Simán elfér a trepnin egy zsugor víz,meg egy full bevásárlás. 🤔
Nincs rendszám,nincs vizsga,a legutsó bontószökevénnyel is lehet hasítani büntetlenül mint a csík.
Nem tudom, mit rinyáltok ezen a Simson árakon... ha van olyan hülye, aki ad érte 800-1 millát, akkor ti 200-ért árulnátok? Vagy 50-ért, mert apátok annyiért vette 15 éve? Nem nektek kell megvenni, és főleg nem motorozásra...
Különben az első Simson S51B-m 9700 Ft volt 82-ben, az anyámnak több mint 2 havi fizetése volt... átlagos melós pénzt kapott, vagyis mai áron 3 kilás fizetéssel számolva 750 lenne egy új... vegyük észre, hogy már nem kapható, oldtimer, a jó állapotúak lazán mehetnek új áron.
Az ETZ-m meg 27500 Ft volt 84-ben, az mai áron 2,2 milla, annyiért ma is válogathatsz az új 400 alattiak közt.
én is így gondolom
amikor olyan kormány csapágyat kapsz hozzá ami 500km után már ovális lesz
vagy olyan váltó tengelyt ami nincs edzve értelmetlen használni a szimót
dísznek meg -bár gusztus dolga- ismét nem sokat ér
Ami itthon maradt az elmúlt 15 évben, az már minden, csak nem gyári állapotú / gyári alkatrészekkel restaurált. Tehát guriga taknyot sem ér.
Szerintem.
németeknél egy 3 ezres munkabér egy kétkezi dolgozónak se lehetetlen
ehhez mérten ezer euró nem nagy összeg
kb mint itthon a 60-80 ezer
ennyit meg is érne a szimó ha legalább a gyári szintet elérné az utángyártott alkatrész minősége
plusz nem verték volna 67x szanaszét a blokkot "parasztba" amikor újítani próbálták
Szerinted ezeket megveszi bárki is?
A pénzes német 10-15 évvel ezelőtt elhordta a tényleg szép, gyárias állapotúakat, a mostani "eladók" meg álmokat kergetnek.
A szívem szakad meg ha rágondolok mikor suttyó korunkban megvettük a papától a pajtából előásott tök patika Mz-jét aztán nekiestünk,vágtuk reszeltük fúrtuk.Persze akkor azok az idők voltak mikor ezeket szarér húgyér lehetett venni.
jobban tolja az adrenalint mint bármi más
Nincs rendszám,nincs vizsga,a legutsó bontószökevénnyel is lehet hasítani büntetlenül mint a csík.
meg az is akinek motorja sincs 😂
kb mint a trippernek 😂
maradok az olasz-japó gyösznél
ha a szimót vesszük alapul akkor ez ér legalább 3 millát
Különben az első Simson S51B-m 9700 Ft volt 82-ben, az anyámnak több mint 2 havi fizetése volt... átlagos melós pénzt kapott, vagyis mai áron 3 kilás fizetéssel számolva 750 lenne egy új... vegyük észre, hogy már nem kapható, oldtimer, a jó állapotúak lazán mehetnek új áron.
Az ETZ-m meg 27500 Ft volt 84-ben, az mai áron 2,2 milla, annyiért ma is válogathatsz az új 400 alattiak közt.
ha a robogókat vesszük alapul akkor kb 5-600 ezret érne egy új simson
Ugy hogy ujonnan gyarit se venne. 😆
amikor olyan kormány csapágyat kapsz hozzá ami 500km után már ovális lesz
vagy olyan váltó tengelyt ami nincs edzve értelmetlen használni a szimót
dísznek meg -bár gusztus dolga- ismét nem sokat ér
Szerintem.
ehhez mérten ezer euró nem nagy összeg
kb mint itthon a 60-80 ezer
ennyit meg is érne a szimó ha legalább a gyári szintet elérné az utángyártott alkatrész minősége
plusz nem verték volna 67x szanaszét a blokkot "parasztba" amikor újítani próbálták
A pénzes német 10-15 évvel ezelőtt elhordta a tényleg szép, gyárias állapotúakat, a mostani "eladók" meg álmokat kergetnek.