Nem vagyok egy boyracer típus, na!
De a terpesztős képedet elnézegetve nem irigyellek: szar lehet heresérv miatt folyamatosan nagyterpeszben motorozni.
Na szóval, akkor miután kiálltál velem egy gyorsulásra és megalázta a Prius a turbó pinádat, Kecskeméti gokartpályán is szeretnéd hogy bealázzon egy ETZ is? 😁
Bár ha a GS-el jössz, akkor elég lesz egy Simson is ehhez 😘
a vér kátéemmesek ilyenek
csak a gyári lehet jó 😂
evvel annyit szakít a ktm hogy már nem tudja hová tenni a pénzt
pl a fyerek vett ktm csizmát 130ért a nem ktm típusazonos meg 110 volt
szóval 20 ezer a ready to race felirat....
hiába no a versenysport az versenysport 😃
Ezt mondom, a CBR-emben csupa szar az egész fos a gyári fék. Harap renesen, de ha felmelegszik nagyon tapad, rezonál, nyikorog, finom adagolás nehézkessé válik.
Kap egy EBC organikusat inkább, és akkor nem kell ABS 😁
Ezt mondom, hogy a CBR-em gyári féke egy fos módon viselkedik. Az elejétől az volt. Erős harap, de melegen nem jól adagolható, elkezd rezonálni, nyikorogni. Csak a lustaságom miatt nem basztam ki az első 100méter megtétele után.
Most hogy néztem szerencsére már eléggé lekopott, szóval dobom ki a picsába, kap valami rendes organikusat, 😁 azoknak jobban szeretem a karakterisztikáját. pl. az EBC nekem is tetszett eddigi használat során.
Szerintem azt használtuk mi is ETZ versenyekre, ilyen 500forintos magyar kisipari betétet volt. Egy öreg fószer ragasztgatta kézzel egy kis műhelyben. Verseny körülmények között az volt a legtutibb ETZ fék. Utcán mondjuk durva volt, mert ha kihűlt akkor annyira tapadt hogy blokkolt a kerék azonnal, és nagyon gyorsan kopott, de ugye ez nekünk nem számított.
nekem kb 10 éve ferodo betétek vannak, nagyon olcsó és teljesen fasza
a husynál vettem olyat először mert arra 40+ ezer volt egy hátsó féltárcsa aztán ami betét volt benne elkezdte csíkozni
3000 ft körüli összeg volt akkoriban
az lc4-hez pár éve meg 7ezer felé
igaz azóta se tettem bele mert a fagyizóig nem kell sokat fékezni 😂
tavasszal úgy is minden folyadék csere kesz akkor beleteszem az újat, idén lusta voltam fékfolyadékot is cserélni
De a terpesztős képedet elnézegetve nem irigyellek: szar lehet heresérv miatt folyamatosan nagyterpeszben motorozni.
Bár ha a GS-el jössz, akkor elég lesz egy Simson is ehhez 😘
csak a gyári lehet jó 😂
evvel annyit szakít a ktm hogy már nem tudja hová tenni a pénzt
pl a fyerek vett ktm csizmát 130ért a nem ktm típusazonos meg 110 volt
szóval 20 ezer a ready to race felirat....
hiába no a versenysport az versenysport 😃
Kap egy EBC organikusat inkább, és akkor nem kell ABS 😁
Most hogy néztem szerencsére már eléggé lekopott, szóval dobom ki a picsába, kap valami rendes organikusat, 😁 azoknak jobban szeretem a karakterisztikáját. pl. az EBC nekem is tetszett eddigi használat során.
a husynál vettem olyat először mert arra 40+ ezer volt egy hátsó féltárcsa aztán ami betét volt benne elkezdte csíkozni
3000 ft körüli összeg volt akkoriban
az lc4-hez pár éve meg 7ezer felé
igaz azóta se tettem bele mert a fagyizóig nem kell sokat fékezni 😂
tavasszal úgy is minden folyadék csere kesz akkor beleteszem az újat, idén lusta voltam fékfolyadékot is cserélni
https://www.ebay.com/itm/Genui...
Mindenre rà lehet írni hogy ajánlott.