én nekem nem kell mondanod, elméletben szuper vagyok....
...de továbbgondoltam a sörétesgumidat...most hogy egy kavicsfelverődéstől berepedt a szélvédőm( természetesen fűtőszálas, meg esőszenzoros, ugyhogy az Alpok túrát ez végérvényesen eldöntötte ) ...háááát, ge...iség!
Az is lehet hogy én hibáztam és pár pillanattal megelőzte az első fék a hátsót...
Mert ha a hátsót húzod(nyomod) előbb, (úgymond, összeül a motor), nagyobb fékhatást gyakorol a hátsó gumira ,és utána az elsőt..természetesen mindezd gecigyorsan(ha van rá időd, és rutinod)
Hát, ilyenkor kikönnyül a segge mint a picsa, ott nem számít, milyen gumi van hátul.... ez mondjuk a 2 személyes menetek előnye, többet fog a hátulja is!
Menjél már a picsába te idióta,,,,,,ki mondta neked,hogy ez így jó,,,,normális vagy?holnap kapsz pofont egy zsákkal,,,meg akarsz dögleni,,,,,,,,hát de felbasztál most otthon vár a fiad,te meg szórakozol?!
Fogok is, mihejst lesz időm(és pénzem)
De mindt már mondtam..mindíg mérlegelek, és a kanyarsebességem bőven a "normális" alatt van..pont a hibalehetőség miatt..
Aztapaszta..hát még messze vagyok innen..
hátúl 2.2van..elől is..
eddíg nagyon akartam előre is slicket, viszont ma a nyolcason tempózás közben akadt egy kis bibi, és erősen kellett taposnom...
Hástsó azonnal elment(természetesen)
Viszont első gyönyőrűen tette a dolgát és nyikkanás nélkül fogott..
Viszont ha elől is slick van nem vagyok bíztos benne hogy minden ugyan így történik..
no de az ültetéstől megnőtt az első villaszöged, tiszta "Csopper". ...azért írtam, hogy el van állítva. Az, hogy mit hova tekersz...én is szoktam próbálkozni... ha megkérdezik, természetesen megy a PR, de itt magunk közt.....utcára.... mindegyik beállítással ugyan azt a tempót mentem mindenhol, stb stb!
...de továbbgondoltam a sörétesgumidat...most hogy egy kavicsfelverődéstől berepedt a szélvédőm( természetesen fűtőszálas, meg esőszenzoros, ugyhogy az Alpok túrát ez végérvényesen eldöntötte ) ...háááát, ge...iség!