Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én hoztam csomagolva műfű alsó felét vagy 200 m2 a lábamnál simán. Azt a buksi helye meg a doboz még üres volt. 😀
egy ideje avval terepezek
jobban tolja az adrenalint mint bármi más
Simán elfér a trepnin egy zsugor víz,meg egy full bevásárlás. 🤔
Nincs rendszám,nincs vizsga,a legutsó bontószökevénnyel is lehet hasítani büntetlenül mint a csík.
A robogó a buzis 😁 sose volt olyanom, mire jó az?
Én egy új nrg fejidomnak.
buzi akinek nincs robogója
meg az is akinek motorja sincs 😂
Na ma akkor jöhetnek a rotyedlik... 😅
de örülnék egy ilyennek....
kb mint a trippernek 😂
maradok az olasz-japó gyösznél
ha a szimót vesszük alapul akkor ez ér legalább 3 millát
Gavallér komcsi ja. 😂
Spúr vagyok, azért az összegért inkább csurig tankolom! 😆
ha gavallér lennél azt az 50-es már ott hagynád(kezeit széttáró)
Aha! 🙃
Tehát ezer forintból még vissza adsz egy ötvenest?! 😲
Van egy csájna nyenyőcém 950ért vihető... 😂
Itt mindig jó olvasgatni, géniuszabb teremtmény nem létezik a motorosoknál! 😄 😆 😇
Kb. Csak annyi az eltérés, hogy az oltott lejön róla, az oltatlan meg nem... 🙁
Egy kétkezinek 3000 juró kint se mindennapos... inkább 2000-2300 közt.
Nem tudom, mit rinyáltok ezen a Simson árakon... ha van olyan hülye, aki ad érte 800-1 millát, akkor ti 200-ért árulnátok? Vagy 50-ért, mert apátok annyiért vette 15 éve? Nem nektek kell megvenni, és főleg nem motorozásra...
Különben az első Simson S51B-m 9700 Ft volt 82-ben, az anyámnak több mint 2 havi fizetése volt... átlagos melós pénzt kapott, vagyis mai áron 3 kilás fizetéssel számolva 750 lenne egy új... vegyük észre, hogy már nem kapható, oldtimer, a jó állapotúak lazán mehetnek új áron.
Az ETZ-m meg 27500 Ft volt 84-ben, az mai áron 2,2 milla, annyiért ma is válogathatsz az új 400 alattiak közt.
újonnan se érne annyit amennyiért árulják ezeket a lomokat
ha a robogókat vesszük alapul akkor kb 5-600 ezret érne egy új simson
A szakerto uri kozonseg nagyon megtargyalta a simson piacot. 😆
Ugy hogy ujonnan gyarit se venne. 😆
én is így gondolom
amikor olyan kormány csapágyat kapsz hozzá ami 500km után már ovális lesz
vagy olyan váltó tengelyt ami nincs edzve értelmetlen használni a szimót
dísznek meg -bár gusztus dolga- ismét nem sokat ér
Ami itthon maradt az elmúlt 15 évben, az már minden, csak nem gyári állapotú / gyári alkatrészekkel restaurált. Tehát guriga taknyot sem ér.
Szerintem.
németeknél egy 3 ezres munkabér egy kétkezi dolgozónak se lehetetlen
ehhez mérten ezer euró nem nagy összeg
kb mint itthon a 60-80 ezer
ennyit meg is érne a szimó ha legalább a gyári szintet elérné az utángyártott alkatrész minősége
plusz nem verték volna 67x szanaszét a blokkot "parasztba" amikor újítani próbálták
Szerinted ezeket megveszi bárki is?
A pénzes német 10-15 évvel ezelőtt elhordta a tényleg szép, gyárias állapotúakat, a mostani "eladók" meg álmokat kergetnek.
A szívem szakad meg ha rágondolok mikor suttyó korunkban megvettük a papától a pajtából előásott tök patika Mz-jét aztán nekiestünk,vágtuk reszeltük fúrtuk.Persze akkor azok az idők voltak mikor ezeket szarér húgyér lehetett venni.