Rád mondjuk veszélyes is ez a kórság, szóval tényleg vigyázz.
Mindenkire máshogy hat, én 2 nap láz és 5 nap köhögéssel túl voltam rajta, asszony 1.5 hétig lázas volt.
Sehogy. Csak amikor tavasszal azt mondták hogy ne kujtorogjunk semerre, akkor én ezt betartottam 100%-ig. Nyár eleje óta lehetett (volna) már menni, de nem mertem a tervezett erdélyi motoros túrába belevágni, szokásom szerint tök egyedül. Nyár közepe óta van meg a kocsi, így leginkább azzal szoktunk kirándulgatni nejemmel, bár neki nem mindig van hangulata hozzá, így néha egyedül csavargok, és rájöttem, hogy én ezt rohadtul élvezem is. Most, hogy még van adósságom egy kicsi, épp elég egy járművet tankolni. Nincs kizárva, hogy végleg le fogom tenni a motort, egyre kevésbé élvezem.
a nagyipornóval van egy kis fennforgás mert amivel eddig le tudtam tölteni megszűnt, vagy csak a w10 nem támogatja vagy a fene se tudja
ismerősnek kellett volna leszedni pár órányi ócskaságot de nem sikerült
Egyébként tudod mi a röhej? A szerpentineket szinte jobban élvezem az ESP-vel alaposan megtámogatott ablakos dobozzal, mint a GS nyergében Ráadásul hűt-fűt egész évben, nem kell beöltözködni sem.
Érdekesség:
Ebben a hűvös időben az elöl lévő 2019-es M PR4 GT lassabban és kevésbé melegszik, mint hátul a sima M PR4, ami 2015-ös. Pedig most nagyon nem is lehet adni a tüzet a gépnek, mert már kaparászik kicsit ezen a nyirkos úton.
A sejtésem az, hogy a sporttúra gumit GT verziója jóval keményebb keverék.
Eddig az ugyan olyan sima M PR4-ek nagyjából egyformán melegedtek.
Esik ez egész nap szinte mindenhol, így kimarad a mai motorozás.
Nekem nagyon gyenge lett az idei szezon, éppen csak egy olajcsere periódusnyi km-t gyűjtöttem.
Mindenkire máshogy hat, én 2 nap láz és 5 nap köhögéssel túl voltam rajta, asszony 1.5 hétig lázas volt.
az egy tipikus női kezdő motor, nem való véneknek
De van nyenyőce...
ismerősnek kellett volna leszedni pár órányi ócskaságot de nem sikerült
Ebben a hűvös időben az elöl lévő 2019-es M PR4 GT lassabban és kevésbé melegszik, mint hátul a sima M PR4, ami 2015-ös. Pedig most nagyon nem is lehet adni a tüzet a gépnek, mert már kaparászik kicsit ezen a nyirkos úton.
A sejtésem az, hogy a sporttúra gumit GT verziója jóval keményebb keverék.
Eddig az ugyan olyan sima M PR4-ek nagyjából egyformán melegedtek.
Nekem nagyon gyenge lett az idei szezon, éppen csak egy olajcsere periódusnyi km-t gyűjtöttem.
szép kis oldal ez