De az a minta miatt van, az esőelvezetés (igy olvastam anno)... ha megnézed az első minta hosszában szétküldi a vizet igy a hátsó egy "száraz" mezőbe érkezik! ... de gabrónál a hátsó slick igy is ugy is szar esőben!
Az M3-at viszont csak párban szabad használni! M3 elől és hátul, tehát ha elfogy az M3 hátul, nem tanácsos másféle hátsót összerakni vele....csak M3-at. Ezt anno a gyártó is vastagbetűvel kiemelte a gumi megjelenésekor...
De igen, és nekem is tök jók még a betétek, csak azt nem tudom hogy milyen minőségűek (így vettem). Ha egy kis idő, úgy hogy szerszámok lesznek a közelemben utána járok a dolognak, meg a légszűrőt is megnézem, hátha kér egy kis tisztítást. Már nagyon hiányzik egy kis motor buzerálós hétvége.
meg most elolvastam egy csomo Metzeler ractec tesztet...külföldiül... ...ott is világosan írták, hogy a K3 kapott valami extra adalékot, hogy utcán is hamar felmelegedjen, mert csak az engedélyezett hivatalosan utcára, irták, hogy a K1 K2 hosszabb idő után melegszik!
Nem csak Tarka....
De én nem akartam "elmagyarázni", főleg nem elmondani, hogy "ahogy" és
amilyen gumi párosítással közlekedsz.... az "finoman" szólva eéűlég balfaszság! Azonos gumik mindkét keréken, de ha már valaki izgága...akkor is előre a puhább.
...mikor lesz a tesztnap?