Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Mi ez a korai fekvés?
Ott van anya?
jóéjt.
Ma már nem baszakodok a színnel,de holnap megnézem,milyen lenne sárgán a felni!
Még egyszer Jó éjt Mindenkinek!
oké...
Én az elején,amikor új volt a mocim,úgy mentem,ahogy le volt írva elől 2,5b hátul 2,5b két személynél 2,9b ha jól emlékszem!
A slick-el,bár már csak ilyet rakatok fel,elől hátul 2bárral megyek!
De ez motorfüggő,meg még sok minden!
Pályákhoz ne hasonlíts minket,hisz a magyar "utak"....
A másik meg az,hogy ők minél jobb köridőre törekszenek,én meg csak úgy élvezem!
Nah jó éccakát fiúk!
Gabro,holnap dobj egy emailt a telefonszámmal légyszives és a Tiedet is megírhatnád,az enyém ott van az adatlapon!
dehogynem, évről évre jobb! 2O17-re el is éri a kívánt célt!
Ja, viszont a Ducatis hölggyel összefutottam a terembe! Ö is gyúrós!
Sukoró, Gémeskút vendéglő... falu közepén jobb oldalon...

Salátát az Agg. eszik..
Mégsem látszik rajta...
Hol lesz helyileg? Velence? Vagy Gárdony?
Hát én is a sárgára szavaznék..elüt az aranytól..főleg ha még árnyalatban sem hasonló..de majd élőben eldöntöd..de szerinte is a sárga jobban beleillik a képbe..
az a 71-esre jó, de ha ráfordulsz a nosztorira engedd le az elsőt 2,1re, a hátsót 2,Ore! Az elkerülőn megint mehet a 2,2!
Nem vagyok meggyőzödve arról, hogy a slick megfelelő lenne utcára. Igaz, nincs is vele tapasztalatom.

Aki jönne holnap, azzal Fváron a Baumaxx parkolóban találkozunk délután 5 körül.

Jó éjt Urak!
én meg megint salátaleveleket zabálok vacsorára, lehet attól vagyok minden este ingerültebb!
2.2..! erre fújta a bácsi..ha jól emlékszem..
Nem vagyok egy designer, csak ajkai ....de szerintem ez az arany nem nagyon passzol a képbe! Inkább a sárga, amilyen a motorod is!
Erről nem nagyon tudok még nyilatkozni, viszont más nyomáson is kell használni mint az utcaikat..puhábra fújják őket..
És mi a megfelelő nyomás? Mert a versenymérnökök pályáról pályára állítják, ez esetünben annyit jelent, hogy mikor kikanyarodok a szar Rózsa utcából a jobb minőségü xy utcára, más nyomásérték dukál!

De tény, hogy ha alacsonyabb nyomáson van, jobban melegszik, de ezáltal a hegyességéből is veszt! Szerintem mi nem tudjuk mi a megfelelő nyomás!
Igen jól tévedsz!
De kanyarba nem sokat kell fékezgetni és nekem is volt olyan gumi,ami szerpentinezésnél megfárasztott,mert kanyarból kanyarba nehezebben fordult át!

Én eddzésben vagyok...Egyfolytában tálcával a kezemen futkározok fel-alá..Rajta 4-5 sörös korsó..Alkarra gyúrok...
Gabro így nézne ki valahogy a felni....szerinted?
Bocs, hogy belevau... de ha hegyesebb, akkor egyenesben kisebb felület érintkezik az aszfalttal, ergo a fékhatás is rosszabb. Jól tévedek?
Ha kockásra kopik a gumi,azt már tényleg nehezebb átfordítani!
Viszont Gabro szerintem azt érzi,hogy a slick gumik sokkal "hegyesebbek" sokkal hamarabb át lehet fordítani!
Nekem bejött a slick és akárki akármit mond,még ha nem is éri el azt a hőmérsékletet,ezerszer jobb mint az utcai gumik!
Faszán belőtt futóművel és megfelelő nyomással észrevenni a különbséget!
Nem tudom, nem vagyok motul alkalmazott(sajnos).
Na erről a billegésről beszélek..És ha ez kopik, középpen akkor sem fog billegni mert sokkal de sokkal hegyesebb..aszonygyák..de erre kiváncsi vagyok..
Holnap mennek a Plasztikosok is egy kanyart Gyulakeszire, a lenti OMV kütról 5-kor! Velőspiritós evés a program, majd haza!