A piros autós buzi szerintem két hibát követett el, szerintem gyorsabban ment a megengedettnél, másrészt meg nem kellően rutinosan a gázt sem vette el a torlódásnál. Nyilván a rendőr is hibázott, mert nem figyelt jobbra, amikor kidugta az orrát. De ha megnézed a videót, a piros autós buzi mögött nagyon messze volt valaki, kicsit nyugodtan fékezhetett volna.
A pikapos suttyó meg hülye volt, mert habár forgalmi okból megállhatott valóban, de én biztosra veszem, hogy amikor ő indult el a saját zöldjére, simán láthatta, hogy jó eséllyel nem fog átérni. És a pikupos ratyi is akkor állt előrébb, amikor a rendőr ráberregett.
A keresztutcáknál valóban nem lassítok feltűnően, de HA látom a torlódást, akkor viszont igen.
Persze én minden a saját értékrendem szerint nézek, 52 éves vagyok, ha úgy nézem, a 15 évesen a Simsonom elé kanyarodó balfaszt nem számolom (mert szerintem 15 évesen még más emberről beszélünk) nem volt balesetem/karambolom. (A lámpánál állva belémkoccoló traktorost ne számoljuk.)
Értem én, hogy fő az óvatosság, de Pesten azt nem teheted meg, hogy 2 sávon megindul a forgalom a ződre, te meg lelassitgatsz minden keresztutcán a ződhullámodban - mert akkor hátulról telibe vernek hamar.
A rendőr egyértelműen hibázott, tudnia kellett, hogy az egyenes ződet kapott, hisz elállt előle a pickup, meg amúgy a lámpát is láthatta. Nem nézett jobbra, vagy nem látott ki a pickuptól.
A pickupos bunkó volt, de igazából nem szabálytalan, mert ő forgalmi okból ott megállhatott. A közegnek várnia kellett volna az újabb saját ződjére.
Azt nem mondtam, hogy a rendőr nem hibás.
Azt, hogy kinek mije volt, a helyi erő tudja eldönteni, amikor zöld lett elindult a rendőr, hány másodpercet várt a fekete suttyóra (akikre ráberregett) és mennyi a zöld ott valójában.
(DE én amúgy sem a sávról írtam, hanem általában A kereszteződésről. Én pontosan tudom, hogy irdatlan hülyék az emberek, ahol ilyen helyen állnak, ott mindig, mindenre számítani kell, akár még felülről IS. tehát elemi érdeke lenne mindenkinek, hogy ésszel és akár az elsőbbségéről is lemondania, aki nem akar így járni. persze, ha KAMAZZAL jön, akkor már másképpen is lehet gondolkodni, de most nem erről volt szó.)
Részigazság.
KIs akkus Model3-at hozzák onnan, de nagyon kevés fogy ebből. Vicc hogy a kínai összeszerelés jobb minőségű
Minden mást az USA-ban gyártanak, kínába is onnan viszik.
ModelY ami nagy népszerűségre számíthat itt, ennek már épül a gyár Berlin mellett.
Később várhatóan Model3-ak is készülnek itt ha van rá igény.
Mondjuk kíváncsi leszek, mert mire elkezdik a gyártást, a Skoda, és a VW hasonló modelljei is kaphatóak lesznek, de egyenlőre a Skoda sem olcsóbb mint a Tesla, szóval lehet mégis labdába tud majd rúgni.
após trstvére 2 évet kapott(kb 40 éve)
úgy hogy volt benne pár fröccs a biciklis meg kiment elé hogy a legtutibb radaros abs stb autó se kezdte volna el a fékezést addig
szonda nem is mutatott de a haláleset miatt(ott helyben cafatokra ment a biciklis) vettek vért abban volt egy kicsi aztán addig számoltak amíg 2 év lett belőle állampusztán
azóta nem vezet kocsit
Lehet, be se csukják... mentálisan zavart volt ugye, meg aztán a kb. 6 purdé miatt családfenntartó is... és közlekedési bal. okozásokért csak fogházat adnak, sőt legtöbbx felfüggesztve.
Fontos ez?
A pikapos suttyó meg hülye volt, mert habár forgalmi okból megállhatott valóban, de én biztosra veszem, hogy amikor ő indult el a saját zöldjére, simán láthatta, hogy jó eséllyel nem fog átérni. És a pikupos ratyi is akkor állt előrébb, amikor a rendőr ráberregett.
A keresztutcáknál valóban nem lassítok feltűnően, de HA látom a torlódást, akkor viszont igen.
Persze én minden a saját értékrendem szerint nézek, 52 éves vagyok, ha úgy nézem, a 15 évesen a Simsonom elé kanyarodó balfaszt nem számolom (mert szerintem 15 évesen még más emberről beszélünk) nem volt balesetem/karambolom. (A lámpánál állva belémkoccoló traktorost ne számoljuk.)
A rendőr egyértelműen hibázott, tudnia kellett, hogy az egyenes ződet kapott, hisz elállt előle a pickup, meg amúgy a lámpát is láthatta. Nem nézett jobbra, vagy nem látott ki a pickuptól.
A pickupos bunkó volt, de igazából nem szabálytalan, mert ő forgalmi okból ott megállhatott. A közegnek várnia kellett volna az újabb saját ződjére.
ellenben túlélni jobban tud, és ez kb minden egyebet ver
de ha a bogarak akkor az ember nagyon rútul beszopja
Azt, hogy kinek mije volt, a helyi erő tudja eldönteni, amikor zöld lett elindult a rendőr, hány másodpercet várt a fekete suttyóra (akikre ráberregett) és mennyi a zöld ott valójában.
(DE én amúgy sem a sávról írtam, hanem általában A kereszteződésről. Én pontosan tudom, hogy irdatlan hülyék az emberek, ahol ilyen helyen állnak, ott mindig, mindenre számítani kell, akár még felülről IS. tehát elemi érdeke lenne mindenkinek, hogy ésszel és akár az elsőbbségéről is lemondania, aki nem akar így járni. persze, ha KAMAZZAL jön, akkor már másképpen is lehet gondolkodni, de most nem erről volt szó.)
2.a virágport nem bogár gyűjti.
KIs akkus Model3-at hozzák onnan, de nagyon kevés fogy ebből. Vicc hogy a kínai összeszerelés jobb minőségű
Minden mást az USA-ban gyártanak, kínába is onnan viszik.
ModelY ami nagy népszerűségre számíthat itt, ennek már épül a gyár Berlin mellett.
Később várhatóan Model3-ak is készülnek itt ha van rá igény.
Mondjuk kíváncsi leszek, mert mire elkezdik a gyártást, a Skoda, és a VW hasonló modelljei is kaphatóak lesznek, de egyenlőre a Skoda sem olcsóbb mint a Tesla, szóval lehet mégis labdába tud majd rúgni.
https://www.life.hu/hirek/2020...
úgy hogy volt benne pár fröccs a biciklis meg kiment elé hogy a legtutibb radaros abs stb autó se kezdte volna el a fékezést addig
szonda nem is mutatott de a haláleset miatt(ott helyben cafatokra ment a biciklis) vettek vért abban volt egy kicsi aztán addig számoltak amíg 2 év lett belőle állampusztán
azóta nem vezet kocsit
senki sem fogja a nyakába tenni a dróthurkot miatta.....