ha az ülés a kényelmetlen ilyen maxi 50 ért csinálnak másikat zselé betéttel, fűtéssel amit akarsz
mondjuk én kb 3 ezerből megcsináltam magamnak mert az lc4 ülés se volt az igazi
egy ülés miatt kár lenne egy könnyű fasza futóműves motort elvetni
másfél milla körül mennek az 1-2 évesek
39 LE, pont úgy megy országúton, mint a 25 kilóval nehezebb GS500-am 48 lóval (=nekem elég). Ráadásul 19-es kereke van elöl, "félterep" gumival. Lehet hogy nem válna be, de szívesen mennék vele párszáz km-t kíváncsiságból. A 250-Suzuki V-Strom meg 24 lóerős hasonló adatokkal, na azzal nem szívesen "országutaznék".
Arra alapozom a kegyetlen tunning vízióimat a Jawa 50-esek terén, hogy a Jawa Mustangban is megtaláltuk a 4db gyári fojtást és az 50 km/h-s végsebességből egyből 70-75 lett és még csak nem is evett többet. De cserébe érezhetően jobban gyorsult.
Egy kicsit fel is áttételeztük persze.
nem az a lényeg mennyit megy végre
egy ritka fos futómű, kis picsa váz, nem rokkant vén pöcsnek való
egy kisebb endúró, ha nem éri fel ültetni rajta és egyből öröm az élet
Hát tuningoljad. 3-4 lovat elő lehet kotorni belőle élettartam csökkenés nélkül is.
Eleve a gyári kipuja egy teljesítmény gyilkos borzalom és a hengerét is tudná egy jó szaki optimalizálni.
mondjuk én kb 3 ezerből megcsináltam magamnak mert az lc4 ülés se volt az igazi
egy ülés miatt kár lenne egy könnyű fasza futóműves motort elvetni
másfél milla körül mennek az 1-2 évesek
A 390-es Duke piszkálja még a csőrömet (149 kg - 43LE), bár sokak szerint baromi kényelmetlen hosszabb úton - az meg nekem nem jó.
Egy kicsit fel is áttételeztük persze.
egy ritka fos futómű, kis picsa váz, nem rokkant vén pöcsnek való
egy kisebb endúró, ha nem éri fel ültetni rajta és egyből öröm az élet
Eleve a gyári kipuja egy teljesítmény gyilkos borzalom és a hengerét is tudná egy jó szaki optimalizálni.