sokat motoroztam vegyes társasággal, még egy csomó bmw-s ember is volt köztük 😉
sportgépesekkel ritkán keveredtük ez igaz
de én akkor is tartom magam ahhoz hogy aki a súly miatt nyávog az béna
Keszulok is,konnyu motort vettem,nem terepezek mondom,picit emelkedj el a sajat tapasztalaton,amugy az sm en minden terepes morcog a 90 kilo feletti motorokon hogy az nem terepre valo. 😆
pl én mentem 120 kilós motorral is erdélyi túrára meg 200 kilóssal is
a 120 kilós kurva jó volt a szopósabb földutas részeken, ilyen helyeken a naggyal egész rendesen kifáradtam
de
a naggyal az 1500km túra összességében mégis sokkal jobb volt mint a kicsivel hiszem 1500ből 1000km aszfalt volt, a maradék 500ból jó ha 50 volt a mélytorkos
Anno erre azert erdekes valasz volt.
Egyszer meg regen jott egy srac horvatba busaval,tudott az ipse,nem az volt a gond.Sanyi ismerte is.
Csak o mondta,jo nezni ahogy a kis gepeket konbyeden dobalja mindenki,neki meg rendesen be kell tepni a kanyarba.
Szoval ennyi.
Szotyi is jobban elvezi a 650 es versyst pedig szelveszgyors volt bandittal is.
szimó nehezebb mint a babetta mégis rávertem egy kört 7-8 kör alatt 😂
ne zörgesd a dobozban az aprót ilyeneket akassz mindenhová https://www.agroinform.hu/apro...
Holnap épp megyek egy kis kört a környéken és hála a jó ötletnek tele rakom vasakkal a gépet, szerintem ha a 3 dobozt megpakolom csapággyal, csavarral és a tanktáskát ( a súlyelosztás talán fontos lehet) is akkor így nyerhetek vagy 2 mázsát, alig várom már, hogy én legyek a körforgó császára! 👍️
nagyon elkanyarodunk a lényegtől
de biztos vagyok benne hogy egy kb azonos kategóriában lévő 260 kilós sportgép nincs jelentős hátrányban egy 220 kilóshoz képest egy szerpentinen
a ringen tuti lenne hátránya hiszen pár századdal minden gyorsításnál hátrányban lesz
Akkor azt nem értem, hogy ha ebben igazad van (már pedig miért is ne lenne hisz magad mondod, hogy mindenben király vagy) akkor miért nem aggatják tele a versenygépeket traktor súlyokkal legalább 5 mázsára? A francért könnyítenek ezek? Nyilván tévúton jár a sok félretanult mérnök, de remélem járnak ide okulni így legközelebb a GP-n lesúlyozott gépekkel fognak az aszfaltba tapadni és a köridők perceket javulnak minden pályán. 😉 ⚛️
gondolom ha 200kg nehezedik a gumira előbb csúszik meg mint amikor 300kg
csak azt nézd meg ha üresen akarnál felmenni egy jeges emelkedőn mennyire sikerül vagy amikor rakottan.....
szóval minden éremnek 2 oldala van, biztos hogy a súly több mindenben "akadályoz" de az is biztos hogy ezt meg lehet szokni és igazándiból nem fog szarabbul közlekedni az ember
Kaptunk egy fészer alatt évek óta álló Berva robogót még 79'-ben az egyik szomszédtól, azt akkor kissé szégyelltük a haverral bár jó volt mikor végre működött, ma már igen büszke és jómódú lennék ha meg lenne. 😄
Hiába van jó fék az úttal való kapcsolat minden járműnél annyi amennyit a gumi és útfelület találkozása enged, ha egy motoron elöl mondjuk 120/70 van és 200kg a súlya akkor ha 300kg lesz a súlya, de jobb féke attól még a surlódó felület ugyanannyi.
eddig rakottam hányszor nem tudtál megállni a tervezett határon belül?
nem mondtam hogy nem számít a fékezésnél a súly, de ahhoz a súlyhoz van fék is
ha a te 40 tonnásodon kispolszki fékrendszer lenne akkor nagy bajban lennél, de a 40 tonnához készítették és így lehet közlekedni
én csak annyit mondok akinek a motor súlya nem jó az béna......
én endúróban vagyok inkább rutinosabb, de nem egy esetben csak lestek a kilós huszárok hogy fele akkora össz súllyal hogy közlekedtek, meg én a duplával
Ha már kanyargásnál szerinted nem azért a fékezésnél sem kutya ha kissé könnyebb a lassítani kívánt test, nem tudom, de én általában úgy érzem a kamionnál, hogy üresen a szerelvény ami kb. 13T valahogy mintha hamarabb akarna megállni mint fullra rakva 40T-val, persze lehet, hogy csak én érzem rosszul, na majd legközelebb kipróbálom mindkét esetben ha hirtelen megáll előttem Kiskőrös környékén egy KTM-es. 😇 💯 👌 👮
sportgépesekkel ritkán keveredtük ez igaz
de én akkor is tartom magam ahhoz hogy aki a súly miatt nyávog az béna
pl én mentem 120 kilós motorral is erdélyi túrára meg 200 kilóssal is
a 120 kilós kurva jó volt a szopósabb földutas részeken, ilyen helyeken a naggyal egész rendesen kifáradtam
de
a naggyal az 1500km túra összességében mégis sokkal jobb volt mint a kicsivel hiszem 1500ből 1000km aszfalt volt, a maradék 500ból jó ha 50 volt a mélytorkos
de hátrányban nem volt.......
Egyszer meg regen jott egy srac horvatba busaval,tudott az ipse,nem az volt a gond.Sanyi ismerte is.
Csak o mondta,jo nezni ahogy a kis gepeket konbyeden dobalja mindenki,neki meg rendesen be kell tepni a kanyarba.
Szoval ennyi.
Szotyi is jobban elvezi a 650 es versyst pedig szelveszgyors volt bandittal is.
ne zörgesd a dobozban az aprót ilyeneket akassz mindenhová
https://www.agroinform.hu/apro...
de biztos vagyok benne hogy egy kb azonos kategóriában lévő 260 kilós sportgép nincs jelentős hátrányban egy 220 kilóshoz képest egy szerpentinen
a ringen tuti lenne hátránya hiszen pár századdal minden gyorsításnál hátrányban lesz
szerinted mindig a legkönnyebb-legerősebb gép nyer? csak ennyi lenne a siker titka?
amúgy a gp meg az utcai motorozás nem teljesen azonos kategória 😉
csak azt nézd meg ha üresen akarnál felmenni egy jeges emelkedőn mennyire sikerül vagy amikor rakottan.....
szóval minden éremnek 2 oldala van, biztos hogy a súly több mindenben "akadályoz" de az is biztos hogy ezt meg lehet szokni és igazándiból nem fog szarabbul közlekedni az ember
46 😂
Vagy 10. 😆
nem mondtam hogy nem számít a fékezésnél a súly, de ahhoz a súlyhoz van fék is
ha a te 40 tonnásodon kispolszki fékrendszer lenne akkor nagy bajban lennél, de a 40 tonnához készítették és így lehet közlekedni
én csak annyit mondok akinek a motor súlya nem jó az béna......
én endúróban vagyok inkább rutinosabb, de nem egy esetben csak lestek a kilós huszárok hogy fele akkora össz súllyal hogy közlekedtek, meg én a duplával