Mentünk kb. 11 óra alatt 132 km-t
Persze ebben volt tájnézegetős ,téblábolás is meg végeláthatatlan,sose végetnemérő feljáró is
Két napja olyan vihar volt a környéken,hogy az összes erdő tele kidőlt,gigant fákkal
A székely cimbi szerint "ez jó volt,de holnap jön a szopás"
Szerel kint vagy 20 éve
Csak tudja mi a helyzet...
Európai szemmel kiborító hogy az egymás mellett lévő fejek mértékegysége se ugyanaz
Pl 1/4, 5/16, 3/8
Ettől függetlenül érdemes a metrikustól eltérő csavarokat nagy ívben kerülni. Nagyobb a menet emelkedése és könnyen szétrázódik...amcsi autók leggyakoribb baja.
Pedig van benne logika.
1/32-es törtre kell mindent váltani, ami nem bonyolult, mert 2 többszöröseit használják, és akkor már csak a tört eleje ami meghatározó, és egyértelműen látható és összehasonlítható belőle a méret.
Ha mm-ben gondolkodsz, akkor meg 0.8mm kb. az 1/32"
Meg NKH. A tököm tele a sok kpm emlegetővel. Na meg a padka fogalmával mikor nem a járdaszegély ugye, hanem az az elroh@dt út melletti sáv ami 80-100 cm széles már ha van!
De mennyi
A GYÁRI indexeket le kellett cserélnem
Volt egy kis erőfitogtatás,de állítólag kibírható volt
Megbíztam egy havert,hogy megmaradjon a büntetlen előéletem
Ez a három szép sorban: 4/16, 5/16, 6/16.