Én azt vettem észre hogy a túraendúró eltávolodott a kiindulási ponttól.A legtöbb ilyen 400 kilo brutto, 3 bazinagy kocka aludoboz,azokra még púpozva mindenféle,az egész kramac a seggén ül a súlytól és komótosan kocog a csapatban egymás mögött 60-al a lathatósági UV sisak/ruha combóban.
Erre kurvára nem vágyon.
Olyan ténylegesen szar útra amin nem tudok elkocogni a szürkével nem tévedek.
És az is ritka ahol sorok közt a supermoto elfér én meg nem.
Viszont jött KTM velünk,csak türnitz de ránézve nem vagyok olyan kemény hogy azzal a 15 centi széles deszka üléssel ellegyek 5-600 km-t.Kizárt.
néha ha nem tudok aludni agyalok.
Gyakorlatilag azt a 6-800 Km-t viselem szarul amivel eljutok jó helyekre,utána már nem rossz a kis naked.
Vagy bejön a teherautós modell és kurvára nem kell túrazsiráf,vagy hosszabb túrákra kell vennem egy tiger 800-at.
Itt a gépet is ki kéne próbálnom mert hírak szerint nagyon libegős/endúrós a futóműve és harmatos a fékje,szóval első körben szét kéne reszelnem az elejét-hátát.
A terv megvan,cucc is van hozzá polcon,csak kérdéses megéri e a nyereség,meg hogy bejön e nekem.
Szerintem az lesz hogy jövőre,vagy azután ha lezajlik a vírushiszti ki kéne bérelnem egyet pár napra.
Hát igen, a hátsó izzók 1-2 havonta cserések. Az enyémnek 180 volt a vége, de valóban 130 körül kényelmes. Soha semmi gondom nem volt vele. Fasza motor, vissza ülnék rá.
Én azt veszem észre hogy a legnagyobb beleélő sportmotor ismerőst is egyre többször kapja el hogy kell neki egy zsiráf. Amikor mondja, hogy az enyém csak siklik a kátyukon az öve meg szétveri a derekát, vagy amikor városban-szűkebb helyen megyünk. Még egy egy nakedes is irigykedik hogy az övével nem lehet túrázni, na ezt viszont nem értem
Na körbenéztem. Elvileg tudja a 170-et, de azt írják hogy inkább a 130 ami tartható vele. Gondolom lerázza az ember veséjét az egy henger akármilyen kiegyenlítő tengely van benne, meg szétveri a saját csapágyait, legalább is abból ítélve hogy az izzók híresen rövid élettartamúak ezekben a motorokban
Azt hogy állatkodni jól lehet vele azt aláírom. Kecskeméti pályára jártak ki ezek és agyament módon mentek még hozzánk képest is, de ott kb. 90 a csúcssebesség.
Max 90
Egyik haver nagy híve volt ezeknek a gépeknek, de mindig tiszta ideg volt amikor megkérdezték "mennyit megy?"
Azt mondta ezt nem "úgy" kell nézni.
Erre kurvára nem vágyon.
Olyan ténylegesen szar útra amin nem tudok elkocogni a szürkével nem tévedek.
És az is ritka ahol sorok közt a supermoto elfér én meg nem.
Viszont jött KTM velünk,csak türnitz de ránézve nem vagyok olyan kemény hogy azzal a 15 centi széles deszka üléssel ellegyek 5-600 km-t.Kizárt.
néha ha nem tudok aludni agyalok.
Gyakorlatilag azt a 6-800 Km-t viselem szarul amivel eljutok jó helyekre,utána már nem rossz a kis naked.
Vagy bejön a teherautós modell és kurvára nem kell túrazsiráf,vagy hosszabb túrákra kell vennem egy tiger 800-at.
Itt a gépet is ki kéne próbálnom mert hírak szerint nagyon libegős/endúrós a futóműve és harmatos a fékje,szóval első körben szét kéne reszelnem az elejét-hátát.
A terv megvan,cucc is van hozzá polcon,csak kérdéses megéri e a nyereség,meg hogy bejön e nekem.
Szerintem az lesz hogy jövőre,vagy azután ha lezajlik a vírushiszti ki kéne bérelnem egyet pár napra.
Jók ezek a supermotok csak sok a kompromisszum.
Azt hogy állatkodni jól lehet vele azt aláírom. Kecskeméti pályára jártak ki ezek és agyament módon mentek még hozzánk képest is, de ott kb. 90 a csúcssebesség.
Egyik haver nagy híve volt ezeknek a gépeknek, de mindig tiszta ideg volt amikor megkérdezték "mennyit megy?"
Azt mondta ezt nem "úgy" kell nézni.
De meg mindig nemigen van tiger 800, 5000 euro alatt.
Meg fene tudja kell e zsiraf.