Matek nem megy..........teljesen elvakitja az egyébként is gyenge képességi világlátásod a libsi mantra amitől csak szegényebb leszel majd ha eljő.......pedig most amikor lehetne is szarul élsz 😄
Ülök a kecóban, nyitva az ablak, és már napok-hetek óta hallom, hogy motorosok a lakott területen belül húzzák mint a rohadás. Az, hogy mennyivel, azon is lehetne huzakodni, de itt most csak a hangerőről beszélek. Értem, hogy már nincs meleg és most lehet gyorsulni az egyrészes bőrgúnyában telematricázva nagy hanggal, hátha valami szopós ribanc ennek bedől, de ennek az lesz a vége, amiről már volt szó, ki lesznek tiltva, basztatni fogják a buzeránsokat aztán megy a nyihogás, "de hát a motorom gyárilag 104 dB, hát mit tehetek én róla"?
Környezetemben senkit nem ismerek aki balosra tenné voksát, se kollégám, se, barát, se rokon, egyedül apósom habos remegő szájjal o1g-zik de neki is 4 baloldala van mint Bogyesznek. 😄
Tehát a kiadások 0,00078-ad része ment el a klubok stadionjaira, ami a költségvetés 0,078 (!) százalékát jelenti. A Puskás Arénával együtt ugyanez a szám az állam kiadásainak 0,00183-ad része. Úgy is megfogalmazható, hogy az összes állami költség 0,18 százaléka ment el az összes épült stadionra, 99,82 százaléka pedig minden egyébre.
az a kérdés hogy mi volt előtte.
nulláról nagyon ritkán építenek utakat a hegyekben. ha igen az sok-sok évig tart
keresd ki azokat az utakat amiről beszélsz és összehasonlítjuk
épp szombaton néztem az m44 teli van a vadaknak szánt alul és felüljárókkal, nem számoltam de sok van
osztrák hegyekben ilyesmire nem hinném hogy lenne szükség
egy ilyen lófasz értelmű felüljáró építés költségéből egy kisebb falu összes utcáját fel lehetne újítani
máshol se hinném hogy annyival olcsóbb
alapba évekkel(3-4éve) ezelőtt 7000 körül volt köbmétere kiszállítva kiskőrösön, nem tudom honnét jött a cucc, nem lehetetlen hogy a győző bányából
a hegyen meg alig kell zúzni, szállítani meg szinte semmit még ha geci drágán is zúzzák akkor is nagyságrendekkel kevesebb a költség
Az autópályák költségébe a fel-lehajtók,keresztező utak mennyisége és az azokat magasságban kiváltó műszerkezetek ára,azok fel és lehajtói is befolyásolják.
Ha van egy pályád és a településekkel nem kötik össze fasza lesz,csak nem használják.Nem mindegy hogy kilóméterenként vagy 30 kilóméterenként kell csinálni.
De ha darutervezés mellett ezt is szakmába veszed,számold ki pontosan légyszi nekem az M3-ast nyíregyig mennyi lenne.
De pontos legyen ám. 😆
Ja és ha megvan ugyanezt csináld meg osztrákban.És majd jól megszakértjük bogyósan.
Ha meg csak érzésre átlagpolgárként ugatod akkor inkább maradj kussban. 😂
biztos vagy benne hogy minden munkaművelet azonos?
mert itt a homokon elég összetett feladat egy olyan aljzatot készíteni ami 20 vagy 30 év műlva se süllyed meg
erdélyben láttam hogy készítik az utakat, ott a kő helyben ledarálják letaposság és örök élet csak x évenként fel kell marni a kopó réteget
nem hegyen meg kiássák másfél méter mélyen az alapot és hordják bele a távoli hegyről a murvát
a költségek kurvára nem azonosak
Dehogynem tudja / tudta lenyelni. Az egész magyar céghálózat évente cégek ezreinek felszámolásával / megszűnésével és ugyanennyi új cég alapításával változik. Érdekes, a főbb tulajdonosi kör az azonos a két csoportban.
Akkor miért épül nálunk a csupasz Alföldön autópálya kilométerenként 4-5 milliárdért? Az osztrákok - az ottani picit komolyabb munkabérek mellett - hegyvidéken megcsinálják a kétharmadából. A géppark nagyjából azonos.
Nem tudja lenyelni.Nagyon torzul a konyveles.
Siman lebukik.
Mint mindenki,szoval az megy allambacsinak,abbol lessz a hidad hogy gyorsan atjuss paksra.
Mellekesen mindet lenyel lolo,es a hid meg joakaratbol lesz felepitve nem betonbol. 😂
Ülök a kecóban, nyitva az ablak, és már napok-hetek óta hallom, hogy motorosok a lakott területen belül húzzák mint a rohadás. Az, hogy mennyivel, azon is lehetne huzakodni, de itt most csak a hangerőről beszélek. Értem, hogy már nincs meleg és most lehet gyorsulni az egyrészes bőrgúnyában telematricázva nagy hanggal, hátha valami szopós ribanc ennek bedől, de ennek az lesz a vége, amiről már volt szó, ki lesznek tiltva, basztatni fogják a buzeránsokat aztán megy a nyihogás, "de hát a motorom gyárilag 104 dB, hát mit tehetek én róla"?
https://www.kriptolio.hu/post/...
nulláról nagyon ritkán építenek utakat a hegyekben. ha igen az sok-sok évig tart
keresd ki azokat az utakat amiről beszélsz és összehasonlítjuk
Csak át kellett aszfaltozni.
Olyan túl sok útvonal nincs a hegyeken át. 😂
osztrák hegyekben ilyesmire nem hinném hogy lenne szükség
egy ilyen lófasz értelmű felüljáró építés költségéből egy kisebb falu összes utcáját fel lehetne újítani
alapba évekkel(3-4éve) ezelőtt 7000 körül volt köbmétere kiszállítva kiskőrösön, nem tudom honnét jött a cucc, nem lehetetlen hogy a győző bányából
a hegyen meg alig kell zúzni, szállítani meg szinte semmit még ha geci drágán is zúzzák akkor is nagyságrendekkel kevesebb a költség
Saccolj stadionra mennyi ment el.Számszerűleg. 😂
Ha van egy pályád és a településekkel nem kötik össze fasza lesz,csak nem használják.Nem mindegy hogy kilóméterenként vagy 30 kilóméterenként kell csinálni.
De ha darutervezés mellett ezt is szakmába veszed,számold ki pontosan légyszi nekem az M3-ast nyíregyig mennyi lenne.
De pontos legyen ám. 😆
Ja és ha megvan ugyanezt csináld meg osztrákban.És majd jól megszakértjük bogyósan.
Ha meg csak érzésre átlagpolgárként ugatod akkor inkább maradj kussban. 😂
mert itt a homokon elég összetett feladat egy olyan aljzatot készíteni ami 20 vagy 30 év műlva se süllyed meg
erdélyben láttam hogy készítik az utakat, ott a kő helyben ledarálják letaposság és örök élet csak x évenként fel kell marni a kopó réteget
nem hegyen meg kiássák másfél méter mélyen az alapot és hordják bele a távoli hegyről a murvát
a költségek kurvára nem azonosak
Siman lebukik.
Mint mindenki,szoval az megy allambacsinak,abbol lessz a hidad hogy gyorsan atjuss paksra.
Mellekesen mindet lenyel lolo,es a hid meg joakaratbol lesz felepitve nem betonbol. 😂