Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Imi haverom Honda mesterszerelő.... ő meg a Hondakrol tud sok sok sztorit imádom hallgatni.... sírok a röhögéstől
Gsr-ten nem vennek.
A dodor teszt kurvajol siketult rola.
Ahova vittem javítani, ott hallottam érdekes sztorikat, nem állítom hogy mind rossz, de nekem nem kell több.
A gsr600 jobban tetszik! Meg újabban az xj6n.
De nagyon nem tudom mi legyen!Egy másik ilyen motor árát ráköltöttem,mire rájöttem hogy abból a pénzből naked-et kellett volna vennem,ez meg maradhatott volna a sarokban még.Most ezzel a festéssel nagyon tetszik az enyém,meg félek is hogy bevásárolok egy hulladékot. Másfelől meg naked-et akarok.Kettő meg felesleges.
Ennyi!
Semmit se lehetne venni, nincs olyan márka, aminek nem nyúlt még ki autója egy bugyuta elektromos hiba vagy idetlen anyagfáradás miatt.
Meg kell javíttatni és menni tovább.
Legutóbb a Kia szopatott kicsit, koreai is kiesik..... marad a bmw
Több francia és olasz autóm is volt... soha nem volt egyikkel sem problémám.... haver Honda accordja meg úton útfélen lehal valamiért, 2.0 benzin.... akkor japánt se, ezek szerint.....
A régi Jazz pedig rémületesen bután csúnya belül. Francia autó után kellemetlen volt az a 8 éves gyerek által rajzolt összecsapott beltér. :)
Amúgy igen, a Thalia-Clio II ugyan az műszakilag, a központi zár nekem is kidöglött, de nem foglalkozok vele. Más elektromos gondom nincs, pedig 19 éves.
Ja egyszer az immo egység is megkergült, azt mondjuk.javíttattam.
Nekünk soha többet nem lesz francia autónk. Akit egyszer megcsípett a kígyó, az a gilisztától is fél...
Clio 2 sport-t is hajtottam egy jó darabig, 2.0 benzint... soha semmi baj nem volt vele, pedig az is full felszerelt volt...
A feleségemé volt, Clio 2 a faceliftes, full felszerelt minden elektromos meg sok légzsákkal. Ez volt a baj, mert állítólag az alaptípusokkal nincs olyan sok baj. Egyébkent nagyon pofás kényelmes kisautó volt, még így is nagyon sajnálta mikor eladtuk, pedig rengeteget ráköltöttünk. Aztán amikor átült a Jazzbe egyből elfelejtette
Inkabb mar csak "be kene fejezni ezt a hombar szemetladat".
A fem bizbaszok tortek mint a ropi. Majd rendelek ujakat.
Amúgy milyen francia autód volt?
A napelenzőt úgy rakd össze, hogy a fémkapcsokat is szedd ki a kaszniból, azután fűzd össze a műanyag stiftel a napelenző belső visszapillantó felőli részét, majd így összeszerelve dugd be a helyére, de előtte hajtsd ki egy kicsit a fém kapaszkodóját, úgy fixen megáll. Ugyanez igaz a hátsó ajtók feletti kapaszkodókra is, de vigyázz mert ha azokban is van belsőtér világítás (Elegance kivitel) akkor a panellel ki tudod veretni az utastér biztit, nekem is sikerült. Ja és mielőtt kihúzod a kárpitot, elől a viszapillantó felett húzd szét az utastérvilágítás szalagkábelének csatiját, mert a tetőkárpitra van ragasztva az összes elmenő szalagkábel a belső világításokhoz, ami egyben kijön a kárpittal együtt.
Oda kell figyelni mert könnyű kárt csinálni.
Pedig pont az FZ6 ülés alatti kipus verziója a legszebb a japán 600-asok között.
Napellenző akasztós rèsz a bárdinál is van több féle
A legolcsóbb az majdnem jó, de megoldottam
Előbb az igás motorszállító.
Pedig de, a szovet megvan, csak egy elhibazott szereleskor a kapaszkodonal es a napelkenzonel eltort egy halom bizbasz, visszaraktam, de kell majd minden uj, majd tavasszal nekiförmedek.
Ja ja, már látom
5db 1800 de az is jó ár
Akkor újítottak a G-nél, mondjuk elég strapabíró mert nem mind jött ki szerszám nélkül.
Igen, itt van olyan, 1800/db, érdemes volt rá vigyázni.
nem ilyen
téglalp alakú ami kint van szürke, a benyomó rész is téglalap alakú és sok vékony lapocska ami akad
valahol van fénykép de nem találom
és full műanyag, nincs fém benne
még van pár hdd amin lehet keresem