Bogyó tette fel azt hiszem 2 napja egy kigyulladt bömöst az M3-ason, hááát ma öcsémnek a 2010-es bömösét is utolérte ugyanez a vég illetve a szénné égést még pont megúszta mert előtte megállt, éjjel ment vissza németekhez és móvárnál elkezdett gyengülni és bedobta a tengeralattjárót, azt rutinosan kitörölte a nála lévő kütyüvel és suhant tova, Bécs környékén már elég gyenge volt, de azért bizakodva tovább ment, de utána a pályán már nem akart menni és a leállósávba még ki tudott menni, hazahozatta egy ismerős szerelőhöz akinek ez fejből ment a telóban elmondottak után és a szemrevételezésnél ki is derült, hogy alig úszta meg a fáklyát pedig még az előző gazda cserélt EGR-t meg szervizbe hordta a németeknél, ennyit ér a kinti szerviz is épp februárban volt EGR és DPF tisztításon ami úgy fest nem sikerült valami fényesen.
igazság szerint nekem a malac passzátom volt 90-es A blődi 94-es passzátja már a 4-es széria volt mind a kettő pont ugyanolyan rakás hulladék volt Az 5-ös széria már az audi elejű volt a 6-os kasztnira meg ugyan az azt csokornyakkendősnek hívtam A két kasztnit én kizárólag a hátsólámpáról tudtam megkülönböztetni. Amíg az 5 passzát hátsó lámpáján a tolatólámpa kocka volt addig a 6-osén úgy nézett ki mint egy csokornyakkendő
A malac passat utáninak volt baja bőven 300000 körül vagy alatta, a későbbieknél volt az amit írsz, azok tényleg 500000 fölött kezdtek el kissé problémások lenni, de akkor sem biztos, hogy megálltak.
A Mazda MX-30 vagy a Fiat 500 elektromos változata "nem sokkal" drágább a támogatással, de van normális töréstesztjük, meg nem is olyan végtelenül prosztók mint a Dacia.
Mondjuk én csak egy rakás fosnak
1.6td volt.
A springet úgy kell elképzelni, hogy kb. gömbőc switty méret
Egyébként mire keresztelték a franciák, ha esetleg meg lehet kérdezni