szerpentin felfelé se lefelé néha bele kell nyúlni
de azért az ember többségében nem a szerpentinen döntöget a határokat feszegetve
leginkább azért mert nincs egyedül
meg motortól
nekem az lc4en olyan a motorfék hogy aszfalton szinte nem is fékezek,
de pl a nagybiharról lefelé leállított motorral kb 12 km ennem 3/4 része folyamatos fékezés
a soft része
a hard részen már fékeztem annyit több motorral is hogy a dot4 is felforrt, na utána volt a cumi mert kettesbe be és a kuplungkar volt a hátsó fékkar csak ugye fordítva működött....
Nekem 60 ezer van a boxerben, az első tárcsán még kopásnyom is alig, pedig szinter van benne (jelenlegi kb. 5 ekm óta) Bimbó fék, saját betétjével.
Szóval ez stílustól függ.
Most mit vitatsz egész pontosan?
Azt hogy más tapasztalatom volt nekem mint neked? Adott fajtán belül is rohadt nagy különbségek vannak a betétek viselkedése között.
Volt már ami kitükrösödött, de organikusból én olyat használok ami bírja a meleget.
A szinter meg mindig is jobban zabálta a tárcsát ezt mindenki tudja. Gyárilag lehet hogy keményebb a tárcsa ennek megfelelően, de kurvára látszik hogy darálja. 15ezer van a motoromban és szarabbul néz ki mint a biliacél alulméretezett tárcsás öreg CBn
És igen tudom hogy az organikus nem szereti a meleget. Pont ezt mondom hogy amit használok annak is csökken a fékhatása, de egy puhábbat használok ami ennek ellenére kopok, nem üvegesedik.
A CBR féke az melegedés hatására erősebben kezd fékezni, vagyis nem organikus szar, csak túlságosan tapad. Rossz a keverék.
Az úszó féknyereg meg annyit befolyásol hogy nem olyan merev rendszer, így könnyebben tud rezonálni. Lehet ugyan ez a betét egy radiálissal tökéletesen viselkedne. (amellett, hogy jó ha két betétet kibír a tárcsa)
Nem tudom, minek ide ez a motoros téma, itt nem motorozik senki... teljesen OFF 😁
Pipi szarós képe után most azt is megtudtuk (O1G)Bogyó meg ini kotorék ebe mekkorát szarik 😂 Ez az idevaló téma ✌️
Bár nem tudom a Róna még működik-e? Anno sokan esküdtek rá, de én csak kuplungot és robogónál alkalmaztam, igaz ott jó volt, annyira olcsó volt, hogy sosem hittem benne pedig ki tudja? 😁
Bárdi.Én FR-nél rendeltem mert a köcsög bárdi rendszerében rohadtul túrni kell cikkszám szerint mert nincs felvezetve a 765-ös.
De a bárdi 10 rugó,FR nél meg 12400.-
Szinter nem való úszónyeregbe.
Na ezek mind baromságok.
Nagybihar nem egy sík puszta.
de azért az ember többségében nem a szerpentinen döntöget a határokat feszegetve
leginkább azért mert nincs egyedül
nekem az lc4en olyan a motorfék hogy aszfalton szinte nem is fékezek,
de pl a nagybiharról lefelé leállított motorral kb 12 km ennem 3/4 része folyamatos fékezés
a soft része
a hard részen már fékeztem annyit több motorral is hogy a dot4 is felforrt, na utána volt a cumi mert kettesbe be és a kuplungkar volt a hátsó fékkar csak ugye fordítva működött....
Szóval ez stílustól függ.
Azt hogy más tapasztalatom volt nekem mint neked? Adott fajtán belül is rohadt nagy különbségek vannak a betétek viselkedése között.
Volt már ami kitükrösödött, de organikusból én olyat használok ami bírja a meleget.
A szinter meg mindig is jobban zabálta a tárcsát ezt mindenki tudja. Gyárilag lehet hogy keményebb a tárcsa ennek megfelelően, de kurvára látszik hogy darálja. 15ezer van a motoromban és szarabbul néz ki mint a biliacél alulméretezett tárcsás öreg CBn
És igen tudom hogy az organikus nem szereti a meleget. Pont ezt mondom hogy amit használok annak is csökken a fékhatása, de egy puhábbat használok ami ennek ellenére kopok, nem üvegesedik.
A CBR féke az melegedés hatására erősebben kezd fékezni, vagyis nem organikus szar, csak túlságosan tapad. Rossz a keverék.
Az úszó féknyereg meg annyit befolyásol hogy nem olyan merev rendszer, így könnyebben tud rezonálni. Lehet ugyan ez a betét egy radiálissal tökéletesen viselkedne. (amellett, hogy jó ha két betétet kibír a tárcsa)
Pipi szarós képe után most azt is megtudtuk (O1G)Bogyó meg ini kotorék ebe mekkorát szarik 😂 Ez az idevaló téma ✌️
Fene tudja ki gyartja.
De a bárdi 10 rugó,FR nél meg 12400.-