Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy ez melyik KTM azt már elfelejtettem.
Én azt vettem észre hogy a túraendúró eltávolodott a kiindulási ponttól.A legtöbb ilyen 400 kilo brutto, 3 bazinagy kocka aludoboz,azokra még púpozva mindenféle,az egész kramac a seggén ül a súlytól és komótosan kocog a csapatban egymás mögött 60-al a lathatósági UV sisak/ruha combóban.
Erre kurvára nem vágyon.
Olyan ténylegesen szar útra amin nem tudok elkocogni a szürkével nem tévedek.
És az is ritka ahol sorok közt a supermoto elfér én meg nem.
Viszont jött KTM velünk,csak türnitz de ránézve nem vagyok olyan kemény hogy azzal a 15 centi széles deszka üléssel ellegyek 5-600 km-t.Kizárt.
néha ha nem tudok aludni agyalok.
Gyakorlatilag azt a 6-800 Km-t viselem szarul amivel eljutok jó helyekre,utána már nem rossz a kis naked.
Vagy bejön a teherautós modell és kurvára nem kell túrazsiráf,vagy hosszabb túrákra kell vennem egy tiger 800-at.
Itt a gépet is ki kéne próbálnom mert hírak szerint nagyon libegős/endúrós a futóműve és harmatos a fékje,szóval első körben szét kéne reszelnem az elejét-hátát.
A terv megvan,cucc is van hozzá polcon,csak kérdéses megéri e a nyereség,meg hogy bejön e nekem.
Szerintem az lesz hogy jövőre,vagy azután ha lezajlik a vírushiszti ki kéne bérelnem egyet pár napra.
Hát igen, a hátsó izzók 1-2 havonta cserések. Az enyémnek 180 volt a vége, de valóban 130 körül kényelmes. Soha semmi gondom nem volt vele. Fasza motor, vissza ülnék rá.
150-ig ugyanugy gyorsul mint egy 600-as sor4. Nem veri szét a csapágyait, nézd meg Geri 690-esét.
Jók ezek a supermotok csak sok a kompromisszum.
Én azt veszem észre hogy a legnagyobb beleélő sportmotor ismerőst is egyre többször kapja el hogy kell neki egy zsiráf. Amikor mondja, hogy az enyém csak siklik a kátyukon az öve meg szétveri a derekát, vagy amikor városban-szűkebb helyen megyünk. Még egy egy nakedes is irigykedik hogy az övével nem lehet túrázni, na ezt viszont nem értem
Na körbenéztem. Elvileg tudja a 170-et, de azt írják hogy inkább a 130 ami tartható vele. Gondolom lerázza az ember veséjét az egy henger akármilyen kiegyenlítő tengely van benne, meg szétveri a saját csapágyait, legalább is abból ítélve hogy az izzók híresen rövid élettartamúak ezekben a motorokban
Azt hogy állatkodni jól lehet vele azt aláírom. Kecskeméti pályára jártak ki ezek és agyament módon mentek még hozzánk képest is, de ott kb. 90 a csúcssebesség.
Engedd el vagy ha mégis akkor vigyázz a fehér és a kék octaviara, mindent pontoznak
Régi Hondámon nekem is volt rendes bringás óra, mert pontosabb volt, meg voltak benne rendes funkciók, azok meg mind tárolják a maximális sebességet.
Ha visszakúrod háromból kettőbe. Vagy hogyan a francba is kell ezt mondani.
Max 90
Egyik haver nagy híve volt ezeknek a gépeknek, de mindig tiszta ideg volt amikor megkérdezték "mennyit megy?"
Azt mondta ezt nem "úgy" kell nézni.
De ha igen, akkor az én Hondám is GP motor
Hát igen ez ilyen.
Vissza kell fizetni!
A legszarabb benne, hogy vissza kell fizetni.
Meg molyolok, ahogy nezem ezt a km mennyiseget iden, egy motor is sok.
Tök jó, meg lehet szokni, és mennek mint a barom
Nomeg neha ranezek a mobilere, amikor ramjon hogy turaenduro.
De meg mindig nemigen van tiger 800, 5000 euro alatt.
Meg fene tudja kell e zsiraf.
Lassan el kene menni a mecsekbe.... Ujra.
Szegény akkor pont ott voltam
Igazad van, elcsúsztam az idei szar évvel, ez olyan mintha nem is lenne
Neha nezzen ra van e olaj a szoghajtasban.
Jah....szokta használni is
Az ő baja, index mukodik?
A közegben sok a gs, valszeg emiatt is, de örül a döntésnek utolag. Nekem meg fogalmam nincs, egyikkel se mentem még
Megy ennyit az lc4,kicsit többet is,de hogy 160-al menni vele tartósan.....hát az inkább mazoizmus a motornak és a tulajnak is.