Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet-e egy ilyen kis gyöszbe 19-es első kereket venni?
ha az ülés a kényelmetlen ilyen maxi 50 ért csinálnak másikat zselé betéttel, fűtéssel amit akarsz
mondjuk én kb 3 ezerből megcsináltam magamnak mert az lc4 ülés se volt az igazi
egy ülés miatt kár lenne egy könnyű fasza futóműves motort elvetni
másfél milla körül mennek az 1-2 évesek
Az egy divatos dísz motor, bohóckodásra való, nem utazgatásra.
31.-e.
Nekem a Trident piszkálja a bucim nagyon...
Kék-fehéret,mas szint buzik vesznek.
Sárga-feketét?

A 390-es Duke piszkálja még a csőrömet (149 kg - 43LE), bár sokak szerint baromi kényelmetlen hosszabb úton - az meg nekem nem jó.
Hiányzik az neki, mint szar a zsebbe...
Vegyel egy k51000-et.
39 LE, pont úgy megy országúton, mint a 25 kilóval nehezebb GS500-am 48 lóval (=nekem elég). Ráadásul 19-es kereke van elöl, "félterep" gumival. Lehet hogy nem válna be, de szívesen mennék vele párszáz km-t kíváncsiságból. A 250-Suzuki V-Strom meg 24 lóerős hasonló adatokkal, na azzal nem szívesen "országutaznék".
Arra alapozom a kegyetlen tunning vízióimat a Jawa 50-esek terén, hogy a Jawa Mustangban is megtaláltuk a 4db gyári fojtást és az 50 km/h-s végsebességből egyből 70-75 lett és még csak nem is evett többet. De cserébe érezhetően jobban gyorsult.
Egy kicsit fel is áttételeztük persze.
Reszeltünk üszköt eleget ifjoncként, melóba eljárni éppen elég havonta ezer5ccázbó vele kemény 40el, tökéletes!
a versys 300 pont nehéz mint a sár, cserébe meg jó gyenge
A rossz izületeiddel ez mondjuk egy logikus gondolat. Csak a Versys 300-ak még szinte vadi újak. Nemtom hirtelen milyen típus lehetne még.
Nekem a csavargás, a kirándulás az élmény, nem a "motorozás". Elbóklásznék vele ajár itt a határban is....
nem az a lényeg mennyit megy végre
egy ritka fos futómű, kis picsa váz, nem rokkant vén pöcsnek való
egy kisebb endúró, ha nem éri fel ültetni rajta és egyből öröm az élet
Hát tuningoljad. 3-4 lovat elő lehet kotorni belőle élettartam csökkenés nélkül is.
Eleve a gyári kipuja egy teljesítmény gyilkos borzalom és a hengerét is tudná egy jó szaki optimalizálni.
Valami pehelykönnyű, országútra és lightos földútra (nem terepre!) is alkalmas gépet szívesen kipróbálnék: a Kawasaki Wesys-X 300-at például.
A manual asszem 2őt ír.
Cseréld már le azt az olajevő léghűtéses kotlát egy SV 650-re, a legolcsóbb élmény motor és újra szeretni fogod a motorozást.
http://youtu.be/zNFr3GbIFsE lehet menni rendesen sor2 fllityissel.
Azt meg a szive nem.birja.....
Ez mondjuk egy nem is rossz ötlet.
Add el és a zárát költsd örömlányokra, azt élvezni fogod.