Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem lenne millió kocsi a bkv is jobb lenne....
Ma pl meglepöen jol járhato pest keresztbe.
Nekem kocsival 40 perc, tömegközlivel 1.5 óra. Kihagynám, mert sok ugyan a járat a városban és sűrűn is megy, de kacifántos átszállások vannak, én busz-villamos-busz hármassal tudnék csak melóba bejutni és a peremterületeken élők sokan vannak ám így.
Akkor karigeri csak jot akar
bicikli taxi bkv
aztán sokkal jobb lenne
pl ha minden 3. new yorki lakos kocsit tartana akkor az utcán nem férne el fele sem
Erre nem készültek az 1700-as években
Ilyen ocsmány csicskajancsi kocsit megvenni és emberkedni...otthon meg veri az asszony ezért az utakon lesz nagyon kemény.
Túl sok tokilyóji halyszát nézett a hülyegyerek.
Menthetetlen is a város közlekedése, nagyjából 1 millió főt bírna el a jelenlegi motorizáltsággal.
De a homlokodra tüzve
Kb igy van. Bontani neg nem kéne a mér emlékmüvé avanzsálodott épületeket
Na jo, de azt vágod hogy bp nem a mult évtizedekben épült?
A dunaparti részeket már a lovasszekeres idökben beépitették nagyjábol a mostani állapotában.
Ó, nem! Ezt hordom....
Remélem ezeket a vitrines szekrénybe már mind kiraktad
Szerintem a rakpartok azért pár száz éve ott vannak,meccseld már le az építészekkel.
Meg az utánuk jövőkkel,visszmenőleg is.
kibetonozott partú szálloda völgy - és? Te is építhetsz fogadót a birtokodra, nem? Lőrinc is csak ezt teszi...
Névlegesen tiltották be, az elmúlt télen is vegyszeres és munkagépes nádirtások zajlottak és parttól 20 méteren belül építik a politikai elit nyaralóit és szállodáit.

A politikai ostobaság miatt a Balaton 10 év múlva egy kibetonozott partú szálloda völgy lesz, a vizét pedig mesterségesen kell majd tisztítani, mert a nádasok már nem fogják.
Brutális zöldalgásodásra és posványosodásra lehet számítani.

De az elit patkányoknak meglesz a partmenti nyaralója, hurrá.
Ez így is volt 50 éve, mint ahogy a Balatonnál is... csak mindig jöttek az "egyenlőbbek" akik a tiltott területre is építhettek, szóval beteltek azok is. A 80-as évek végére jött az új módi a Balcsin: feltöltöttek, és lett egy új vízparti utca de aztán ezt betiltották valahogy.
Mindenész, nem csak építész.
Így ha lemegyek a partra pecázni akkor mögöttem suhog a sok proli a kocsijával. Az egész várost odébb kellett volna telepíteni a folyótól.
Mint ahogy a Balaton köré eszetlenül szinte a partvonalra telepített vasúti nyomvonal is sok városszervezési, építészeti problémát okoz, de annak idején valaki azt hitte de jó lesz úgy.
Te tényleg építész vagy?
Mondjuk eleve úgy kellett volna az egész várost megtervezni, hogy a Duna mindkét partján 100-100 méteres kíméleti zöldterületet kellett volna végig biztosítani, gépjármű forgalom nélkül, csak 1-1 bejárás a kikötőkbe.
A hidakat ezektől a zöld sávoktól bentebb elhelyezett gigantikus forgalom elosztó körforgalmakból a hidakra vezetni, amik alatt elfutnának a zöld sávok.

Nem így ráfosva minden forgalmat a folyó partra...
Mellé, de mindenhova. A rakpartokra is
Vót valami terve hogy fákat meg zöldmezőt telepít a dunára nem?
Karigeri bringabuzi, asse jobb