Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok van valakinek Honda nsr 125 önindítója?
mint a központi
egy szigetelt cső kint, benne gázláng melegíti a csőkígyót majd a pumpa betolja a meleg vizet a kocsiba egy csövön a kocsiban lévő radiátorba aztán megy vissza a a víz a gázláng felé
a szivattyú szerintem max 10w mint a mi a hoki szökőkutakban van, csak el kell bírnia a forró vizet
10w még 1 amper sincs szóval egy nagyobb motor akku is elbírja 8-10órát
.
Najó nem mondtam semmit 30ezerért akarják adni ezek a degeneráltak.
Na de miért? Van 12V-os bojler patron is.
Nekem egyszeru bojlerkent kene, de valszeg kiprobalom a nagyon puruttya, izzitogyertyas trukkot. Par ilyet talaltam videon.
Egy sima atfolyos 10 literes cuccba kene belemokolni, ra a szolar panelt es csa.
http://youtu.be/8RDUqJNg_MY
Ezt a vackot kb minden egyedi sajat epito berakja, kb 50 ilyen bepitos videot talaltam az yt-n. Igazabol az arahoz kepest teljesen jo.
A Göbölyös is ezt rakta be maganak, pedig az az ipse irto para megbizhatomanias.
Amit muvelt a ford puma blokkal a jumperben az beteges. 2 motorcsere fel ev alatt.
Hát nem tudom de a Webasto sem egy atomstabil dolog akkor nem tudom milyen lehet egy kínai cucc
A kamion méretűeket lehet 80-150-ig állapottól és típustól függően megvenni a legjobb ha egy ezzel foglalkozó szerelőt keresel és annak lesz is használt holmija amit beépít.
Akkor rozsdamentest vegyél, és az elfér látszó helyen is.
És villanyautód van hogy bírja az akku a fűtést 8 órán át?
Egy ipse vizallo dobozba epitette

https://www.ebay.com/itm/12V-5...
Vagyis nekem nem utasterre kene, hanem ami a vizet melegiti, motorhoz.
45 egy dizel allofutes kinabol. Azt vedd.
Komplett allofutes dizel mennyi szokott lenni?
a 30 az elég sok, az egész projektet nem terveztem ennyibe
az a terv hogy kint ég egy kis gázláng, melegíti a vizet bent meg egy radiátor+ ventilátor fűt
és ha a kocsiba kell ott fűt ha a sátorban akkor meg ott
havernak van sátor fűtése de ehhez kell egy csomó plusz légáramot biztosítani
én tuti vennék rozsdamentes köracélt meghajlítanám és van egy fasza pánt ami sosem lesz rozsdás nem kell szopni a csavarokkal
hátránya hogy a rozsdamentesre kicsit nehezebb menetet vágni
a menetes szár sok esetben eltörik a derékszögű hajtásnál
koszonom
koszi, de latszo helyen van. a gyari tetosin eleg szeles es ahhoz kellene rogziteni a kerekpar tartot.
30körül szokott lenni pl sharan kiegészítő fűtés szivattyú.
Vagy vesz menetes szárat meghajtja és nem kell rá menetet sem vágni, ha acélt vesz az bírni is fogja.
Ja, hogy olyat? Olyan sokféle autóban van bármelyik bontóban kapsz szerintem.
veszel köracélt meghajtod és vágsz rá menetet