerencsések feltétlen akik időben értesültek az Önök extraprofitot célzó tarifamódosításaikról. Állítólag kaptak valami sms-t amiben semmi konkrét leírva nem volt csak, hogy meg lehet nézni a módosítást itt meg itt. Nos aki a 15 napos felmondási idejével élni próbált sem mindenki járt szerencsével. a 13-ik nap után lefújták a felmondás lehetőségét. (teljesen törvénytelenül és tisztességtelenül) Ezt több vodafonos ügyfélszolgálatos hölgy megerősítette számomra. Kitaláltak egy teljesen légből kapott írreális büntetést aki a szerződés lejárta előtt fel akarta mondani azt. Sim kártyánként 50 000 ft!!!!!!
Nos egy olyan kisvállalkozói csomag mint amiben én is vagyok 7 sim kártya esetén csak ennek a tétele 350 000 ft lenne. Vagyis Önök erőszakkal tartják bent az ügyfeleiket.
A tarifamódosításukat a július 1-től hatályba lépett telefonadó törvényre fogták rá. A törvény egyértelműen kimondja, hogy minden megkezdett perc és minden elküldött sms után nettó 2 ft-ot kell az Állam részébe a közös kasszába fizetni. Nos a törvény annyi kedvezményt lehetővé tett, hogy megszabott egy mindenkori felsőhatárt. Ez azt jelenti, hogy ennél többet semmi esetre sem kelljen fizetni az előfizetőnek. Ehhez képest maguk minden simkártyára kivetették a törvény által maximálisan megszabott összeget. Ezt rögtön el is felezték, hogy mindenki lássa Önök mekkora fasza gyerekek. Biztos sokan be is vették ezt a mesét. Vagy akinek csak egy sim kártyája van lehet nem is foglakozik vele. Így ennek értelmében azután a sim kártya után is fizetek pluszterhet amin egy másodperc csoporton kívüli beszélgetés sincsen. Önök pikk-pakk hozzárakhattak volna a percdíjakhoz plusz két forintot ami forgalom elszámolás alapú lett volna és igazságos.(meg egyébként ahogy a törvény előírja) Valószínűleg így nem tudtak volna extraprofitra teljesen jogtalanul szert tenni.
Csak egyszer az életben meg bírjak szabadulni Önöktől. Én soha többé vodafonnal semmilyen szerződés nem fogok kötni és remélem mindenki így gondolja akinek a szerződése valamikor le fog járni Önöknél. Esküszöm ezért imádkozom minden nap. Ennyire becstelen és tisztességtelen céget rég nem hordott a hátán a föld. Persze Önök a szerződéseik mindenféle kisbetűs kibúvoikon keresztül fél kézzel le tudnak söpörni minden panaszost. Csak a saját érdekeiket képviselik, elfelejtik azt, hogy az ügyfeleikéit is kellene, hisz azokból élnek. Arra is nagyon kíváncsi lennék, hogy ugyan ennek a cégnek tőlünk nyugatabbra fekvő országokban miért csak töredékébe kerülnek ezek a szolgáltatások mint itthon? Erre nem kell válaszolni, mert erre magam is tudom a választ. Valószínűleg azért mert csak hazánkban lehet hülyének nézni mindenkit."
Azóta t-comos vagyok, egyébként amire én használom (10 sim) olcsóbra jön ki mint a voda, talán valamivel korrektebb is
Gyerek most vett egy tele kártyát
6 ezerért korlátlan 4g net + 5perc beszéd
Nekem is van egy régi pannon számom , hirdetéseket hívom vele 2 ezer elmegy évente....
Mikor harmadjára mentem be én is, akkor már úgy szóltam, higy a kiscsaj előrehívatta a főnökét, mert annyira remegett, hogy azt is elfelejtette, amit amúgy tudott. Mondjuk én nem anyáztam...
én annó a vodafonnal voltam így amikor az állami percenkénti 2 forintos adóból csináltak szimkártyánként havi 2 ezret és ezt fizettük azokra a telókra is amit kizárólag sms re használtunk nagyjából hasonlót írtam én is lehet kicsit más megfogalmazásban
Most találtam egy hozzászólást,bemásolom.Egy telenor felhasználó úgy látom nem teljesen elégedett a szolgáltatással....
fasszopo geci telenor hogy az anyatokat tegyem teherbe mikor 4 jere jatszatok el h toltom ezt a geci kartyat le veszi a penzt az adat kapcsiert egy hetig hasznalom 500 megas geci kurva anyatokat es van meg 450 mega es eltunik es meg sms be szopnatok le a kis faszomat h elfogyott az adat kapcsim mikor ki irja h az 500 megabol 50 megat hasznaltam el es eltunik a joanyatokat baszom ma teherbe inkabb nem mek dolgozni de mind faszolni fogtok a kurva anyatokat basszam teherbe fasszopok lehuzzatok az embert na ma be mek vmeik kis taknyos ribancot faszra rantom ugyfelszolgalat geci ha kerdezem jonnek a ciklussal na a ciklusos faszomat szopjatok le havi bajos gecik lerantotok mar honapok ota ezt az apro faszt rancsatok le ma szoptok varjatok csak
Jancsi fűti Juliskát,hogy dugjanak már egyet
Juliska ódzkodik.
Jancsi bizonygatja,hogy csak félig rakja be
Julis végül kötélnek áll,de tényleg csak félig,mondja Jancsinak
Jánosunk persze beveri ahogy csak tudja s dógozza a jányt keményen
Mire Juliskakának megjön a kedve s így szól!
Te Jancsi,inkább tedd be egészen
Jancsi lefagy ,majd imigyen válaszol.
Ááááá,az igéret szép szó......
Mióta számom van ,ami ugyan az Westel-es,T Com-os vagyok.
Rátettek egy ügyintézőre,mindig hozzá megyek ha akarok valamit,rendes gyerek
Most valami 57-et fizetünk két korlátlan+ egy majdnem korlátlan számért,
Az enyémen 7Giga mobilnet(most kaptam sms-t ,hogy korlátlan),az asszonyén 1giga+ majd két éve,90 forintért(kilencven) egy samsung mittudomén,de jó+ két hüvely P8+ egy laptop+ eu-s országból,eu-s országba ingyenes+ meg a f@szom tudja mi van még benne
Lehet van ennél jobb is de én ennyit nem sajnálok érte.