Nem tudom azon mi van, a cb500 teljesen jó, a hornet 600 is teljesen oké, most vettünk egy 2007-est az egyik barátnőmnek, gyári betétekkel hibátlan a fék, persze a helyén kezelve.
Mondjuk EBC HH volt a narancson,ABS nélküli picit modifikát fék,mer hát daytona radiális nyereg meg egy yamaha R1 felső pumpa volt párosítva fém fékcsővel.Na a két bontott nyereghez amcsiból a HH fékpofa vót,majdnem vadiúj.
Asszem szotyi kipróbálta a rossfelden,ő akkor aszondta nem tünt fel hogy picit hirtelen bekap?
Jahogyaz......ja,amikor rámarkoltam picit emberesebben majdnem leharaptam a kormányt. 😂
Így megszoktam hogy legalul kétujjal húzzam a féket mert tényleg zord volt a hatása.
Ez bremboval nem volt,határozottan jobb érzés volt.
Mind a radiális setup-al mind eladáskori normál úszó nyeregnél.
És hát mivel lassú vagyok így nem is kell sok fék. 😆
EBC-t szoktam használni mostanában, de a túra előtt ilyen piros brembot tudtam szerezni előre gyorsban, hátra meg volt még egy ebc otthon... mondjuk már jön az ebc, a brembo megy tartalékba, az ebc jobb
Én is azt hittem hogy jó a fék vele, míg mentem egy olyannal amin tényleg jó (a sajátom). Nekem ez a piros SA jellemzően akkor fogott igazán jó amikor melegedett és érezhető volt hogy ha egy vagány veretős szerpentinen ha egy kisebb egyenesebb szakaszra értem ahol nem kellett fékezni, hamar visszahűlt és nem fogott annyira mint néhány méterre visszább.
Utána akkor éreztem hogy nem olyan jó amikor egy ugyanilyen ktm-ben kipróbáltam. Messze nem volt olyan hatásos és adagolható 🤷🏼♂️
Akkor szerintem vidd vissza és rendeld meg a gyárit a triumphtól. Nekem ezekkel soha sem volt olyan jó mint a gyári szereléssel.
Figyeld, unixból vettem halálpontosan ugyanolyan betéteket mint a gyárim, HH, nem sa meg semmi, direkt írja a csomagon hogy geniune asszem vagy original. Csak van egy hatalmas különbség. Nem értettem a gyári miért ment el 40folott úgy hogy nem kopott még mindegyik nullára, míg az unixos most 70-nél már szinte vason van… ugyanazért a pénzért.
Kíváncsi vagyok, most rendelek a ktm-től, az milyen lesz.
Jól döntöttél... a kék organikus brembo kis teljesítményű motorokba való általában, de a gyártó megmondja milyen betét kell hozzá, mert a gyárilag szinter betéttel ellátottba organikusat nem is szabad tenni. Ahol szinter van előírva ott a tárcsa is hozzá való minőség. A jó minőségű szinter betét nem eszi a tárcsát (nem úgy mint az olcsó gagyik), én már sok ilyen szinter brembot elhasználtam suzukin, hondán, bmw-n. Jól fog, nem eszi a tárcsát...
Ahogy nézegetem a Brembó oldalát a szín kb. nem sokat jelent, az a 2 betűs kód ami meghatározó.
Engem eddig nem izgatott túlzottan milyen a fék, mert az úgy is csak a gyáváknak kell 😂
De most lemegyek és megnézem már nekem milyen van.
én egy ideje az organikusnak mondott betéteket használom kb fele ár kb fele élettartam de a tárcsát nem nagyon bántja
plusz nem csikorog ha folyamatosan 10 km fékezek
szóval nem követem a "verseny" technikát
de ha a brembo ráírja a nevét nem lehet rossz
mostanában az alsókategóriás cucca a bybre nevet viseli
LA azaz LosAngeles, azaz buziknak készült, ezért is fehér, mert csak azok vesznek fehér motort férfi létükre
Na most már okosabb lettél? 😂
Na de kocsit komolyabban, ahogy olvasom:
Utcai körülményekre, kiemelkedő tartósság
A pirosnak írja a hatékonyságot minden körülmény között.
Én ezt választanám inkább utcára. Pályázásnál ha felmelegszik, csökken a fékhatás, de még mindig bőven marad, nekem nem volt vele gondom.
Most már csak azt nem tudom hogy amit ebayről vettem kéket az milyen 🤔
Én semmi mást, csak gyárit veszek.
Mondjuk most fékezni nem kell😂😂 a kurva anyját hogy egy kis olajszivárgás miatt ki kellett szedjem.
Asszem szotyi kipróbálta a rossfelden,ő akkor aszondta nem tünt fel hogy picit hirtelen bekap?
Jahogyaz......ja,amikor rámarkoltam picit emberesebben majdnem leharaptam a kormányt. 😂
Így megszoktam hogy legalul kétujjal húzzam a féket mert tényleg zord volt a hatása.
Ez bremboval nem volt,határozottan jobb érzés volt.
Mind a radiális setup-al mind eladáskori normál úszó nyeregnél.
És hát mivel lassú vagyok így nem is kell sok fék. 😆
szóval bepróbálom. 🤔
Utána akkor éreztem hogy nem olyan jó amikor egy ugyanilyen ktm-ben kipróbáltam. Messze nem volt olyan hatásos és adagolható 🤷🏼♂️
Egyszóval, amit lehet azt gyárit!
Figyeld, unixból vettem halálpontosan ugyanolyan betéteket mint a gyárim, HH, nem sa meg semmi, direkt írja a csomagon hogy geniune asszem vagy original. Csak van egy hatalmas különbség. Nem értettem a gyári miért ment el 40folott úgy hogy nem kopott még mindegyik nullára, míg az unixos most 70-nél már szinte vason van… ugyanazért a pénzért.
Kíváncsi vagyok, most rendelek a ktm-től, az milyen lesz.
A honda áll két éve hogy rohadna meg. 😂
Majdnem kiegyengettem a kanyart annyira nem volt fék az F3-hoz képest. 😂
Engem eddig nem izgatott túlzottan milyen a fék, mert az úgy is csak a gyáváknak kell 😂
De most lemegyek és megnézem már nekem milyen van.
plusz nem csikorog ha folyamatosan 10 km fékezek
szóval nem követem a "verseny" technikát
de ha a brembo ráírja a nevét nem lehet rossz
mostanában az alsókategóriás cucca a bybre nevet viseli
De erdekelt volna...,..........valamennyire,hatha pro a banda. 😆
De dontottem.
Na most már okosabb lettél? 😂
Na de kocsit komolyabban, ahogy olvasom:
Utcai körülményekre, kiemelkedő tartósság
A pirosnak írja a hatékonyságot minden körülmény között.
Én ezt választanám inkább utcára. Pályázásnál ha felmelegszik, csökken a fékhatás, de még mindig bőven marad, nekem nem volt vele gondom.
Most már csak azt nem tudom hogy amit ebayről vettem kéket az milyen 🤔