Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg, el van tűnva a szűnyogos srác..
Mit csinál?
Bíztos nem dolgozik..
Igen! A dual, meg BS stimmelt!
Lehet, hogy hülyeségeket beszélek, de legalább van alapja
Jól tévedsz, de az első fék használatakor a hátsót is fékezi.
én 12o-nál betámasztom az állammal!
Köszönjük EMESE..!
csatlakozzbe, itt éveket okosodhatsz!

Egyszer csak arra lesztek figyelmesek, hogy kiadom az egészet könyv formájában és majd kaszálok....mit nekem szunyogok!
ááá,felesleges..nekem bejött a fűldugó..szeretem..
meg a sportbukó is..240-50 körül meg sem mozdúl a fejemen..
Akkor az:D Hátsó fék használatakor az elsővel is fékez, de nem minden dugattyú használatával Ha jól tévedek...
Miután okostojás vagyok, ezért kötelességem leirni. Az XX-ben nem volt ABS! Az Dual-CBS, és nem elektronika van benne, hanem jól megválasztott szelepek sorozata. Ezt első kézből tudom.
ilyen sityak kéne neked a füldugók helyett! Felvétel után fel tudod a bélést pumpálni, lezár állítólag minden rést.
hát én a Metzelerekben vagyok"otthon" ott a pályagumik sokkal drágábbak, de még a K3 is, amit utcára már engedélyeznek, az is drágább! Igaz 4ezerrel, mint az M5.
Ebben van valami..
Pedig egyrészt az árképzés, nagyobb piac az utcai gumi, drágábban lehet adni és az utcainak többféle körülményt kell átélnie, mint annak a guminak, amit csak elvileg versenyre és szárazra szántak. Első sorban a minta hiánya nem engedi az utcára a versenygumit. De létezik azonos keverékű versenygumi és utcai gumi is, persze az utcai mintás.... kevesebb gumit -minta- kapsz, sokkal drágábban.
Ha használható lenne az olcsóbb, pályagumi utcára és lenne rajta minta, akkor a drága gumikat senki nem venné meg.... ez meg ugye nem jó. De mint írtam van azonos gumi ilyen is, olyan is..... és azoknak az ára is nagyon eltérő..... akkor miről is szól az egész?
4000körül indul meg,de onnan már gyorsan kopik,,,én addig mentem vele,míg kilátszott a levegő,,,,,a drótszál kanyarban jól szikrázik
legközelebb meg értelemsebben kérdezz,,,,,,meg te nem vágod,mit válaszoltunk neked
2,5öt ír egy személlyel, de mindíg felkéretősik az utánfutó, azért van 2,8on...annyit ír 2 személyre!
viszont amíg az M3asod az ereje teljében volt, akkor még tél volt. A kopott után meg felkerült a slick. Most kéne visszapattintani a zsir M3-at, hogy akkor mit éreznél!
elhiszem ha ezt írod, de mindaddig fenntartással, míg nem próbáltam. Pont erre írtam az elején, hogy akkor nem értem, hogy mi a franért van az utcai gumi, ha minden tekintetben jobb a pályagumi, futásteljesítményben pedig nincs különbség, csak egy pici. Mert hogy lehúzásból, az elég demagog!
Tudom..De szerintem ez is kamelló..viszont érdekes hogy elől az M3nak olyan mindha fordítva lenne a mintája, a normálishoz képest..
máj.14-15
sok
2.2-2.5 max..még az utcaira is,..jobb lesz, meglátod..
az adatlapomon után kérdezted a "kutyát".... az pedig a GSR 600.... sosem volt szó GSXR600-ről.... arról csak te beszélsz....
hát én saját tapasztalatból mondom, nem csak elképzelem....
Én sokat jártam slcikkel, vágva, utcán.... Michelin Pilot, reggel a 6-7 fokban sem volt gondom -persze az első pár km mindig nyugi, de mindenféle guminál- teljesen határozott és stabil volt 'mindig minden körülmény között' ... sőt esőben is 160-170-eket jártam vele, elég döntős kanyarokban is...stb.
Nincs azzal baj, sokan még mindig elhiszik a negatív híreket. Ez van.
Hamar bemelegszik, nem hűl ki gyorsan... sőt a slick még nem üzem melegen is tudja azt -vagy kicsit többet is- , mint a normál urcai gumi.... melegen meg még jobban tépőzár az útra.
GSX600R
Egy fostalicska..
Neeeem..alapban langyosan is többet fog mint az M3 hugymelegen..