Azért azt is értelmezni kellenehogy a világban mindenhol úgy próbálják promózni a villanyautót hogy nulla az emissziója, erre kontráznak az akku bányászattal amit teljesen jogosan tesznek.
Te megint rossz oldalról nézed az egészet. Csak egy kiragadott apró részletére reagáltál most is.
Lássuk. Megtalálod e magadtól hogy hol csúsztatott Gajdán tanár úr?
A cikk amúgy korrekt lenne, de az irányított címadás miatt Ini már két sor után tényként kezeli hogy a Diesel tisztítja a levegőt, mert az egész cikket elolvasni, sőt értelmezni, már fárasztó lenne.
Illetve a saját véleményéből fakadó feltételezéseket és véleményeket is nehezen szűri ki a magad fajta négy balherés. 😆
...többek közt az, hogy az e esetén az akku előállítása közbeni káros anyagot mindig felhozzák, de a benzint ugye az űrből kapjuk egy csövön, így annak előállítása, kiszállítása közben nyilván nincs SEMMILYEN káros anyag 😂
... persze más lenne a helyzet, ha a kőolajat nagy gépekkel (és kb. 30% veszteséggel) bányásznák, óriás hajókkal szállítanák sokezer km-t, hatalmas kombinátokban finomítanák, utána kamionokkal hordanák szét 😁
Nem volt benn semmi új. Egy a szokásos : adjunk egyszerű választ egy bonyolult és összetett kérdésre, lehetőleg egy olyan egyszerű választ, ami elég populista tud lenni..
Ha villany autóról van szó, akkor persze mindennel számolunk, még a megsemmisítésre szánt autó szállításával és a Recycling cégek irodaházával is, csak hogy kicsit kedvezőbb legyen az olajlobbi mérlege...A másik oldalon a kutya sem számolja hogy mennyi energiaigénnyel jár az olajkutatás, kitermelés, a szállítás (eleve egy tartályhajó gyártása, üzemeltetése vagy egy több ezer km hosszú olajvezetéké, a hozzá szükséges energiaigénnyel a szivattyúknak), de elfeledkezünk az olajfinomítással, mibe kerül egy olajfinomító telepítése (aki már látta élöben mekkorák, mennyi a csö ott, az tudja mire gondolok), mekkora áramfelvétele van és mennyi melléktermék jut a levegőbe..
Szóval egyik oldalon azt is beleszámolják hogy tesla gyár kantinjában mekkora ökológiai lábnyoma van az ott elfogyasztott marhahúsnak, a másik oldalon meg kihagyunk a képletböl mondjuk 50 hatalmas tankerhajót, ami nehézolajjal járja a világtengereket 0-24-ben az év 3565 napján...
Azt tanultuk az iskolában hogy nyomaték max és teljesítmény csúcs között kell használni mert ott megy nagyon 😎
Akkor vagyok balfasz amikor beesek az árokba, szerencsére ebben elég jó a statom, 140ezer km alatt 2x 😎
De miafasznak kene 10-13 igy basztatni ha ott nincsertelme? 😂
Amugy te allva es motorral is elmebeteg balfasznak tunsz,igy nincs ertelme szetszalazni a titulust. 😂
Aha… kimagyaráznál bármit.
Amit írsz abból én azt matekolom hogy 10 alá nem engedném 13alatt meg elváltanám 🤷🏼♂️ Tehát ugyanott vagyunk.
Még mindig az a baj hogy az sv-hez akarod hasonlítani, ez meg nem sv. De hát a hangjat sem hallottad mert lemaradtál 🤷🏼♂️
Tudoooom ha valaki lassabb az balfasz ha gyorsabb akkor meg elmebeteg 🤷🏼♂️😂
A temponk azert mas mert en nyugisabban megyek,nem harcolok.
Nem akarok kinyiffanni.
A masik hogy kb 13e nel tillt.
Es 2,5 nel mar tolja a nyomatek 3/4 et,11e nel a maxot,12e nel a teljesitmeny maxot,kb a duplaja a hasznos fordulatszam tartomany.
Es sokkal jobb a hangja,nem egy bedugult orrlukú kakadut idez mint a v2. 😂
Ez nem olyan mint az sv-d volt. Ez is rángatja a láncot de őszintén szarok rá. Hátsóféket nyomom a visszafordítóban, ha kell a kuplungot is megcsúsztatom aztan gyí.
Mellesleg ha ide adnád nekem azt a triumphot, az is szűk tartományban forogna, tiltás alatt egy kicsit és ugyanúgy kellene váltogatnom folyamatosan 🤷🏼♂️
Azért másabb a tempónk és ez elég fontos ha azt nézzük melyik hol jobb.
Vinnyogni a sor4 tud rendesen, (az még középen is döglődik) nekem is szokni kellett a magasabb fordulatot, de nem bánom, hogy szinte lebeg a kormány 10ezres fordulat felett ha elforgatom, bár nem kell mert szépen veszi a lapot 7-10ezer között.
Pedig pont nem kell szarra forgatni.
A v2 nel pont az idegesitett hogy rohadt szuk a hasznalhato fordulatszam.3-kb 7e max 8e ig.
Folyamatos fel le szteppeles a valtoval.
Sor3 pont ezert jo 2-3e tol 10 ig vegig huz.Es nincs sehol lokesszeru nyomatekhullam.
V2 vel Volt szerpentinen hogy 1 ben kellett lokni.
Sor3 nal meg 2-3 es gazkar eleg.Nem fogy el hamar meg a kanyar elott,de nem is razza a lancot mikor beesik a fordulat visszaforditonal.
A nagy ezres vagy nagyobb s4 hangolassal ho lehet,de azok meg tehenek.
A duksi blokkjával ez köszönőviszonyban sincs.
Ccm-teljesítmény arányban a sor3 biztosan jobb.
De hülyét kapnék a vinnyogástól hogy szarrá kell forgatni ugyanott ahol én 6-8000között használom. Ugyanannál a tempónál ugyanazzal a lendülettel.
Te megint rossz oldalról nézed az egészet. Csak egy kiragadott apró részletére reagáltál most is.