Meg lehet, bár azt már ennél én se alkalmazom pont a sulya miatt. De ha ennyit nem bir ki egy 280 kilos motornál törjön is el(ami lényegében nem sok többlet terhelés az ellenoldali feszités miatt, szerintem max 20-30 kilonyi plusz annyi meg én is vagyok amikor ráseggelek letámasztva). Inkább mint felmálházva a hegyek közt lejtös oldal felé letámasztva.
Ez kb. ugyan az, mint amikor a blokkot elhúzza a nagy nyomatéka a motornak közben csak a lánc volt túl feszes és rugózás közben túlfeszült.
A középtámasz mégis mi a fenétől billegne, az egy cső a másik csőben, nincs hova annál jobban lötyögnie.
Nekem hibátlan a középtámaszom, pedig mindig azon szállítom, és azon is szoktam berúgni.
Oldaltámasz valóban fos volt a keleti motorokon, nem bírta el a motor súlyát, de egy Hondát, (meg fogadni mernék hogy a Kawát is) simán rá lehet terhelni és megfordítani helyben, csak az oldaltámaszon egyensúlyozva, mert nem biliacélból vannak.
Ugyan erre a keleti motorok is képesek voltak a középtámaszon.
szóval egy kutya miatt szopatod magad 2x40 percet naponta plusz legalább egy ezres el is füstöl
nem voltam mostanság a 8 körül de tuti lehetne találni jobb helyet nem kell pl a kálvária tér körül tábort verni
Ennél ilyen veszél nem fenyeget, ez rendesen megcsinált motor, japán motoron sose törik oldaltámasz
Amit linkeltél nem rossz, de annyit meg nem huzgálok motort hogy még azt is kerülgessem. Ráadásul azt valahogy rögziteni kell a padlozathoz ha jol sejtem.
Az elejét meg igazán nem sok lehetöség van rögziteni mert igen terjedelmes az idomzat, de most hogy le van szedve sincs lehetöség sehováse kötözni. Marad a kerék átfüzve kétirányba kötve.
Nem csak a Babszi rogyott meg, a Riga, Simson, Jawa de még az MZ is kikotyogósodott a középtámaszon rugdosástól, billegtek a támaszon, mint keselyű a dögön. Pedig az is a motor támasztására van kitalálva.
Mondjuk aki nem azon rugdosta, annak 30-40 év múlva sem lógott jobbra-balra középtámaszon a motor.
Mert most mondok valamit,kb 100 kilóra van tervezve,nem arra hogy lefeszítsd vele,amugy pl valamelyik motornál asszem dukáti,a blokkhoz van fogatva,el is törik az öntvény.De spec ha nincs jól elöl letámasztva előrecsúszik és simán fel is csapódhat.
Hasonló, mint a szoci motorok középtámaszon való rugdosása, indítgatása.
A motor kitámasztására van az is, de ha azon rugdosod a berúgókart, akkor úgy kikotyogósodik, hogy dülöngélni fog rajta a motor. Nem egy ilyennel találkoztam.
Mert mire való az oldaltámasz, ha nem arra hogy megtartsa a motort
Ne kössük már bele mindenbe.
Tudod mint a viccben,
-miért nem lehet a Hősök terén baszni?
-????
-Azért mert pillanatok alatt oda menne valaki és kioktatna hogy "nem úgy kell azt csinálni"
A cucc hiába van befékezve elcsúszhat.
Mindig az első a lekötésnél nálam hogy elöl fix ponthoz függőlegesen nekitámasztom,és két ponton előrefeszítem,hogy összemenjen a teló.
Utána hátul ellentétesen.
Így még egy balesetnél is úgy fog állni mint a cövek,ha csak hátra feszíted az okozhat gebaszt.
A doboztarton csak át van füzve, a vázon van kötve. Plusz elsökerék hátra feszitve, elsöfék.behuzva. ez nem fog sose elengedni. A baloldaloli doboztarton csak azért van felül kötve egy semmilyen spani mert volt a kocsiban de az semmit nem tart, max ha engedne a bal also
Ránézve a támaszon hagy némi kivetnivalót,nem a legbiztibb,a doboztartó konzolok sem a legerősebb pontok és hát szoval na,3 spani az nem életbiztosítás,gondolom az első csak átvezet a motoron.
Elvileg a legerősebb pontok az alsó villahíd két oldajt és a lengőkar.
Az elsők előre,a hátsók hátra két oldalt,és a kerék nekitámasztva a hátfalnak.
Tavasztól épp hogy semennyit nem fogok elbaxni: venni akarok gyári alufelnit a nyárikhoz, az lesz az utolsó szereltetés. Emelőm, légkulcsom, nyomatékkulcsom van, simán cserélgetni a kerekeket én is fogom tudni.
Na ne már...
Ha valaki fogja a motort, míg lekötöd, akkor simán le lehet kötni full függőlegesbe és aztán elég az első kereket max kikötni.
És akkor nem az amúgy egyáltalán nem erre való oldaltámaszt nyekteted.
http://youtu.be/_-ZMEKP8D2c
A középtámasz mégis mi a fenétől billegne, az egy cső a másik csőben, nincs hova annál jobban lötyögnie.
Nekem hibátlan a középtámaszom, pedig mindig azon szállítom, és azon is szoktam berúgni.
Oldaltámasz valóban fos volt a keleti motorokon, nem bírta el a motor súlyát, de egy Hondát, (meg fogadni mernék hogy a Kawát is) simán rá lehet terhelni és megfordítani helyben, csak az oldaltámaszon egyensúlyozva, mert nem biliacélból vannak.
Ugyan erre a keleti motorok is képesek voltak a középtámaszon.
nem voltam mostanság a 8 körül de tuti lehetne találni jobb helyet nem kell pl a kálvária tér körül tábort verni
Amit linkeltél nem rossz, de annyit meg nem huzgálok motort hogy még azt is kerülgessem. Ráadásul azt valahogy rögziteni kell a padlozathoz ha jol sejtem.
Az elejét meg igazán nem sok lehetöség van rögziteni mert igen terjedelmes az idomzat, de most hogy le van szedve sincs lehetöség sehováse kötözni. Marad a kerék átfüzve kétirányba kötve.
Mondjuk aki nem azon rugdosta, annak 30-40 év múlva sem lógott jobbra-balra középtámaszon a motor.
A motor kitámasztására van az is, de ha azon rugdosod a berúgókart, akkor úgy kikotyogósodik, hogy dülöngélni fog rajta a motor. Nem egy ilyennel találkoztam.
Ne kössük már bele mindenbe.
Tudod mint a viccben,
-miért nem lehet a Hősök terén baszni?
-????
-Azért mert pillanatok alatt oda menne valaki és kioktatna hogy "nem úgy kell azt csinálni"
https://szerszamos.com/termeke...
Mindig az első a lekötésnél nálam hogy elöl fix ponthoz függőlegesen nekitámasztom,és két ponton előrefeszítem,hogy összemenjen a teló.
Utána hátul ellentétesen.
Így még egy balesetnél is úgy fog állni mint a cövek,ha csak hátra feszíted az okozhat gebaszt.
Elvileg a legerősebb pontok az alsó villahíd két oldajt és a lengőkar.
Az elsők előre,a hátsók hátra két oldalt,és a kerék nekitámasztva a hátfalnak.
http://youtu.be/5VDYC5sMWKg
Ha valaki fogja a motort, míg lekötöd, akkor simán le lehet kötni full függőlegesbe és aztán elég az első kereket max kikötni.
És akkor nem az amúgy egyáltalán nem erre való oldaltámaszt nyekteted.