Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mellesleg az rsv-be is részszintis a gyári előírás....
Köszönjük Emese!
Na,ne keverjük a szezont a fazonnal a kocsikba fejlesztett full szi.olajnak semmi köze a motorokéhoz..gyanítom a verdád nem pörög 14et...És mégegyszer : Full.szi olaj vékony olaj, direkt fogyasztja is a motorod, ergó ha figyelmetlen vagy( vagy csak nem pont vízszíntbe ellenörzöd fent áll a lehetőség hogy kevesebb olajjal jársz...
Ha nem egy sufni tuningos szervízbe viszed a géped bárholezt fogják mondani..
Veszprém szuzuki ( pisti versenyző, ezt fogja mondani..yamaha v.palota,Kornél pálya versenyző színtén, de a yamik gyári olyaja is "rész szintetikus" )
A "rész szintetikus" nem jobb vagy rosszabb mint a full, egyszerűen vastagabb és egy decit sem fogyaszt belőle a motor..
röviden ennyi...
Szia!
nyugodt lehetsz,mindkét repsol olaj jó választás utcai motorokba,nem versenyszerű felhasználásra, sőt a sintetico jobb, mint a sport4,bár mindkét olaj ugyanazt a minősitést tudja.
A sport 4 "csak" félszintetikus,a sintetico,meg teljesen szintetikus.
Én is sinteticot használok a motoromba,sőt az autómba is full szintetikus olaj van,pedig nem egy racing gép,hanem egy sima egyszerű utcai autó.
Várjál, ebből amit én vettem ezt ajánlották utcaira a boltban is ennek van sport változata is... mutatom...
a másik, hogy nekem azt monták a xW - y jelenti a viszkozitást, ami egyben azt is milyen hőmérsékleti viszonyokat bír még ki.
Meg, hogy azt hiszem de ez nem tuti, a versenygépekhez nincs ilyen W-s értéke.. (W - winter - tél)
Már bocsánat,ne szeretnék senkit kioktatni,de Full.sz.olajat CSAK verseny körülmények között használnak,VERSENY motorokba..!
A full olajak "vékony" olajak,hogy még kissebb legyen a súrlódás,épp ezért csípkedi is a motor,viszont azokat a blokkokat pár verseny után a kukába dobják( a tiéddel ellentétben)..Egy valamire való szervízben bármely hozzáértő szerelő elmondja neked ugyanezt...
Most komolyan nem tudom h miért nem jó.. nekem eddig is ez volt benne, annak idején ezt ajánlották, és hát miért ne hittem volna a szerelőnek

Most csak viccelsz, mint én előbb, vagy komolyan mondod?
Nem szóltál időben hogy "fos"
szintén full szintetikus..mi van veletek?
a számom.... a "dont come easy", meg a "sugar baby love"

3O-6326569

Köszönöm szépen!
Oké, akkor holnap felhívom, ha kérhetek (és kapok egy számot) akkor tudok szólni, hogy mit mondtak
Aprilia Tuono 1OOOR 2OO6-os évjárat.
Az a lényeg, hogy az új Tuono, 2OO6-tól volt a váltás, nem factory.
Ezeket a kódokat nem tudom sajna...
hát 4 liter kell, az hogy milyen, ...pasz, én sem vagyok márkafüggő. Most castrol van benne, de nem zárkozok el semmitől. Szintén az ár, érték egyensúlyban legyen. Sportmotor nem csopper, ...mit mondhatnék még? 1OW-4O, vagy 1OW5O.
Aprilia Tuono 1000R ilyen igaz? Milyen évjárat?
Valami még amit nem tudok Race, Factory vagy bármi?
Légszűrő AL - 1004es kell?
Olaj meg HF - 152?

akkor holnap felhívom, és megkérdem...
Írd meg milyenre,hány literre gondolsz.
Na de azt mondom, ha van légszűrőjök is, akkor odamegyek, nem szeretem ringéket!
Nafene... és olajat milyet és mennyiért? Lassan én is előtolom a vasat aztán előtte cserélni akarom. Eddig garis volt, szervizbe vittem, de most megcsinálom magam.
Okés
Majd legközelebb
Olajszűrőt,olajat azt bármikor.Légszűrőt azt nem minden típushoz.
legalább majd tudod valamire fogni, hogy mesterséges "lélegeztetésre" van szükséged!
Megrendeltem már légszűrővel együtt. Ha van náluk légszűrö, az ugy ok lenne, de az gáz, ha bemegyek a ringbe, hogy bocsi, csak a légszűrő kéne.
Vagy, hogy jól vagyok-e... meg kihámoznak az ajtó romjaiból
Mert te tudsz szűrőt? Az pedig jófajta... és légszűrőt is tudsz?