Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az csodamotor!

...mikor lesz a tesztnap?
De az a minta miatt van, az esőelvezetés (igy olvastam anno)... ha megnézed az első minta hosszában szétküldi a vizet igy a hátsó egy "száraz" mezőbe érkezik! ... de gabrónál a hátsó slick igy is ugy is szar esőben!
Hát pedíg én az ellenkezőjét tapasztalom..Gyorsabban bemelegszik és lassabban hül ki..
elképzelek egy ilyen vitát, kocsmában sör mellett! A végén senki nem jutna szóhoz!
Az M3-at viszont csak párban szabad használni! M3 elől és hátul, tehát ha elfogy az M3 hátul, nem tanácsos másféle hátsót összerakni vele....csak M3-at. Ezt anno a gyártó is vastagbetűvel kiemelte a gumi megjelenésekor...
De igen, és nekem is tök jók még a betétek, csak azt nem tudom hogy milyen minőségűek (így vettem). Ha egy kis idő, úgy hogy szerszámok lesznek a közelemben utána járok a dolognak, meg a légszűrőt is megnézem, hátha kér egy kis tisztítást. Már nagyon hiányzik egy kis motor buzerálós hétvége.
az semmi, 2.8Bar on van!
ez sem igaz így... pl reggel ha elindul a 7 fokos hőmérsékletben, nagy összegben fogadnék, hogy az első M3-as többet fog neki, mint a hátsó csodagumi!

de tény, hogy az azonos keverék a nyerő, ott nincs meglepetés!
GSR 600-ról van nagy ba szó
és nem versenytempóról, hanem a leghasználhatóbb motor és helyt áll mindenhol
igy is lesz, csak az elsó még színte egy tökéletes M3..viszont lehet holnap lecserélem, a kiváncsiság kedvééret..
Az a kis pluszt amit a kedvesd pici popija tett még rá arra a hátsó kerékre, azt is vedd számításba..
meg most elolvastam egy csomo Metzeler ractec tesztet...külföldiül... ...ott is világosan írták, hogy a K3 kapott valami extra adalékot, hogy utcán is hamar felmelegedjen, mert csak az engedélyezett hivatalosan utcára, irták, hogy a K1 K2 hosszabb idő után melegszik!
Nem csak Tarka....
De én nem akartam "elmagyarázni", főleg nem elmondani, hogy "ahogy" és
amilyen gumi párosítással közlekedsz.... az "finoman" szólva eéűlég balfaszság! Azonos gumik mindkét keréken, de ha már valaki izgága...akkor is előre a puhább.
Azt nem vágom hágy dugattyú,hány betét de jobban adagolható az bíztos..
Jó, tény, hogy cseszneknél nem volt melegebb a gumid , mint az én szarom!
De tényleg..le is pittyedt az uncsi tesóm arca miután visszacseréltük a vasakat..egyszerűen nyomaték szegény, kényelmetlen..(nekem)
gondolom abban is dugattyúnként külön betét, pontosabb felfekvés, jobb adagolhatóság stb!
Fecó nem a fézerjéről beszélt?
Haggyad már azt a tesztet..csöpög a PR-től...
én egy Z75Oel voltam így...mentem vele, leszáltam, hamar elfelejtettem! Végtelenül unalmas volt!
Tárcsa hibátlan..betétek színtén,...egyszerűen harapósabbna tűnt a féke..kilóra nincs sok különbség..Fz1 194kg,gixer 187..
Majd május 7.én Pesten!
Márkafüggetlen tesztnap
...............
áááááááááááááááááááá eszembe jutott a szemüvegem..
Lehet meg kéne nézni a betéteket, meg a tárcsát. Nehogy karikák fogyjanak el előbb
mert mindenhol ezt írják a szakemberek, többek közt a föoldalon a cikkben is!