Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez részben igaz
azért vannak kocsik-motorok amik az átlagtól megbízhatóbbak és vannak amik meg nem
és általában az olasz-francia cuccok amik az átlag alattiak
persze nem mind meg van ami éppen jól sikerült stbstb
na és utána vannak a hülye gazdák amik tovább rontják a helyzetet
Szép estét mindenkiNET!
Főként azok mondják, akiknek soha nem volt olyan motorjuk...
Nincs rossz jármű, csak béna tulaj.

Én meg pont jókat hallok a Shiver szériáról, mondjuk én olyanoktól, akiknek van vagy pedig szervizben dolgoznak.
620é az volt az s2ré éppen ilyen mint white gülüé.
Én mostanában Aprilia sl750 shiver-t néztem,de azt mondták engedjem el a dolgot. Állítólag nem túl megbízhatóak.
Láttad te azt az alu csirkelábat?
Oldalszkander segítségével ellenőrzünk kormánycsapágyat is, hogy lóg avagy sem. Csak akkor kell egy cimbora aki segít. A duksiké is simán bírja pedig ott a blokkra van rögzítve a szkander.
Nem nyugger melo, na......
Mérgesen, dühböl gondolj o1g-re
Tettem. De a végeredmény nem volt KIELÉGÍTŐ.
Próbáld keményebben.
Egyszer próbáltam. Nem nagyon akart összejönni....
hányszor csináltál már ilyet vazzeg?
gondolhatod hogy nem a szaharai homoksivatag közepén kell így fordítgatni..........
az a lnyeg így is lehet vagy szopsz 5 percet a tologatással
Inkább kelet tadzsik.
Ezt a dél-oxfordi kiejtést
Földesúton az oldalsztendered 10 centi mélyen áll bele a földbe, ha ráterheled a motor teljes súlyát.
látszik hogy városi motorosok vagytok
földesúton néha nincs több hely megfordulni, így kell izmozni
Ahelyett, hogy átdöccenne azon a qrva padkán...
Ha ezt megcsinálod hogy rajta ülnek aláírom.
Tévedés, ma már az olaszok is csúnyák, megmodnták itt.
"Nekem hibátlan a középtámaszom, pedig mindig azon szállítom, és azon is szoktam berúgni." Én meg inkább az ivóban (kocsma) !!
Mondjuk bmw bár régebbi darab, már láttam oldaltámasztöréssel. De a rég gsa egyébként is mélyet döntött letámasztáskor valszeg ezt nem.birhatta.