Hát egyszerű, ha nincs pofád egyiket lemondani... mond le mind a kettőt, valaki meg kér neked légszűrőt, ha máshonnan nem lesz...
Így nincs akkora gáz sztem
Én most mostam át a láncot és az egész blokkot brigécióllal, teletoltam full syntetik olajjal,(még a tökröt is bekentem, jobban vissza tudjak pillantani..rátok.. )teletankoltam alpesi diesellel, és indulok a Grossglocknerre..
természetesen egyedül..
MERT VITRIN BGINGÁSOK VAGYTOK!
És persze a hólánc fent van..
fú, de te még nem láttál olyan retkes motort, mint ahogy vettem.... egy buzi csopperes második motorja volt, mikor olyan kedve volt. Szerintem vásárlás óta nem mosta.
én sosem mostam át a láncot, féktisztítót rongyra fúj, azzal áthúz finoman minden 100. láncolajozáskor vagy még akkor sem.
a TL-en elment a láncom 35e km-t.
Az Apiban már 10-van mióta nálam van,egyszer nem mostam át és kb ha 5ször "sprayztem" szerintem még gyári, 28e km total, még pár ezerig tuti nem kell cserélnem.
holnap megrendelem, hétfőre szerintem megvan. légszűrőt nem találtam.... , azt vedd meg ringben.
holnap még megpróbálom a gyári számát átfordíttatni...hátha.
ha megvan tudatlak róla.
az az, W5 fekete doboz zöld kupak, most voltam át éppen, jövö csütörtöktöl lesz. A másik, az olcsóbbik, az kék kupakos, azt nem láttam a kiirásban, de tavaly is később volt. Az meg olyan nagynyomású cucc mint a féktisztító.
Én ezzel a zöldkupakossal tisztitom a láncot is. Ráfújom a rongyra, megfogom a láncot, 3X átpörgetem a kereket, levisz mindent.
dehogy akartam vitát indítani, már kezdem magam mumusnak érezni....
én mikor vettem a motort, nagyon redvás volt, igy én is megáztattam brigéciolban...a láncot is. Egy idő után kezdett kifolyni a piros zsir a láncból és 2 hetente utána kellett húzni...majd ősszel csere.
Azt tudom, hogy gumira láncra ne menjen, nem akarok kockáztatni. Láncra inkább a lánctisztító spraymet használom.. arra vettem
Lidliben az a W5-ös márka vmi annak a családjában van ez az olaj tisztító és fém tisztító?
Mert akkor megvárom, hisz olcsó és nem annyira veszélyes, nem kell annyira óvatosan bánni vele, nekem is könnyebbség lenne
Egy egész szilikonos flakonon ülök...
(Kár, hogy nem nézek moto GP-t. Sem.)
Így nincs akkora gáz sztem
Abból a fostalicskából bíztos kell egy szezon mire motor lesz..
még szerencse hogy vele van a teljes Yami mérnöki kar..
És szilikonozd be a motoros ruhád, hogy a kanyarban könnyebben ki tudjál ülni!
természetesen egyedül..
MERT VITRIN BGINGÁSOK VAGYTOK!
És persze a hólánc fent van..
a TL-en elment a láncom 35e km-t.
Az Apiban már 10-van mióta nálam van,egyszer nem mostam át és kb ha 5ször "sprayztem" szerintem még gyári, 28e km total, még pár ezerig tuti nem kell cserélnem.
holnap még megpróbálom a gyári számát átfordíttatni...hátha.
ha megvan tudatlak róla.
stipi-stopi pár doboz nekem
Én ezzel a zöldkupakossal tisztitom a láncot is. Ráfújom a rongyra, megfogom a láncot, 3X átpörgetem a kereket, levisz mindent.
én mikor vettem a motort, nagyon redvás volt, igy én is megáztattam brigéciolban...a láncot is. Egy idő után kezdett kifolyni a piros zsir a láncból és 2 hetente utána kellett húzni...majd ősszel csere.
Lidliben az a W5-ös márka vmi annak a családjában van ez az olaj tisztító és fém tisztító?
Mert akkor megvárom, hisz olcsó és nem annyira veszélyes, nem kell annyira óvatosan bánni vele, nekem is könnyebbség lenne