Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az etap mondjuk 90perc lak.teren 65el kint meg baszatós tempóval 150-200 között megvan. De akkor egy jó lődörgés volt.
amikor a te450est vettem az órájában 162 volt az eltárolt maxi sebesség
pedig az még kevésbé utcai harcos mint az lc4
Akkor jó
szerintem még 100 se volt
Mentel vele valaha 160 at?
most nem mert kicsit nyújtva van a hajtás
de amikor vettem 4.alapjárat 80 volt 5.be nem is mertem felkapcsolni
Kozuton, 160 km egy ora alatt, az lc4-nek van egyaltalan ekkora vegsebessege?
Azért ott nagyon kell menni. Nekem Győr-Csopak volt 55perc közúton az se fér bele normál, sehogy sem.
azért a pilóta fülkében az a ventilátor is odabaszós
Az állat oroszok, felrobbantották a légkörben a buzi usákok csak néztek
Ja, szep nagy volt.
A cár bomba? Az nagyot posszant! (Elvileg 50 megatonna lett, ha jól emlékszem - de 100-at terveztek).
Olyasféle.
ebből nekem is kellene másik mert éjszaka nem hagy aludni a kis komisz
Prosztata?
Nekem 2 és fél óra volt - 3 cigiszünettel és két pisikéléssel....
az még a csupasz lc4-el is szűk egy óra menet
Na, én is hazaértem, de ma csak 163 km jött össze - rám esteledett.
https://infostart.hu/eletmod/2...
Azért ez se gyenge mutatvány különösen egy hivatásostól
Egy??? Mindenki szembe jött!!!!
lehet szarnia kellett és sietett haza
Igazából én is csak agyalok ezen mert amúgy tök értelmetlen ekkora kockázatot vállalni direkt véletlenül meg olyan hiba ami miatt simán abba kéne hagyni. Az utóbbi években volr pár kollégának hasonló hibáik, de nekik mind valami hirtelen agyi problem volt, agyi infarktus és hasonlók.
De egyébként hogy tudott odakeveredni?
Azért azon a szakaszon szoktak sietni is a belsö sávban, igencsak meglepetés egy szembe nem épp lassan jövő auto 160 magasságában.