Reggel laptop a budin,egésznap ha kell várnom valamelyik ügyfélre néha ránézek a zokostelón,este meg a teraszon fröccsözök mer ótót keresek oszt ha unom ránézek
Hadd röhögjön, ha neki az úgy jó ! Két henger is oda vitt-visz ahova a több ! Én már akkor is éltem amikor max 2 henger lehetett szép hazánkban ! Bár volt aki kevesellte és kettő P 21 -es blokkot tett egymás mellé !
Tavaly nekem volt egy 60as szakasz extrém szakadóban akkor az első henger nekem is határeset volt, hogy indul, tankolás után már itthon gőzölgő blokkal agyonázva. A kutas alig bírta ne röhögjön fel mikor meglátott. Azt szépen elindultak a hengerek, még jó, hogy csak kettő volt, van.
A GS a víznek annyira nem örülne - bár Erdélyben bírta a felhőszakadást. (Tipikusan be szokott ázni a gyertyapipája nagy esőben, ezt úgy előztem meg, hogy belül a gumitömítését itthon vékonyan bekentem szilikonzsírral. Jelentem, bevált!)
Nem sürgős, 36 fokos kánikulában úgysem megyek motorozni. A kúton egyébként kb. 3000,- forint literje. Annyit soha nem adnék érte (anno a kis csopperbe, legelőször ott vettem, de abba mindössze 1 liter kellett.)
Nem kell ahhoz csajnak lenni. Egy Civices palinak javítottunk a vw szervizben (halkan jegyzem meg az is Honda...ez a rövid történetem végén lesz fontos). Akkor cseréltünk neki olajat, mikir összetörte a kocsit... Először 90+ ezernél... Aztán hol 60,hol 40 ezrenként... Mezőgazdász pali volt, szóval nem volt patika a kocsi, kikelt benne minden mag mindenhol. 320ezernél hasalt el a termosztát, akkor hengerfejesre vágta, aztán onnan már a 400ezret nem érte el...
Azt tudnám azért ezek hol az anyjuk picsájába szereztek jogsit???
Nem akarom elhinni, hogy csak az MHSZ oktatta le a műszaki részt (akinek kellett)
Inkább a minőség
Én nacionalista vagyok,de az egy ritka szar koppintás volt
Nekem volt majd az összes pannóniám,de nem sírom vissza egyiket sem
Azt tudnám azért ezek hol az anyjuk picsájába szereztek jogsit???
Nem akarom elhinni, hogy csak az MHSZ oktatta le a műszaki részt (akinek kellett)