ez részben igaz
azért vannak kocsik-motorok amik az átlagtól megbízhatóbbak és vannak amik meg nem
és általában az olasz-francia cuccok amik az átlag alattiak
persze nem mind meg van ami éppen jól sikerült stbstb
na és utána vannak a hülye gazdák amik tovább rontják a helyzetet
Oldalszkander segítségével ellenőrzünk kormánycsapágyat is, hogy lóg avagy sem. Csak akkor kell egy cimbora aki segít. A duksiké is simán bírja pedig ott a blokkra van rögzítve a szkander.
hányszor csináltál már ilyet vazzeg?
gondolhatod hogy nem a szaharai homoksivatag közepén kell így fordítgatni..........
az a lnyeg így is lehet vagy szopsz 5 percet a tologatással
azért vannak kocsik-motorok amik az átlagtól megbízhatóbbak és vannak amik meg nem
és általában az olasz-francia cuccok amik az átlag alattiak
persze nem mind meg van ami éppen jól sikerült stbstb
na és utána vannak a hülye gazdák amik tovább rontják a helyzetet