Én az elején,amikor új volt a mocim,úgy mentem,ahogy le volt írva elől 2,5b hátul 2,5b két személynél 2,9b ha jól emlékszem!
A slick-el,bár már csak ilyet rakatok fel,elől hátul 2bárral megyek!
De ez motorfüggő,meg még sok minden!
Pályákhoz ne hasonlíts minket,hisz a magyar "utak"....
A másik meg az,hogy ők minél jobb köridőre törekszenek,én meg csak úgy élvezem!
Nah jó éccakát fiúk!
Gabro,holnap dobj egy emailt a telefonszámmal légyszives és a Tiedet is megírhatnád,az enyém ott van az adatlapon!
Hát én is a sárgára szavaznék..elüt az aranytól..főleg ha még árnyalatban sem hasonló..de majd élőben eldöntöd..de szerinte is a sárga jobban beleillik a képbe..
És mi a megfelelő nyomás? Mert a versenymérnökök pályáról pályára állítják, ez esetünben annyit jelent, hogy mikor kikanyarodok a szar Rózsa utcából a jobb minőségü xy utcára, más nyomásérték dukál!
De tény, hogy ha alacsonyabb nyomáson van, jobban melegszik, de ezáltal a hegyességéből is veszt! Szerintem mi nem tudjuk mi a megfelelő nyomás!
Igen jól tévedsz!
De kanyarba nem sokat kell fékezgetni és nekem is volt olyan gumi,ami szerpentinezésnél megfárasztott,mert kanyarból kanyarba nehezebben fordult át!
Ha kockásra kopik a gumi,azt már tényleg nehezebb átfordítani!
Viszont Gabro szerintem azt érzi,hogy a slick gumik sokkal "hegyesebbek" sokkal hamarabb át lehet fordítani!
Nekem bejött a slick és akárki akármit mond,még ha nem is éri el azt a hőmérsékletet,ezerszer jobb mint az utcai gumik!
Faszán belőtt futóművel és megfelelő nyomással észrevenni a különbséget!
Na erről a billegésről beszélek..És ha ez kopik, középpen akkor sem fog billegni mert sokkal de sokkal hegyesebb..aszonygyák..de erre kiváncsi vagyok..
Mi ez a korai fekvés?
Ott van anya?