Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt az egyet rontottam el, hogy 1.6-os motorral kellett volna venni, de direkt a létező legfapadosabbat kerestem, és a durva hogy ezek még kicsit drágábbak is voltak.
Akkoriban nem kerestem olyan jól, és alapfeltétel volt hogy a lehető legolcsóbban fenntartható kocsim legyen. Mivel magamnak szereltem, nem akartam felesleges kütyüket.
96-os volt, ez volt az első injektoros széria, annak is a legalja.
Ha elromlik az injektor simán rá lehetett volna tenni a régebbi karburátorát
Vinersnicli.Jo az.
Bummedli nem kell, rántotthús lesz petrezselymes burgonyával.....
Ha eltalalod elsore kapsz egy bummedlit.
Ezek a strandkorlát-kék robogódnak, vagy a furgonnak az alkatrészei?
Na szoval bianco banchisa .
nekem a gyújtást a kopogás szenzor állítja
izzadt is rendesen amikor hajtókar csapágyas volt
szegényke nem tudta mi van és dobálta a sárga lámpát
Régebbi motorral nem találtál? Én szerettem az F-et, 1,6 os motorral akkor szaladós kis gép volt.
Az fasza! Nekem csak hűtőből 4 db van a motortérben, miközben az egyik legolcsóbb kisautóról beszélünk:
- vízhűtő
- klíma hűtő
- töltölevegő visszahűtője a turbóhoz
- olajhűtő (ez vizes).
Aztán még te jössz azzal hogy fapados kocsid van, ennyi szar a Priusban sincs

Nekem volt egy lambda szonda, két hőmérő szenzor, egy nyomás és légtömeg mérő. Volt egy bowdenes pillangószelep, és egyetlen központi befecskendező.
Ennyi. Még a gyújtás is fix volt. Egy ellenállás dugaszt kellett megfordítani ha 92-es helyett 95-ös benzint tankoltam
Mondjuk volt is hely a motortérben. Be tudtam ülni szinte a motor mellé.
pedig a 96-os corsában is volt, attól fapadosabb kocsi a világon nem volt
még a szivargyújtó is ki volt spórolva
nekem az astrában vakami porszívó motor is van ami tolja a kipufogóba a levegőt indítàs után pár percig
neg egy csomó szenzor, ami mind 23 éves, látszik hogy nem olasz elektronika
Ja és ez ugyan az a motor amit a Kadettbe is tettek
Ja neked ilyen flancos motorod van. Nekem X14nz volt. Abban nincs. Sőt olyannyira hogy az a motor még volt karburátorral is

Sőt szervókormány, ABS és légzsák sem volt benne, ahogy ablakemelő is kézzel tekerős. A létező legfepadosabbat vettem meg, mert a faszom sem akart ilyen hülyeségekkel foglalkozni
vagy éppen nyest. Az ismerősök, rokonok kocsijait már lekáózták többször a kis gecik. Sógor faszsetudja mennyit költött a bömösére, elengedte neki a rendszer nyomást az üza ág, mindent kicserélt, a szerelők se értették..Másik havernál a hűtőcsövön próbálta ki a harapását, ott is én szóltam neki, hogy mi a szivatás tárgya. Nálunk a régi hondácska gyertyakábeleit nézte cukorkának. Pedig olyan jópofa jószág, de akkor szívlapáttal tudtam volna szétcsapni.
Inkább ez legyen benne mint egér.
Nem volt EGR a kocsidban? Akkor azt valaki kiszedte https://www.autoalkatreszek24....
a 8 szelepes b corsában is volt ilyen kütyü
nekem x14 xe motor van az astrában szinte ugyazaz amit a g astrákba is tettek
Ez valóban EGR szelepnek néz ki, de Ilyen alkatrész tuti nem volt nekem. Pedig szétaprítottam rendesen a blokkot amikor hengerfejes lett.
egy ilyen kütyü
egr-nek hívja mindenki, ha mégsem az akkor miért ez a neve?
Enyémben sem... lehet kilopták
Enyémben nem volt.
Nem lehetetlen hogy később raktak bele, de Euro4-be még nem kellett, szóval minek raktak volna?
Egyről beszélünk?
Kipufogóból van egy leágazás, a gázhűtő, szelep és becsatlakoztatva a szívótorokba.
F Astrámon ilyen nem volt. Kartergáz visszavezetés volt.
Ennél primitívebb már csak egy kétütemű motor lehetett volna.
Pont ez a jó benne.
Az aldis sólet konzervet nem ismerem
úgy néz ki most a gyorsító volt akciós a terítőknél
Faszom...ez kibaszott sok,nem olvasom végig. Majd holnap. Máskor egy hét alatt nem hordtok össze ennyi marhaságot.....