csak szépen kormányozz ellen,,,aztán ne szarkodj,,,,döntsél,,,nekem már a fékpedál is elkopott,,,majdnem estem is miatta
Elöl legyen 2.2,hátul 1.9re fújva,,,,és megnyílnak a kanyarodás frenetikus érzései
Ár innen,gondoltam irányadó, de nagy különbség nincs
Pofi -tól olyan messze vagyok mint ide a hold..
De attól még érzem hogy megindúl alattam a vas...vagy sem..
Első teló: Előszőr gyári alapra, majd egy egy katt., ide oda..sok 100km majd magint ide-oda..most ott tartok hogy előfeszítés picit keményebb a normálnál, odaút feszesebb picit, visszaút lazább..(hogy kigyorsításkor is tudja követni az utat...nagyjából..de a többi szervíztitok!
Az ültetés gyári kutyacsontal lett kivitelezve..az első-hátsó telók a súlyomra (és stílusomra, hosszú idő alatti egyesével pötyögtetéssel lett állítva) nyílván nem a kátyúval telibaszott részen teszem-veszem a gépet határ közeli állapotba...de ott igen is van visszajelzés..
ha majd összeszeded magad és kipróbálod, megtudod..
nekem, első:38.480
hátsó:57.530 =96.010 + szerelés..
Lesírt kedvezménnyel is min 90kib@szott ezres..!
EGY F@SZT!
Arra mondjuk kiváncsi lennék, a kátyúkon kívül az ültetéssel elállított futóműddel mit érzel!
De az ár érték az helytálló, a teszt elolvasása után hirtelen ránéztem az M5 árára, ugyan nem 9O ezer, de nem is baráti!
Metzeler K1..ennél jobban nem tapad semmi..
Az M5 90ezerért elmegy 12ezret(drótig(kommentek szerint..))
8 gumit veszek azért amivel 40et megyek minimum! Ezerszer nagyobb tapadásban, és a visszajelzéseket hagyjuk is..
Elöl legyen 2.2,hátul 1.9re fújva,,,,és megnyílnak a kanyarodás frenetikus érzései