A legjobb hogy pl. ausztriától áradozik mindenki.(mondjuk tényleg jó)
A fő közlekedési utak széles jó minőségű és rendkívül hosszú/változatos.
De ha a kevésbé frekventált hegyi utakat keresed simán beleakadhatsz szarabb utakba.
Egy Brennert kikerülő kis erdei út kuvafestői de fogtömést kirázó hely volt.
Az olasz részről nem beszélve.
Tény hogy aszfalt volt,de nem a sima fajta.
Sepsiszentgyörgyre mentünk ki.(ha valaki jár arra,menjen be a Szent György fogadóba,és egyen.... )
egy darabig jó volt az út,de azért volt ahol igazolódtak a legendák
Az alpina alsó része kicsit szarabb,felső része tök jó,a fogaras komplett szar,gs1200-al mindegy,a többi bekötő-átkötő-főközlekedési az összességében nem rossz.Csak nincs párhuzamosan többféle amin el tudna oszlani a nagy forgalom.Így ez van menj ezen lassan oszt csókolom.
Majd augusztusban ráállok a hétvégi ausztriára.
október végén voltunk...
ott láttam egy útépítést. hát a csávó alig alig látszott ki az útalapból...nagy kő,kisebb kő,zúzalék,aszfalt,ahogy kell.és sanszos,hogy azóta már elkészült...
Valszeg a túristaözönben volt mert nem sima dákó hanem sanderotol felfelé és a hosszú tömött sorban jollakott kérődző módjára csordában vonulás volt jellemző pánikban félrehúzódással kombinálva mikor a hülye motoros megállt mögötte vagy előzött.
Talán egy magyar rendszámos volt aki úgy döntött márpedig kielőz nem érdekli hogy vannak mögötte.
Lehetett egy 120-as átlagot menni.............hátul némileg többet............na jó jóval.
Amúgy a főközlekedési utak zsúfoltsága nagyon nagy.Bár kamion nem volt sok.Nekem.
És hogy egy visegrádi szerpentinre rámegy egy autópálya forgalma az kuriózum.
általában nem olyan vadak a helyi sofőrök se, persze pár idióta mindig akad
ami meg nem helyi(rendszámon látni) az meg totál nyugis
motorral kedveletem ezeket előzgetni, azért eléggé toppon kell lenni agyilag és fordulatszám ügyileg is
nekem úgy tűnt,mikor kint voltam,hogy a helyi sofőrök egy dáciával porrá aláznak mindent. legalábbis megkísérelték....belátatlan kanyarban,hágón,mindenhol előztek,ha jöttek szembe,előztek,mindegy mi volt a körülmény,előztek...
hogy maradt el a kolléga?
Izé azé a hülye magyar motorosokat sem kell félteni,amennyi záróvonal volt meg pici seb.túllépés eléggé fel lehetett borzolni a békés erdélyi autókázókat.Főleg azt a csóri kamionost akit legalább 5x előztem meg majd álltunk meg Csabit keresve.
http://www.bardiauto.hu/websho...
A fő közlekedési utak széles jó minőségű és rendkívül hosszú/változatos.
De ha a kevésbé frekventált hegyi utakat keresed simán beleakadhatsz szarabb utakba.
Egy Brennert kikerülő kis erdei út kuvafestői de fogtömést kirázó hely volt.
Az olasz részről nem beszélve.
Tény hogy aszfalt volt,de nem a sima fajta.
egy darabig jó volt az út,de azért volt ahol igazolódtak a legendák
Majd augusztusban ráállok a hétvégi ausztriára.
ott láttam egy útépítést. hát a csávó alig alig látszott ki az útalapból...nagy kő,kisebb kő,zúzalék,aszfalt,ahogy kell.és sanszos,hogy azóta már elkészült...
Talán egy magyar rendszámos volt aki úgy döntött márpedig kielőz nem érdekli hogy vannak mögötte.
Lehetett egy 120-as átlagot menni.............hátul némileg többet............na jó jóval.
Amúgy a főközlekedési utak zsúfoltsága nagyon nagy.Bár kamion nem volt sok.Nekem.
És hogy egy visegrádi szerpentinre rámegy egy autópálya forgalma az kuriózum.
ami meg nem helyi(rendszámon látni) az meg totál nyugis
motorral kedveletem ezeket előzgetni, azért eléggé toppon kell lenni agyilag és fordulatszám ügyileg is
hogy maradt el a kolléga?
Vagy gumipók 70/2844047
A régi Cerbona mellett. Az Ond utcából ment ki a srác