A patentok pont nem látszanak csak a rombolás... Ininek az F van, de valószínüleg olyan mint a G patentja. Ovális alakja van és háromszög alakú műanyag füleken van a kis rugalmas fém lapocska.
nekem az egyik felső eltört vagyis egy része , pedig kézzel huzigáltam kifelé csak ugye egy 20 éves kocsi patentja is 20 éves......csak öregszik a patent
az a vicc sehol nem kapni ilyet, patent bolt, bontók sehol nincs
Egy bolhát sem törtem el, meg a műanyagokra is vigyáztam amelyek már nem olyan rugalmasak, így tovább tartott szerelés. Magát a szövet cseréjét viszont kárpitosra bíztam, azért írtam csak anyag árat mert egy barátom csinálta aki másnak máshogy számol. Az egyik munkatársam is cseréltette szintén G Astrában, egy debreceni cég csinálta de vállalták a ki és beszerelést is, ott már 70 ezres volt a történet.
enyém is kombi, nem olyan vészes kiszedni csak időbe telik
nekem a rongyos boltban ajánlották a polárt mert olcsó, vékony, remekül nyújtható, és a bolyhos anyag miatt taszítja a retket
2 doboz ragasztó sprayt vettem , de elég volt másfél is, szóval ha szűkebben mérem lehet futotta volna egy is
már jó ideje fent van nem lóg még
a szövet alatti habszivacs halt ki amiatt lógott
Nekem 12ezer volt, de az kimondottan tetőkarpit szövet és mivel kombi, több mint 2 méter hosszú kellett. Ki-be szerelni szívás volt, de megérte mert nagyon szép lett.
Anitáében valami műanyag tető van a kárpit helyén, gondolom valami után gyártott cucc, de igazából jó, az biztos nem esik le, de ha mégis akkor átfúrom a tetővel együtt pár 6-os lemezcsavarral.
biztos van kivétel, de több szart hallani
pl haver fiat palio gépe néhány év alatt 2x is hengerfejes lett, síkolás új tömítés babámfasza de csak szétment ismét
vagy a féltengely szimeringek is 30-40 ezer után bőszen eresztik a levet
rokonnak a tipo is pénztemető volt
stbstb
astra tetőkárpit javítás pár ezer forint és faszább lesz mint az új, én polár anyagot tettem rá tök jól néz ki szerintem szebb mit a gyári szövet és nem koszolódik, pedig már rengeteg szúnyogot szétvertem rajta
Az olaszok nem bonyolítják túl, nekünk volt több is, soha nem állított komolyabb kiadások elé és akárhova vittem értettek hozzá. A franciák viszont bal kézzel vakarják a jobb fülüket, feleslegesen bonyolult műszaki megoldásaik vannak, nekem többször adták úgy vissza, hogy nem tudták megcsinálni, mert olyan egységeket érintett a hiba amit nem tudtak egyértelműen kiszűrni még normális diagnosztikai háttérrel sem, ahhoz viszont drága alkatrészek voltak, hogy blindre cserélgessék. Kényelmes, jó volt a motor és a váltó is, nagyon szerette a feleségem, de az elektronikája nagyon megbízhatatlan. Ellenben ott az agyonszidott Astra Ecotec 1,6 benzin, 200 000. km környékén járok és senki nem hiszi el hogy nem eszi az olajat, a tetőkárpit nekem is a fejemre hullott (típusbetegség) de ezen kívül csak olaj cserére, szűrőkre és fékbetétekre költöttem. Többször megyek vele 2400km-es utakra, teljesen megbízok benne. Pont ugyanez az évjárat van nekem is, úgyhogy nem egyedi eset:
http://gyemantgyujtok.hupont.h... ..........én úgy olvastam erről ahogy itt van, ha rákeresel egy halom találatot dob ki, hogy Vass írta ezt és csak a citatumosban jegyzik Templart illetve arra hivatkozva néhányban, de igazából nagyjából egy időben íródott mindkettőtől, de a Templarosnál simán lehet fordítási dolog is emlékezve a Vass által írtra a fordítónál.
Nálam 6 éve van egy 1.9 d sima szívó Fiat scudo. 350ezer volt azórájában , amikor elhoztam. Amint kifizettem az eladónak, aki egyben 16 évig az első tulaja volt, megkértem , hogy nem fogok problémázni, csak tudni szeretném mennyit ment a kocsi ténylegesen? Elárulta, h 150et kivetetett az órából, mert 500ezerrel nehezen ment volna el. Mi azóta belevertünk még több mint 120at, közben lerohadt róla végig a kipufogó, tavaly kapott 4 porlasztócsúcsot meg izzító gyertyákat, se füst se szar hangok, szépen jön-megy megáll. Pedig szarolasz hatszázvalamennyivel a háta mögött.
Esetleg itt, kb. mindent látok amivel nekem gondom volt.
https://patentos.hu/spl/851703...