Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzuki GSR 600 = Láncos kutya
egyébként a gumi önmagában nem produkál fékhatást,,,azt a fék produkálja
mert az kezdőknek való,,,,,mint tudjuk a versenyen csak kezdő motorosok vannak,,,,Garbó ettől sokkal magasabb szinten motorozik
Még jobbat! Szerinted miért azzal mennek versenyeken?
szerinted hányszor írtam le neki,m,,,,lépésről lépésre ,,,,mindent amit csak lehet a legjobb fékezés érdekében,,,,,de ő leokostojásozik minket,,,,,,nem akarok neki rosszat,de ha a saját hülye feje után megy,akkor baj lesz belőle
de,azén jobb csapottam be fog,,,,,elöl hátul egyforma profilú gumi legyen,(slick-slick,utcai-utcai),,,én erről beszéltem telefonban is,,DE SLICK-UTCAI,vagy UTCAI-SLICK ilyet nem ! ! ! ! ! ,,sajnos nem értem oda hozzád,mert sietnünk kellett haza,,,de holnap odamegyek és eltáncoltatom veled ezt a gumis dolgot,,,,
Ez jó: "főleg a súlyod alatt"!
Tarka jól mondja...látszik, ki okosítottam! ... plusz, állítólag nem is használsz akkora nyomást a slickben, hogy gyorsabban bemelegedjen, ergo pikk pakk kilapul...főleg a súlyod alatt!
Vigyázz, mit mondasz, mert Te is belépsz az okostojás kategóriába mellénk!
produkál. hisz fékezéskor kilapul a gumi, és ha hegyes- ha nem, megnő a felülete (ha ügyesen használod a féket)
Semmi nem üt be..Maximum a pálinka. .de már azt sem iszom..
Na, okostojások.! Köszi hogy aggódtok..Feleslegesen,,...
Nem a hátsó volt a téma,...!
Az volt az aggodalmam, hogy a slick ELSŐ produkál e olyan fékhatást(a hegyessége ellenére) mind az utca sport...
Mindenki tudja mi történik fékezéskor a hátsóval, nem is ez volt a téma..
mennyire igazad van,,,,és mennyire meg fogom taposni a Garbót ha baja esik,,,,,,soha ne adja az ég ,,,de ha mégis beüt a krah,akkor a kórházba verem szét,,,ott már úgy is ellátják utána
hülyeséget beszélsz,,,mindegy mi van hátul,mert akkor alig ér a földhöz,hisz az első kerékre és villára megy az összes terhelés,,,,,továbbá a legjobb fékezés az ,ha nem csúszik meg,de fékezed a kerekeket,,,,,,,hátsó után 10ed másodpercel később már húzod az elsőt,,,ilyenkor már a fékezés hatékony és szépen összeül az eleje,de mind a két kerék fékezi a motort,,,,de nem belekapaszkodva hirtelen,hanem határozottan és progresszíven,,,,mintha egy szivacsból nyomnád ki a vizet,,,célszerü hogy a testsúlyodat is hátrafelé nyomod a "hátsókerékre helyezed",nem dőlsz előre,,,,,sok munka ezt begyakorolni,de megéri
Szerinted ok nélkül?
kapsz a pofádra rendesen
Jó reggelt!
Csak hogy én is beleugassak a dolgokba! Nem vagyok fizikus, de azt tudom, hogy fékezésnél előremegy a motoron az összes súly a lendület miatt, ergo a hátulja "megemelkedik" a gépnek. Tehát legyen is bármilyen "ragacsos" gumi is hátul fékezésnél könnyedén megcsúszik. Kell használni vészfékezésnél a hátsót is, de érezned kell a csúszáshatárt. Nem a gumi a hibás, ha megcsúszik a motor ilyen esetben. Neked kell ismerned a határait, ő csak teszi a dolgát. Nekem is volt 1-2 meleg helyzetem a hétvégén, amikor igencsak sírt az első gumi vészfékezésnél, de meg nem csúszott soha, ahogy a hátsó sem (DUAL-CBS ). Hiába, a kezemben van az ABS...
És szerintem se nagyon állatkodj közúton , mert a család MINDIG hazavár! Menj tempósan, de a durvulásra ott a versenypálya! Nem akarlak kioktatni, félre ne érts! Többet mentél 1 év alatt, mint én 2 évig! Csak néha gondold bele magad asszonypajti helyébe! Főleg még ha mesélne pár érdekes sztorit is egy-egy átmotorozott nap után...
Vége a hegyi beszédemnek. Remélem értetted, mit szerettem volna nyökögni!
hogy kerűlt a képbe a kutyád?
Bazz NNI..! Milyen betétlapot? beszélek össze-vissza..
Nem tudom..Pont ez a gond..A "hegyesebb" slick középső futófelülete kissebb, ergó középpen kevésbé tapad mind az utcai..egy vészfékezésnél sok múlhat rajta..nem tudom..csak agyalok..
erre azért ne fogad sok pénzben
Nem hiszem, hogy egy utcai gumi jobb lenne, mint egy medium slick és a slick is bemelegszik annyi idő alatt, mint az utcai.
Adok betétlapot ha akarod..de akkor jössz a túrára..!