Nem bonyolult ez a szitu.... először is a rendőr felteszi a villogót és szarra bünteti azokat, akik bent állnak a kereszteződésben, miközben neki zöld van o sem mehet be, ha nem tud áthaladni.... úgyhogy itt csúnya fegyelmi vár a rendőrre...
Hát ebben az esetben a Priusban jó lett volna a kamera... felveszi, amint a zöd lámpán megy, engedélyezett sebbességgel, üres úton, és a semmiből eléhajt egy barom rendőr
Hát annyi tuti nem volt saccra... nem mértem meg... fotóm van róla, de sztem azon se látszik pontosan Így, hogy a közép 3 ujj széles részen már csak 2-3, nekem jó lenne, mert szépen kopott, nem kocka, de a rendőr már lassan baxkódhat miatta főleg nyugaton. itthon még a müszin is átment tavasszal szó nélkül.
Ha Pesten jarok megint es lesz nalam kamera, megteszem.
Amugy nem ezt mondtam, hanem azt, ha olyan keresztezodeshez erek, ahol valamiert bent allnak a jarmuvek ahol elvileg nem kene.
A ketto nem ugyanaz.
A mögötted álló 3. meg miattad szopja végig a következő pirosat,mert simám átmehetett volna ő is,ha nem szerencsétlenkedsz ott másodpercekig.Meg is van a dugók okozója.
Még pár szó erről: értem, amit mondasz, de ahogy írod, úgy nem lehet közlekedni Pesten. Ahogy Kéri írta - ződ van, 2 üres sáv, nem fogsz lassítani minden 100 méteren... mert akkor minek van forgalom írányítás? Én óvatos vagyok, de ilyenkor haladok én is... én sokkal jobban rettegek a belvárosi jobbkezesektől. Ott sokx le is lassítok, és rám is másznak mindig szóval ott is bízni kell, nem sok választás van
Az se jó magyarázat, hogy így defenzíven próbálod elkerülni a balesetet - mert esélyes, hogy hamarabb seggbevernek mert hiába lassítol te, ha a mögötted jövő 20 másik nem úgy nevelkedett
Hú, először megijedtem, hogy ez a cica nem pink, de aztán megláttam a műszerfalon a plüsst
Ugyanilyen ródtekem van, csak 170-es, hát a közepe elég gyorsan lement (600 km román pálya betett neki) de amúgy sem túl mély a mintázata. Emiatt legközelebb nem ilyet veszek, 6-7000 van benne, és igazából már dobós lenne.
Az is lehet
Hondával. Priusal csak 120-ig tudtam gyorsulni ott, de azzal nem értem el
Amúgy meg ha azt akarják hogy ne száguldozzak csináljanak rendes periódust
Azon a részen korábban 60km/h tempóval lehetett végigmenni a zöldhullámon.
Valami buzi átprogramozta az egyik lámpát most már nem lehet végigmenni...csak sokkal gyorsabban.
"....mondjuk a hungárián van egy lámpa amihez 170-el kellett mennem hogy elérjem..."
Igen, ha az ELŐZŐ zöldet akarod elérni. De ne mondd, hogy a Priussal!
Tény hogy nem mindig fedi a valóság a szögletes szabályosságot, de szerintem pesten a hétköznapi forgalom, elég jól optimalizálja magát a körülményekhez.
Ez hétvégén és ünnepnapon derül ki amikor a többség hétvégi sofőr kiszabadul, és fele annyi autóval csinálják a baleseteket, meg dugókat, 30-al tötyögve, miközben előző nap ugyan ott 80-al mentem a tömött kocsisorral.
Vicces egyébként hogy hétköznap a belső sávban lehet haladni legjobban, mert a külsőben a lekanyarodók, meg parkolók lassítják a haladást.
Hétvégén a külső halad jobban, mert minden mazsola belsősáv bérletes és a külső meg üres
Pesten teljesen más felfogás szerintkell közlekedni mint vidéki kisvárosokban. Ez tény, de nekem semmi bajom vele. Tudomásul.kell venni, hogy sárgán még nem állok.meg mert a mögöttem jövö még a gázt tövig nyomja és ugyis át fog tolni a piroson ha állóra fékezek. Cserébe a gyalogosok se hisztiznek a zebrán.
én azt mondom mégtöbb autót budapedtre, alanyi jogon járjon mindenkinek kettő
és aki nem megy vele városon belül havi 500 km annak a fennmaradó méterekre 1000ft büntetést kell kiszabni
Az mondjuk ott, azért volt, mert elég geci volt a lámpa programozása, direkt a büntetésre mentek.
Itt pesten pár lámpánál van kamera, néha a rendőrök is ráállnak erre, de a lámpa periódusnak elég nagy az átfedése, és a pirosba éppen belecsúszókat sem büntetik, csak aki pofátlanul átmegy. Senki nem problémázik ezen.
Szóval ha normálisan csinálják, akkor egyetértek Zolival, nem lenne rossz a kamera, de azért nem is erőltetik, mert valójában elég kevés autós megy át a piroson pofátlanul, aki meg igen azt igazából az meg a forgalomszervezésbe van kódolva. Teli van olyan lámpával a város hogy 80-al kell menni a zöldhullám elcsípéséhez, 70-es táblánál. Egész egyszerűen azért mert a lámpákat a valósághoz programozták, hogy gördülékeny legyen a forgalom, mert ha mindig megakasztanák abból rohadt nagy dugó lenne. A táblát meg nem tehetik ki 80-ra, de úgy is tudják hogy 70-be mindenkinek belefér a 80 is....mondjuk a hungárián van egy lámpa amihez 170-el kellett mennem hogy elérjem...lehet ott már nem erre gondoltak
Az más. Itt is vannak piroson átcsúszók mindig. Amikor zöldre vált a lámpa mindig körülnézek hogy ezeket még elengedjem, de legalább a dudát nyomhassam nekik jó hosszan
De ha azt látom hogy megálltak, nem számítok rá hogy takarásból még lesz valaki aki nekem jön.
A prius piros volt,tehat racsingos szin,igy a pilota is tovig nyomta mert versenyzett,es mivel laci mondta hogy a prius szelsebes,igy tudhatjuk hogy tul gyors volt.
Amugy nem ezt mondtam, hanem azt, ha olyan keresztezodeshez erek, ahol valamiert bent allnak a jarmuvek ahol elvileg nem kene.
A ketto nem ugyanaz.
Te is igy teszel bizonyos esetekben, ebben biztos vagyok.
Az se jó magyarázat, hogy így defenzíven próbálod elkerülni a balesetet - mert esélyes, hogy hamarabb seggbevernek mert hiába lassítol te, ha a mögötted jövő 20 másik nem úgy nevelkedett
Ugyanilyen ródtekem van, csak 170-es, hát a közepe elég gyorsan lement (600 km román pálya betett neki) de amúgy sem túl mély a mintázata. Emiatt legközelebb nem ilyet veszek, 6-7000 van benne, és igazából már dobós lenne.
Hondával. Priusal csak 120-ig tudtam gyorsulni ott, de azzal nem értem el
Amúgy meg ha azt akarják hogy ne száguldozzak csináljanak rendes periódust
Azon a részen korábban 60km/h tempóval lehetett végigmenni a zöldhullámon.
Valami buzi átprogramozta az egyik lámpát most már nem lehet végigmenni...csak sokkal gyorsabban.
Igen, ha az ELŐZŐ zöldet akarod elérni. De ne mondd, hogy a Priussal!
Ez hétvégén és ünnepnapon derül ki amikor a többség hétvégi sofőr kiszabadul, és fele annyi autóval csinálják a baleseteket, meg dugókat, 30-al tötyögve, miközben előző nap ugyan ott 80-al mentem a tömött kocsisorral.
Vicces egyébként hogy hétköznap a belső sávban lehet haladni legjobban, mert a külsőben a lekanyarodók, meg parkolók lassítják a haladást.
Hétvégén a külső halad jobban, mert minden mazsola belsősáv bérletes és a külső meg üres
és aki nem megy vele városon belül havi 500 km annak a fennmaradó méterekre 1000ft büntetést kell kiszabni
Itt pesten pár lámpánál van kamera, néha a rendőrök is ráállnak erre, de a lámpa periódusnak elég nagy az átfedése, és a pirosba éppen belecsúszókat sem büntetik, csak aki pofátlanul átmegy. Senki nem problémázik ezen.
Szóval ha normálisan csinálják, akkor egyetértek Zolival, nem lenne rossz a kamera, de azért nem is erőltetik, mert valójában elég kevés autós megy át a piroson pofátlanul, aki meg igen azt igazából az meg a forgalomszervezésbe van kódolva. Teli van olyan lámpával a város hogy 80-al kell menni a zöldhullám elcsípéséhez, 70-es táblánál. Egész egyszerűen azért mert a lámpákat a valósághoz programozták, hogy gördülékeny legyen a forgalom, mert ha mindig megakasztanák abból rohadt nagy dugó lenne. A táblát meg nem tehetik ki 80-ra, de úgy is tudják hogy 70-be mindenkinek belefér a 80 is....mondjuk a hungárián van egy lámpa amihez 170-el kellett mennem hogy elérjem...lehet ott már nem erre gondoltak
Ami priusnal lehet erdem is.
De ha azt látom hogy megálltak, nem számítok rá hogy takarásból még lesz valaki aki nekem jön.