Az én xarom csipegeti az olajat: két csere között (6000 km) vagy 5-6 decit kell utántölteni összesen, 4 részletben szoktam. (Ha a felső nívóról középig lemegy a szint, akkor kb. másfél deci kell bele)
De ez mindig ilyen volt (léghűtéses ugye), nem romlott semmit sem.
évente 2000 km mellett kb tökmindegy mennyit eszik
egyen 1 liter/1000 km ez már sz a mennyiség ami már látszik is hogy füstöl
5000 kellene olajat cserélni nem megyek ennyit de úgy is ledobom évente
szóval kb 1 liter rátöltés meg egyszer lemeny nívó aljáig
5000 ft plusz évente
kb 200 év mire megenne annyit mint az általad linkelt 300 as árkülönbözete
Azt nem tudom, de hogy a 2010 előtti összes 400-as Burgman zabálja, az tuti.
Gyárilag nem fasza az a blokk, Nicasil (vagy valami hasonló) bevonatos csupasz alu henger - mindegyik elkopik 30-40 ezer km alatt. Utána (mivel a motorfelújítás több százezer forint lenne) jön előbb a 10W40-es, majd a 15W50-es ásványi olaj, minden tankoláskor gondosan ellenőrizve, utántöltve.
Az egy fos.
enyém 50 es robogó 95-ös és full gyári minden része
egyedül a vákuumos benzincsapot basztam ki és egy elektromos van benne
a görgőkön és a szíjon kívül minden gyári beszerelésű rajta
inkább tíz
ami idősebb már inkább 400
egy új motort úgyse vinne ki senki sem a szarba, ilyen felhasználásra mindenképp használt kell
új motort csak a gazdag hülyék vesznek 😂
akár oda is
16os kerék, vállalható futómű, viszonylag kis testű
erdélyi hegyeket megnézni évente 1-2x meg pecához etetni
esetleg majd egyszer munkába járni.....
nagy plexi le lenne baszva az max az erdélyi menetre lenne feltéve
De ez mindig ilyen volt (léghűtéses ugye), nem romlott semmit sem.
egyen 1 liter/1000 km ez már sz a mennyiség ami már látszik is hogy füstöl
5000 kellene olajat cserélni nem megyek ennyit de úgy is ledobom évente
szóval kb 1 liter rátöltés meg egyszer lemeny nívó aljáig
5000 ft plusz évente
kb 200 év mire megenne annyit mint az általad linkelt 300 as árkülönbözete
Gyárilag nem fasza az a blokk, Nicasil (vagy valami hasonló) bevonatos csupasz alu henger - mindegyik elkopik 30-40 ezer km alatt. Utána (mivel a motorfelújítás több százezer forint lenne) jön előbb a 10W40-es, majd a 15W50-es ásványi olaj, minden tankoláskor gondosan ellenőrizve, utántöltve.
Az egy fos.
egyedül a vákuumos benzincsapot basztam ki és egy elektromos van benne
a görgőkön és a szíjon kívül minden gyári beszerelésű rajta
pl ez 10 éves és képekről jól néz ki
https://www.kepesmotor.hu/mala...
ami idősebb már inkább 400
egy új motort úgyse vinne ki senki sem a szarba, ilyen felhasználásra mindenképp használt kell
új motort csak a gazdag hülyék vesznek 😂
Ne bassz fel így kora hajnalban, vaze! 😂
16os kerék, vállalható futómű, viszonylag kis testű
erdélyi hegyeket megnézni évente 1-2x meg pecához etetni
esetleg majd egyszer munkába járni.....
nagy plexi le lenne baszva az max az erdélyi menetre lenne feltéve
és nem másfél millák
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/x-max_300/yamaha_x-max_300-17609730
https://nepitelet.hu/motorok/m...