Hát nem tudom, én a dobozokat nem látom. Ha olyan széles mint a kormány, simán leverem vele az auto visszapillantojat
Apu felrakja mindig, azt mondja így nem szorul a lába a motor alá ha felborul
A hondáé könnyü, és keskenyebb mint a kormány. A zzr givi dobozos lett az se nehéz ellenben a tükröktöl szélesebb joval A hondákkal simán löttem. a sorok között, a zzr nem egyszerü eset.
Az öntött kerekes 19-es az 1Gen sima Tiger 800,a 21-es az XC fűzött.
Utána jött a beteg szamármódra jelőlgetett Xc,XR,XcX,XRX brrrrr.
Felszereltség,az önött kerék utcai,némi terep,az R-esek a rally gondolom fűzött 21-essel.
Valamelyikre felmásztam,nem tetszett,patacipő nélkül nem ért le a lábam.
Most szervízkor felküzdöttem magam a 900 GT-re.
Na az nem magasabb mint a street.
Én még nem nagyon,az öcsém miden nap emlegeti.
amúgy szarul nézett ki,de ennyire nem.
A gitt és a festék sokmindent eltakar.
Meg annak aki a platóanyagot önfúró csavarral rögzíti fel levágnám a kezét.
Mondjuk én biztosan nem raknék rá oldaldobozt ha egyedül megyek, inkább a hengertáskába a ruha és a dobozba az apróság a fontosak meg a tanktáskába de nem hiányzik hogy 1,5méter széles legyen a motorom na meg alapból súlyosak a dobozok. Bmw variokofferek üresen is nehezek
Azokat nem ismerem, de a 19-eshez is van jó gumi, road5 meg mindenféle.
Én nem tökölnék ilyenekkel hogy cserebere, de tudom hogy te szereted ha megszivatod magad
szüttyögés van a csendrendelet miatt.
szombaton kiszállítás volt,3 ra értem haza,vasárnap meg csak 12-ig szól a hatlö................jaboccs flex.
A hétvégén eljutunk a kerék elé,komplett beborítással,belső-közép-külsö.Utána van a kerék utáni 40-50 centi,ott még homokszórni kell,de azt egybeveszem az alljával homokszórás ügyilek a hétvégén.
Aztán azt alapozni,majd alvázvédőzni kell.
Addig ideér a vége két eleme,közép-külső,mehet rá az alapozó-felheftelés stb.
Eztán a padló felfejtett 20 centije.
Hejj még október elején festeni kéne az oldalát.
De lehet március lesz belőle.
Ha vennék az öntött kerekes az 19-es.
Bár ha bejönne elgondolkoznék egy 17-es kerék felszerelésén.
Ha jól tippelek elég könnyen csereberélhető a strettel.Ha nem úgy se baj.
Akkor már rámenne a street R csizmáival a két radiális nissin nyergem,juhhú lenne fékem is,meg a belét a telónak átcserélni egy normálisra,és a hátsó gátlót.
Na ezé nem lesz belőle sok,mert még a 11-es példányok árai sem esnek be 5000 euro alá,60e km-el.
Franc beléjük.Az már hobbihentelésre sok árban.
Nyilván igazad van, én is sok ilyet látok meg tényleg nagyjábol igy van, csak azt akartam mondani, hogy egy jobb képességü motorossal a nyeregben nagyon jol kezelhetö a motor, a sulya se érzödik pakolva sem és rögötn nem akadály az uton. Én hasonlo tempoban motorozok a vfrrel is mint a zzr-rel, és bizony azt kell mondanom hogy sok esetben könnyebb vele a dolgom. Probálj ki egyet, de ne egy pár km-es távon.
21-es elsőkerékkel nekem sem kéne motor, 19-essel még talán de mint a Szotyié vagy az enyém a 17-esekkel és magas építéssel baromi jó. A szélvédelemről lehetne beszélni sokat de feleslges, ugyis a gazdának kell jó legyen.
Én nagyon szeretem, hogy tökönbabon lehet menni vele, nem érez semmi kátyut. Amugy az mt09-nek puhább a futóműve mint az enyém, viszont az enyém mégis siklik a kátyukon nemhiába wp na... nem holmi japán alsópolc
Valamit rosszul csinálhatok,de egy 1600 km alatt ilyen nagydobozos túrista általában nem kerül ki.
Nem azt mondom hogy soha,de kurva ritka.
Inkább helyi arcok sportosabb cuccokkal,meg az 1290-es duke,és supermotóval.
Legutoljára talán tavaly a stelvión valami AT vagy hasonló csapat volt kettő.De rajtuk látszott hogy nem szarakodnak.
Bár az is ritka.
A legtöbbje tényleg csak mozgó akadály.
Milyen komotosan 60-nal gyere egyszer el aztán meglátod. A három dobozzal ugyanugy megy mint a szürkéd, csak kényelmesebben. A dobozokba meg kényelmesen tudsz pakolni, de ha kevesebb hellyel is beéred lepattontasz amennyit gondolsz. A futomü meg nem annyira hintázos, a v4 fékjére meg nincs panaszom. Lavamündnél dobozokkal kerültem ki némely kollégát kanyarban , szerintem próbálj ki valamit és meglátod bejön vagy nem érdemes álmatlanul forgolodni éjszaka.
De megfigyeltem, aki sportosabb motorrol ül át zsiráfra, képes a normális haladásra. Legutobb egy gs-es sráccal csapattunk kint egy jot, ö gsxr-röl váltott de tudott is menni rendesen.
Mert a pénzes (fizetőképes) embereknek ez az igényük: egy melóval eltöltött, sikeres élet végén menne kirándulni ("motorozni") a zasszonnyal, csapatban, a lehető legnagyobb kényelemben. Esze ágában sincs földútra lemenni (ahol 100 méter után betakarózna a 400 kilós vasával), viszont nem szereti ha a kátyúkon megdöccen a motor, nem szereti ha megfújja a szél, és nem szereti ha fázik a kezikéje vagy éppen a segge.
Te még nem vagy elég öreg ehhez, nekem meg nincs rá pénzem, bár nem is igazán vágyom rá: én mennék lájtos földutazni (nem terepezni!) szívesen, de pehelykönnyú géppel, amit nem borítok magamra. Ha lesz még másik motorom (nem hiszem), akkor az a Kawa Versys-X 300 lesz.
https://www.youtube.com/result...
Apu felrakja mindig, azt mondja így nem szorul a lába a motor alá ha felborul
Utána jött a beteg szamármódra jelőlgetett Xc,XR,XcX,XRX brrrrr.
Felszereltség,az önött kerék utcai,némi terep,az R-esek a rally gondolom fűzött 21-essel.
Valamelyikre felmásztam,nem tetszett,patacipő nélkül nem ért le a lábam.
Most szervízkor felküzdöttem magam a 900 GT-re.
Na az nem magasabb mint a street.
amúgy szarul nézett ki,de ennyire nem.
A gitt és a festék sokmindent eltakar.
Meg annak aki a platóanyagot önfúró csavarral rögzíti fel levágnám a kezét.
Én nem tökölnék ilyenekkel hogy cserebere, de tudom hogy te szereted ha megszivatod magad
szombaton kiszállítás volt,3 ra értem haza,vasárnap meg csak 12-ig szól a hatlö................jaboccs flex.
A hétvégén eljutunk a kerék elé,komplett beborítással,belső-közép-külsö.Utána van a kerék utáni 40-50 centi,ott még homokszórni kell,de azt egybeveszem az alljával homokszórás ügyilek a hétvégén.
Aztán azt alapozni,majd alvázvédőzni kell.
Addig ideér a vége két eleme,közép-külső,mehet rá az alapozó-felheftelés stb.
Eztán a padló felfejtett 20 centije.
Hejj még október elején festeni kéne az oldalát.
De lehet március lesz belőle.
De majd 4 kiló a kaukció,nem vagyok én alfa.
http://moto24.hu/bermotor-vala...
Bár ha bejönne elgondolkoznék egy 17-es kerék felszerelésén.
Ha jól tippelek elég könnyen csereberélhető a strettel.Ha nem úgy se baj.
Akkor már rámenne a street R csizmáival a két radiális nissin nyergem,juhhú lenne fékem is,meg a belét a telónak átcserélni egy normálisra,és a hátsó gátlót.
Na ezé nem lesz belőle sok,mert még a 11-es példányok árai sem esnek be 5000 euro alá,60e km-el.
Franc beléjük.Az már hobbihentelésre sok árban.
Én nagyon szeretem, hogy tökönbabon lehet menni vele, nem érez semmi kátyut. Amugy az mt09-nek puhább a futóműve mint az enyém, viszont az enyém mégis siklik a kátyukon nemhiába wp na... nem holmi japán alsópolc
Nem azt mondom hogy soha,de kurva ritka.
Inkább helyi arcok sportosabb cuccokkal,meg az 1290-es duke,és supermotóval.
Legutoljára talán tavaly a stelvión valami AT vagy hasonló csapat volt kettő.De rajtuk látszott hogy nem szarakodnak.
Bár az is ritka.
A legtöbbje tényleg csak mozgó akadály.
De megfigyeltem, aki sportosabb motorrol ül át zsiráfra, képes a normális haladásra. Legutobb egy gs-es sráccal csapattunk kint egy jot, ö gsxr-röl váltott de tudott is menni rendesen.
Te még nem vagy elég öreg ehhez, nekem meg nincs rá pénzem, bár nem is igazán vágyom rá: én mennék lájtos földutazni (nem terepezni!) szívesen, de pehelykönnyú géppel, amit nem borítok magamra. Ha lesz még másik motorom (nem hiszem), akkor az a Kawa Versys-X 300 lesz.