Na,ne keverjük a szezont a fazonnal a kocsikba fejlesztett full szi.olajnak semmi köze a motorokéhoz..gyanítom a verdád nem pörög 14et...És mégegyszer : Full.szi olaj vékony olaj, direkt fogyasztja is a motorod, ergó ha figyelmetlen vagy( vagy csak nem pont vízszíntbe ellenörzöd fent áll a lehetőség hogy kevesebb olajjal jársz...
Ha nem egy sufni tuningos szervízbe viszed a géped bárholezt fogják mondani..
Veszprém szuzuki ( pisti versenyző, ezt fogja mondani..yamaha v.palota,Kornél pálya versenyző színtén, de a yamik gyári olyaja is "rész szintetikus" )
A "rész szintetikus" nem jobb vagy rosszabb mint a full, egyszerűen vastagabb és egy decit sem fogyaszt belőle a motor..
röviden ennyi...
Szia!
nyugodt lehetsz,mindkét repsol olaj jó választás utcai motorokba,nem versenyszerű felhasználásra, sőt a sintetico jobb, mint a sport4,bár mindkét olaj ugyanazt a minősitést tudja.
A sport 4 "csak" félszintetikus,a sintetico,meg teljesen szintetikus.
Én is sinteticot használok a motoromba,sőt az autómba is full szintetikus olaj van,pedig nem egy racing gép,hanem egy sima egyszerű utcai autó.
Várjál, ebből amit én vettem ezt ajánlották utcaira a boltban is ennek van sport változata is... mutatom...
a másik, hogy nekem azt monták a xW - y jelenti a viszkozitást, ami egyben azt is milyen hőmérsékleti viszonyokat bír még ki.
Meg, hogy azt hiszem de ez nem tuti, a versenygépekhez nincs ilyen W-s értéke.. (W - winter - tél)
Már bocsánat,ne szeretnék senkit kioktatni,de Full.sz.olajat CSAK verseny körülmények között használnak,VERSENY motorokba..!
A full olajak "vékony" olajak,hogy még kissebb legyen a súrlódás,épp ezért csípkedi is a motor,viszont azokat a blokkokat pár verseny után a kukába dobják( a tiéddel ellentétben)..Egy valamire való szervízben bármely hozzáértő szerelő elmondja neked ugyanezt...
hát 4 liter kell, az hogy milyen, ...pasz, én sem vagyok márkafüggő. Most castrol van benne, de nem zárkozok el semmitől. Szintén az ár, érték egyensúlyban legyen. Sportmotor nem csopper, ...mit mondhatnék még? 1OW-4O, vagy 1OW5O.
Nafene... és olajat milyet és mennyiért? Lassan én is előtolom a vasat aztán előtte cserélni akarom. Eddig garis volt, szervizbe vittem, de most megcsinálom magam.
Ha nem egy sufni tuningos szervízbe viszed a géped bárholezt fogják mondani..
Veszprém szuzuki ( pisti versenyző, ezt fogja mondani..yamaha v.palota,Kornél pálya versenyző színtén, de a yamik gyári olyaja is "rész szintetikus" )
A "rész szintetikus" nem jobb vagy rosszabb mint a full, egyszerűen vastagabb és egy decit sem fogyaszt belőle a motor..
röviden ennyi...
nyugodt lehetsz,mindkét repsol olaj jó választás utcai motorokba,nem versenyszerű felhasználásra, sőt a sintetico jobb, mint a sport4,bár mindkét olaj ugyanazt a minősitést tudja.
A sport 4 "csak" félszintetikus,a sintetico,meg teljesen szintetikus.
Én is sinteticot használok a motoromba,sőt az autómba is full szintetikus olaj van,pedig nem egy racing gép,hanem egy sima egyszerű utcai autó.
a másik, hogy nekem azt monták a xW - y jelenti a viszkozitást, ami egyben azt is milyen hőmérsékleti viszonyokat bír még ki.
Meg, hogy azt hiszem de ez nem tuti, a versenygépekhez nincs ilyen W-s értéke.. (W - winter - tél)
A full olajak "vékony" olajak,hogy még kissebb legyen a súrlódás,épp ezért csípkedi is a motor,viszont azokat a blokkokat pár verseny után a kukába dobják( a tiéddel ellentétben)..Egy valamire való szervízben bármely hozzáértő szerelő elmondja neked ugyanezt...
Most csak viccelsz, mint én előbb, vagy komolyan mondod?
3O-6326569
Köszönöm szépen!
Az a lényeg, hogy az új Tuono, 2OO6-tól volt a váltás, nem factory.
Ezeket a kódokat nem tudom sajna...
Valami még amit nem tudok Race, Factory vagy bármi?
Olaj meg HF - 152?
akkor holnap felhívom, és megkérdem...
Majd legközelebb