Nekem kocsival 40 perc, tömegközlivel 1.5 óra. Kihagynám, mert sok ugyan a járat a városban és sűrűn is megy, de kacifántos átszállások vannak, én busz-villamos-busz hármassal tudnék csak melóba bejutni és a peremterületeken élők sokan vannak ám így.
Ilyen ocsmány csicskajancsi kocsit megvenni és emberkedni...otthon meg veri az asszony ezért az utakon lesz nagyon kemény.
Túl sok tokilyóji halyszát nézett a hülyegyerek.
Na jo, de azt vágod hogy bp nem a mult évtizedekben épült?
A dunaparti részeket már a lovasszekeres idökben beépitették nagyjábol a mostani állapotában.
Névlegesen tiltották be, az elmúlt télen is vegyszeres és munkagépes nádirtások zajlottak és parttól 20 méteren belül építik a politikai elit nyaralóit és szállodáit.
A politikai ostobaság miatt a Balaton 10 év múlva egy kibetonozott partú szálloda völgy lesz, a vizét pedig mesterségesen kell majd tisztítani, mert a nádasok már nem fogják.
Brutális zöldalgásodásra és posványosodásra lehet számítani.
De az elit patkányoknak meglesz a partmenti nyaralója, hurrá.
Ez így is volt 50 éve, mint ahogy a Balatonnál is... csak mindig jöttek az "egyenlőbbek" akik a tiltott területre is építhettek, szóval beteltek azok is. A 80-as évek végére jött az új módi a Balcsin: feltöltöttek, és lett egy új vízparti utca de aztán ezt betiltották valahogy.
Mindenész, nem csak építész.
Így ha lemegyek a partra pecázni akkor mögöttem suhog a sok proli a kocsijával. Az egész várost odébb kellett volna telepíteni a folyótól.
Mint ahogy a Balaton köré eszetlenül szinte a partvonalra telepített vasúti nyomvonal is sok városszervezési, építészeti problémát okoz, de annak idején valaki azt hitte de jó lesz úgy.
Mondjuk eleve úgy kellett volna az egész várost megtervezni, hogy a Duna mindkét partján 100-100 méteres kíméleti zöldterületet kellett volna végig biztosítani, gépjármű forgalom nélkül, csak 1-1 bejárás a kikötőkbe.
A hidakat ezektől a zöld sávoktól bentebb elhelyezett gigantikus forgalom elosztó körforgalmakból a hidakra vezetni, amik alatt elfutnának a zöld sávok.
Nem így ráfosva minden forgalmat a folyó partra...
aztán sokkal jobb lenne
pl ha minden 3. new yorki lakos kocsit tartana akkor az utcán nem férne el fele sem
Túl sok tokilyóji halyszát nézett a hülyegyerek.
A dunaparti részeket már a lovasszekeres idökben beépitették nagyjábol a mostani állapotában.
http://youtu.be/zgcPw0CLVwI
Meg az utánuk jövőkkel,visszmenőleg is.
A politikai ostobaság miatt a Balaton 10 év múlva egy kibetonozott partú szálloda völgy lesz, a vizét pedig mesterségesen kell majd tisztítani, mert a nádasok már nem fogják.
Brutális zöldalgásodásra és posványosodásra lehet számítani.
De az elit patkányoknak meglesz a partmenti nyaralója, hurrá.
Így ha lemegyek a partra pecázni akkor mögöttem suhog a sok proli a kocsijával. Az egész várost odébb kellett volna telepíteni a folyótól.
Mint ahogy a Balaton köré eszetlenül szinte a partvonalra telepített vasúti nyomvonal is sok városszervezési, építészeti problémát okoz, de annak idején valaki azt hitte de jó lesz úgy.
A hidakat ezektől a zöld sávoktól bentebb elhelyezett gigantikus forgalom elosztó körforgalmakból a hidakra vezetni, amik alatt elfutnának a zöld sávok.
Nem így ráfosva minden forgalmat a folyó partra...