hát a ténérével sosem basztam magam hanyatt a hegyekben a husyval meg nem egyszer
pedig a ténérével mentem a legtöbbet egykeréken hegynek felfelé
pl a homoksivatagban is a 2 mázsás dög olyan szépem hasít hogy öröm vele menni, a kicsik meg össze-vissza mennek, küzd az ember ezerrel
szerpentinen sok tapasztalat nincs, ellenben nem kevés helyen mentem már 4különböző motorral, és a kicsikkel se volt se jobb se rosszabb
és eddig még egy sportgép se előzött le a hegyekben, még a 45 lovas 200+200 kilós ténérével sem
A tömeg a legfontosabb egy motornál. Minél kevesebb, annál jobb. Ezzel kár egy pillanatig is vitázni. Egyetlen olyan érvet sem tudsz mondani amikor egy motornál jobb ha nehezebb.
egyik sportmotor se jó a nagyon kanyargós úton.... tökmindegy hogy 280 kg vagy 220
utolsó erdélyi túrán nagyon ott voltam a kanyar vadászaton, a csapat 80% a közelembe se ért
a mínusz kiló nem feltétlen jó dolog, ez csak marketing fogás, legfőképp hogy hol nincs-van az a plusz igazándiból az számít egy kicsit
sosem értettem a kiló huszárokat, "nehéz" motor nincs csak balfasz(esetleg balfaszul választó) emberke
+70 ló meg már elektronika nélkül használhatatlan, elektronika is csak annyit segít hogy a +70 de az lóból elvesz legalább 100 lovat amikor alacsony sebességnél gyorsítasz
egy új motornál a futómű az ami biztos hogy jobb mint a régieknél, meg esetleg a fékek
a dodor meg egy igazi "stand up comedy" emberke és ezt nagyon jól csinálja, a tartalomhoz nem tudok hozzászólni mert annyira nem ismerem az utcai cirkálókat
Pipikém,itt azért látszik a tudásbeli gyengeséged.Ez és a mostaniak közt a legnagyobb különbség a -50 kilo és a +70 lóerő.
Nameg az elektronika miatt ezt át is tudod vinni az útra.
Magyarul mondva még pályán nyelezve ami a te vadászterületed úgy otthaggyák az újak ezt a vonatot mint a szart.
Ha meg kanyargósra kerül a sor rádvernek 3 napot.
A dodor meg jó marketinges,ezt a 20 perc áradozást a cukrozott lószarról is úgy nyomja le hogy szaladj megvenni.Csak valaki fizesse meg őt. 😆
múltkor olvastam valahol hogy ez a nagy környezetvédelem meg a mindenféle egyéb megmozdulások mind-mind átbaszások
ezeknek soha nem az a célja amit "hirdetnek"
igazat írja a csávó. Kb. 6 perctől azt írja, hogy akinek ilyen gépe volt annó az nyelezte és nem is tehetett mást(fetrengős) A vége felé mondja, hogy annyival stabilabb a mostani motoroknál, hogy aki tud vele motorozni az kb. minden új gépet simán elver vele(kezeit széttáró)
Bár engem ugyan nem érint viszont szomorú ha 20 év alatt visszafelé fejlődtek a motorok(kezeit széttáró) Ha annyi lett a fejlődés, hogy analógról digitálissá vált minden vagy led technológia lett a világítás az nagyon szomorú, (szomorú)mert ezek azok a dolgok aminek az égvilágon semmi szerepe egy jó motorozáshoz és teljesen fölösleges dolgok is. (gondolkodós)Bár milyen felhasználót vár egy gyártó? Amikor a képernyős telefonjaik nélkül a szomszéd utcáig nem találnának el(fejét fogó)
Legyen buzi aki csak akar én pont leszarom, de mi a qrva anyjának hirdeti ezt még zászlóval is? Utána meg csodálkozik, ha ráverik az ajtót? Vagy minden heteroszexuális is lengessen zászlót, hogy Ők nem buzik. Túltolják már a buzik a faszságot. Én tök elfértem mellettük, hidegen hagynak és közönbösek számomra de most már kezdenek inkább ellenszenvesek lenni. Lehet lassan feláll egy buziellenes légió mint a 80-as években, hogy pesti aluljáróba, sötét sikátorokba verték félholtra vagy teljes holtra a seggturkászokat. Érdekes azokban az időkben nem volt prájd meg hasonló faszságok. Pedig buzi ugyan ennyi volt legfeljebb nem volt divat annak lenni így tudomása sem volt róla az embereknek. Komolyan mondom eljött a DIVATBUZIK kora(kezeit széttáró)
Színesfém gyüjtés / leadás??? ;-D
pedig a ténérével mentem a legtöbbet egykeréken hegynek felfelé
pl a homoksivatagban is a 2 mázsás dög olyan szépem hasít hogy öröm vele menni, a kicsik meg össze-vissza mennek, küzd az ember ezerrel
szerpentinen sok tapasztalat nincs, ellenben nem kevés helyen mentem már 4különböző motorral, és a kicsikkel se volt se jobb se rosszabb
és eddig még egy sportgép se előzött le a hegyekben, még a 45 lovas 200+200 kilós ténérével sem
utolsó erdélyi túrán nagyon ott voltam a kanyar vadászaton, a csapat 80% a közelembe se ért
Egyszeruen a fizika basz oda.
egész jó film volt, a sok klisét remekül összerakták és teljesen nézhető lett
sosem értettem a kiló huszárokat, "nehéz" motor nincs csak balfasz(esetleg balfaszul választó) emberke
+70 ló meg már elektronika nélkül használhatatlan, elektronika is csak annyit segít hogy a +70 de az lóból elvesz legalább 100 lovat amikor alacsony sebességnél gyorsítasz
egy új motornál a futómű az ami biztos hogy jobb mint a régieknél, meg esetleg a fékek
a dodor meg egy igazi "stand up comedy" emberke és ezt nagyon jól csinálja, a tartalomhoz nem tudok hozzászólni mert annyira nem ismerem az utcai cirkálókat
Nameg az elektronika miatt ezt át is tudod vinni az útra.
Magyarul mondva még pályán nyelezve ami a te vadászterületed úgy otthaggyák az újak ezt a vonatot mint a szart.
Ha meg kanyargósra kerül a sor rádvernek 3 napot.
A dodor meg jó marketinges,ezt a 20 perc áradozást a cukrozott lószarról is úgy nyomja le hogy szaladj megvenni.Csak valaki fizesse meg őt. 😆
ezeknek soha nem az a célja amit "hirdetnek"
Bár engem ugyan nem érint viszont szomorú ha 20 év alatt visszafelé fejlődtek a motorok(kezeit széttáró) Ha annyi lett a fejlődés, hogy analógról digitálissá vált minden vagy led technológia lett a világítás az nagyon szomorú, (szomorú)mert ezek azok a dolgok aminek az égvilágon semmi szerepe egy jó motorozáshoz és teljesen fölösleges dolgok is. (gondolkodós)Bár milyen felhasználót vár egy gyártó? Amikor a képernyős telefonjaik nélkül a szomszéd utcáig nem találnának el(fejét fogó)
http://youtu.be/ZYujkzS_to8
Legyen buzi aki csak akar én pont leszarom, de mi a qrva anyjának hirdeti ezt még zászlóval is? Utána meg csodálkozik, ha ráverik az ajtót? Vagy minden heteroszexuális is lengessen zászlót, hogy Ők nem buzik. Túltolják már a buzik a faszságot. Én tök elfértem mellettük, hidegen hagynak és közönbösek számomra de most már kezdenek inkább ellenszenvesek lenni. Lehet lassan feláll egy buziellenes légió mint a 80-as években, hogy pesti aluljáróba, sötét sikátorokba verték félholtra vagy teljes holtra a seggturkászokat. Érdekes azokban az időkben nem volt prájd meg hasonló faszságok. Pedig buzi ugyan ennyi volt legfeljebb nem volt divat annak lenni így tudomása sem volt róla az embereknek. Komolyan mondom eljött a DIVATBUZIK kora(kezeit széttáró)