Ezt az egyet rontottam el, hogy 1.6-os motorral kellett volna venni, de direkt a létező legfapadosabbat kerestem, és a durva hogy ezek még kicsit drágábbak is voltak.
Akkoriban nem kerestem olyan jól, és alapfeltétel volt hogy a lehető legolcsóbban fenntartható kocsim legyen. Mivel magamnak szereltem, nem akartam felesleges kütyüket.
96-os volt, ez volt az első injektoros széria, annak is a legalja.
Ha elromlik az injektor simán rá lehetett volna tenni a régebbi karburátorát
Az fasza! Nekem csak hűtőből 4 db van a motortérben, miközben az egyik legolcsóbb kisautóról beszélünk:
- vízhűtő
- klíma hűtő
- töltölevegő visszahűtője a turbóhoz
- olajhűtő (ez vizes).
Aztán még te jössz azzal hogy fapados kocsid van, ennyi szar a Priusban sincs
Nekem volt egy lambda szonda, két hőmérő szenzor, egy nyomás és légtömeg mérő. Volt egy bowdenes pillangószelep, és egyetlen központi befecskendező.
Ennyi. Még a gyújtás is fix volt. Egy ellenállás dugaszt kellett megfordítani ha 92-es helyett 95-ös benzint tankoltam
Mondjuk volt is hely a motortérben. Be tudtam ülni szinte a motor mellé.
pedig a 96-os corsában is volt, attól fapadosabb kocsi a világon nem volt
még a szivargyújtó is ki volt spórolva
nekem az astrában vakami porszívó motor is van ami tolja a kipufogóba a levegőt indítàs után pár percig
neg egy csomó szenzor, ami mind 23 éves, látszik hogy nem olasz elektronika
Ja neked ilyen flancos motorod van. Nekem X14nz volt. Abban nincs. Sőt olyannyira hogy az a motor még volt karburátorral is
Sőt szervókormány, ABS és légzsák sem volt benne, ahogy ablakemelő is kézzel tekerős. A létező legfepadosabbat vettem meg, mert a faszom sem akart ilyen hülyeségekkel foglalkozni
vagy éppen nyest. Az ismerősök, rokonok kocsijait már lekáózták többször a kis gecik. Sógor faszsetudja mennyit költött a bömösére, elengedte neki a rendszer nyomást az üza ág, mindent kicserélt, a szerelők se értették..Másik havernál a hűtőcsövön próbálta ki a harapását, ott is én szóltam neki, hogy mi a szivatás tárgya. Nálunk a régi hondácska gyertyakábeleit nézte cukorkának. Pedig olyan jópofa jószág, de akkor szívlapáttal tudtam volna szétcsapni.
Enyémben nem volt.
Nem lehetetlen hogy később raktak bele, de Euro4-be még nem kellett, szóval minek raktak volna?
Egyről beszélünk?
Kipufogóból van egy leágazás, a gázhűtő, szelep és becsatlakoztatva a szívótorokba.
F Astrámon ilyen nem volt. Kartergáz visszavezetés volt.
Ennél primitívebb már csak egy kétütemű motor lehetett volna.
Pont ez a jó benne.
Akkoriban nem kerestem olyan jól, és alapfeltétel volt hogy a lehető legolcsóbban fenntartható kocsim legyen. Mivel magamnak szereltem, nem akartam felesleges kütyüket.
96-os volt, ez volt az első injektoros széria, annak is a legalja.
Ha elromlik az injektor simán rá lehetett volna tenni a régebbi karburátorát
izzadt is rendesen amikor hajtókar csapágyas volt
szegényke nem tudta mi van és dobálta a sárga lámpát
- vízhűtő
- klíma hűtő
- töltölevegő visszahűtője a turbóhoz
- olajhűtő (ez vizes).
Nekem volt egy lambda szonda, két hőmérő szenzor, egy nyomás és légtömeg mérő. Volt egy bowdenes pillangószelep, és egyetlen központi befecskendező.
Ennyi. Még a gyújtás is fix volt. Egy ellenállás dugaszt kellett megfordítani ha 92-es helyett 95-ös benzint tankoltam
Mondjuk volt is hely a motortérben. Be tudtam ülni szinte a motor mellé.
még a szivargyújtó is ki volt spórolva
nekem az astrában vakami porszívó motor is van ami tolja a kipufogóba a levegőt indítàs után pár percig
neg egy csomó szenzor, ami mind 23 éves, látszik hogy nem olasz elektronika
Sőt szervókormány, ABS és légzsák sem volt benne, ahogy ablakemelő is kézzel tekerős. A létező legfepadosabbat vettem meg, mert a faszom sem akart ilyen hülyeségekkel foglalkozni
nekem x14 xe motor van az astrában szinte ugyazaz amit a g astrákba is tettek
egr-nek hívja mindenki, ha mégsem az akkor miért ez a neve?
Nem lehetetlen hogy később raktak bele, de Euro4-be még nem kellett, szóval minek raktak volna?
Egyről beszélünk?
Kipufogóból van egy leágazás, a gázhűtő, szelep és becsatlakoztatva a szívótorokba.
F Astrámon ilyen nem volt. Kartergáz visszavezetés volt.
Ennél primitívebb már csak egy kétütemű motor lehetett volna.
Pont ez a jó benne.