Az jó, hogy itthon vagy, mert elárulhatod, mi a meglepi. Hogy fogok tudni fürdeni a napfényben a tengerben lábat lógatva úgy, hogy egyfolytában a "meglepin" kell gondolkodnom?! Ezt azért Te sem akarhatod! Légyszlégyszi!
Ez párom motorja volt és kölcsön kaptam. Enyém otthon csücsül és várja, hogy lejöjjünk. De ezen felül van egy ETZ, JAWA, P21 és egy Romet, Simpson. De inkább XX et szoktam választani, a többit pedig karban tartjuk.
Na, ha egy kicsit nehezen is, de összeraktam a képet . Akkor kanyarodtam Almádi felől a körgyűrüre. Kevertem a szitut, mert amikorkifele mentem a városból hasonló eset volt. Szóval akkor nálad mindíg a pillanatnyi hangulat szabja meg, hogy milyen mocit választassz a garázsodbol?
Igen, 3 körül mentem Alsóörsre, Almádinak pedig vissza .Te remélem Füred felé mentél, vagy ha nem akkor nagyon ott hagytál , mert Felsőörsig nem sikerült befogni.
Én mindig úgy választom, hogy szorosan tartsa a fejem. Általában az elején itt ott nem a legkényelmesebb, de gyorsan rááll a fejemre és utána nagyon kényelmes. Egy ismerősöm a Schubert sisakját képes volt kifaragni ahol nem volt neki jó. Ha túl nagy az nagyon zavaró is, meg nem túl jó, sajnos láttam már balesetnél, hogy a látszólag szorosan illeszkedő sisak lerepült a fejről.
Ezek a zajok nagyon szörnyűek.
Tegnap 3 óra előtt nem Te voltál a Füredi lefordulónál a körgyűrőre kanyarodtál. Vagy az Almádiiból jöhettél. Ha Te voltál. Én egy piros-fehér-fekete CBR 600 F el voltam.
Úgy gondolom én elcsesztem a sisak választást . Pedig az eladó mondta, hogy a kissebbet válasszam. Nekem az rettentő szorosnak tünt, ami kényelmes volt az meg most kicsit laza lett. Érdekes, hogy ha felhúzom a vállaimat, szinte teljesen megszűnik a menetszél. Nem is a szellőzők zajosak, hanem a turbulencia zavar be ami közvetlen mögötte keletkezik.
A régi kiskőrösi sisakokban is mentek 160 al vagy felett és mégis védett......persze ez kicsit túlzás, de érted.
Végül is a sisakhoz kellene nyakmerevítő is. Mert mégis a leggyengébb pontunk a nyakcsigolya. Ezért találták ki az új sisaknál a felfújható légzsákot nyak merevítőnek esésnél.
Üdv! Itt egy Aray " recept". A sisakoknál meg szokták említeni, hogy a festése ellenál az uv sugárzásnak. Akkor az nem védi meg az alatta levő anyagot?
Nincs kedvem most kereskélni utána, de mintha az Arainál olvastam volna, hogy azok nem is használják a karbont. Azok az üvegszállal variálnak, de meg van bolondítva valahogy, aztán nagyságrendekkel jobb mint a sima üvegszál. Tiszta tv paprika.
Annyi jó sisak van a piacon, egyre jobbak, egy jó "műanyag" sipka is jó, persze tényleg a jobbikból, mert már olvastam olyat, hogy egyes noname gyártók, ugyan átmentek a különböző vizsgán, de aztán kiderült, hogy azok a pontok voltak csak erősek, amelyek a vizsgálaton kellettek. Olvasom mindig a motorbaleset blogot, de még sosem olvastam olyat, hogy az ember élete, vagy akár mi a bukósisakon múlott volna! Az a gondolat, hogy egy Arai RX7-ben nagyobb biztonságban lennék utcán, mint egy Nolan N84ben ...nem tudom. Tény, hogy a legfontosabb testrészünk a fejünk, de ha akkora ütést kaptunk, hogy csak a karbon sityakban maradnánk meg, akkor már a többi testrészünk akkora ütéseket szenvedett el, hogy rég meghaltunk belső vérzésben, stb. Tehát az, hogy csak a 15Oezres karbon bukó a jó, szerintem olyan, mint azt mondani, hogy csak az AUDI A6-os 4.2 quatro a jó, a többi autó kuka.
Én sem akarok vitába szállni, de a mai sisakok (komolyabbak) már olyan rétegeket kapnak ami meggátolja, hogy az anyag rövid időn belül megváltozzon, merevebbé váljon. Persze sokkal jobb egy Carbon, de attól is vannak jobbak, mivel a carbon nagyon feszes, így azok gyártók keverik azt, hogy rugalmas legyen. Ezért viszont megint csak azt kapjuk, hogy életünk végéig tuti nem tart ki.
És ha látjátok a LIDL-ben meg szinte bárhol lehet már kapni olyan sisakot ami átment a minőségteszteken, de attól még nem bíznám rá a búrámat. De vannak a már jól bevált márkák amik a tesztek felett teljesítenek és kényelemben is komfortosak.
Én szerintem Nolan simán kibír 5 év felett, mivel a gyártó alapból ennyit ad a héjszerkezetre. Schubert et meg rengeteg versenyember használja F1-ben is akár.
$rash ( ) nézelődj sokat, próbálj mégtöbbet és utána döntsd el.
hááát ez a hozzászólás eléggé nélkülözte az objektívitást. ...ha karbon héjú bukót szeretnél, azt Araiban, meg Shoei-ben biztos nem találsz. Mindegyiknek szabadalmazott héjszerkezete van, egyik sem tiszta karbon, van benne üvegszál, kevlár, meg olyan cumók, amiről azt sem tudjuk mi! Az AGV....végigpróbáltam mindet Fehérváron... a legdrágább volt a leggázabb. Idétlen forma, kényelmetlen belső...asszem az S4es volt ami kényelmes volt.
Az, hogy a többi, gagyi szar, nem tudom, de az tuti, hogy az NZI az NASA-tól vette meg a szövet licenszet, ami belül van. Az ürhajósok sisakbelsejére fejlesztették...a tipikus, nyáron hűvös, télen meleg, izadságot full elvezeti! A héjja is vmi kevlár biznisz! De ha nem hiszed, olvass utána!
Láthattalak csütörtökön délben a 8-ason Várpalota felé menni?
Amerika furcsa hely. Egy fotós kedvéért mit meg nem tesznek.
Ez párom motorja volt és kölcsön kaptam. Enyém otthon csücsül és várja, hogy lejöjjünk. De ezen felül van egy ETZ, JAWA, P21 és egy Romet, Simpson. De inkább XX et szoktam választani, a többit pedig karban tartjuk.
Köszöntem is.
Ezek a zajok nagyon szörnyűek.
Tegnap 3 óra előtt nem Te voltál a Füredi lefordulónál a körgyűrőre kanyarodtál. Vagy az Almádiiból jöhettél. Ha Te voltál. Én egy piros-fehér-fekete CBR 600 F el voltam.
Elméletileg ellen kell álljon. De volt olyan sisak ami UV álló, de a hő hatására megváltozott az alatta lévő hungarocell.
A régi kiskőrösi sisakokban is mentek 160 al vagy felett és mégis védett......persze ez kicsit túlzás, de érted.
Végül is a sisakhoz kellene nyakmerevítő is. Mert mégis a leggyengébb pontunk a nyakcsigolya. Ezért találták ki az új sisaknál a felfújható légzsákot nyak merevítőnek esésnél.
Annyi jó sisak van a piacon, egyre jobbak, egy jó "műanyag" sipka is jó, persze tényleg a jobbikból, mert már olvastam olyat, hogy egyes noname gyártók, ugyan átmentek a különböző vizsgán, de aztán kiderült, hogy azok a pontok voltak csak erősek, amelyek a vizsgálaton kellettek. Olvasom mindig a motorbaleset blogot, de még sosem olvastam olyat, hogy az ember élete, vagy akár mi a bukósisakon múlott volna! Az a gondolat, hogy egy Arai RX7-ben nagyobb biztonságban lennék utcán, mint egy Nolan N84ben ...nem tudom. Tény, hogy a legfontosabb testrészünk a fejünk, de ha akkora ütést kaptunk, hogy csak a karbon sityakban maradnánk meg, akkor már a többi testrészünk akkora ütéseket szenvedett el, hogy rég meghaltunk belső vérzésben, stb. Tehát az, hogy csak a 15Oezres karbon bukó a jó, szerintem olyan, mint azt mondani, hogy csak az AUDI A6-os 4.2 quatro a jó, a többi autó kuka.
És ha látjátok a LIDL-ben meg szinte bárhol lehet már kapni olyan sisakot ami átment a minőségteszteken, de attól még nem bíznám rá a búrámat. De vannak a már jól bevált márkák amik a tesztek felett teljesítenek és kényelemben is komfortosak.
Én szerintem Nolan simán kibír 5 év felett, mivel a gyártó alapból ennyit ad a héjszerkezetre. Schubert et meg rengeteg versenyember használja F1-ben is akár.
$rash ( ) nézelődj sokat, próbálj mégtöbbet és utána döntsd el.
Az, hogy a többi, gagyi szar, nem tudom, de az tuti, hogy az NZI az NASA-tól vette meg a szövet licenszet, ami belül van. Az ürhajósok sisakbelsejére fejlesztették...a tipikus, nyáron hűvös, télen meleg, izadságot full elvezeti! A héjja is vmi kevlár biznisz! De ha nem hiszed, olvass utána!
aztmondod nem használod..
akkor minek, ilyen tutiszupcsi bukesz?
szuper jó lehet a bukódnak..