Mint az állam szerint az átlagfizetés kit érdekel? mi az átlagos családi számítás? mert ezek szerint egy átlagos magyar család 600e felett visz haza, tehát mindenki megengedheti magának
A szomszéd jogtudós az etalon.
Sok autó után vette egy minimum 12 éves landcruisert.
Mer városi autó KELL.
Beindítja és esküszöm teherautósabb a hangja mint a lom digó koporsónak.
Mondjuk be is teríti a placcot hogy mozdulni se tud rajta.
A régi garázsából kilóg.
Ja és a negyedik év végén az enyém az autó nem a cégé Tehát a cég finanszíroz nekem egy autót, sokkal kevesebb költséggel, mint egy benzinest vagy dízelt... nem egy rossz üzlet magánszemélyként nem vettem volna meg.... max használtan
Hááát.... nem ez lesz a szerelem auto viszont ahova ki lett találva és ahova/amire vettem, nem tudok jobb alternatívát. Igazi, nem is olyan kicsi minőségi városi autó.... ódzkodtam a villany autózástól, de Kéri Lacinak nagyon igaza volt, be kell látnom utólag. Tisztán matek alapon vettem cégre, lassan megkedveltem, de nem fogok sírni, mikor több mint 3 év múlva cserélek. Full bőrön kívül (nincs ülésszellőztetés, de nem is szeretem a full bőrt, csak a félbőrt) minden benne van, minden szolgáltatás is.... egész poenos autó és még qrvara időben vettem (1,5M állami támogatással, lizingre és miután ÁFA túlfizetésben voltam, full nettó), kaptam hozza az ELMŰ-től egy komplett napelem rendszert, amit amúgy is akartam, így nem kellett külön megvenni, plusz egy fali toltőt... a matek kijön 4 évre gazdagon... Azt kell mondjam, városban és agglomerációban, ahova való, második vagy harmadik autónak tökéletes....
És azért az i3 és az id3 között elég lényeges technikai különbségek vannak, nem maga az autó legyártása a gond,az id3 olyan dolog miatt nincs átadva ami az i3-ba nincs is.
Hát végülis tudtak fejleszteni és nagy szériában gyártani egy teljesen egyedi felépítésű és anyagú villany autót - 10 évvel ezelőtt, és azóta folyamatosan.
Ez pl. a Fóccvágennek (ID3) még most sem sikerült... legyártott ID-k állnak a mezőn százával, mert nem lett jó a sw.
Sok autó után vette egy minimum 12 éves landcruisert.
Mer városi autó KELL.
Beindítja és esküszöm teherautósabb a hangja mint a lom digó koporsónak.
Mondjuk be is teríti a placcot hogy mozdulni se tud rajta.
A régi garázsából kilóg.
Turaenduro?
Sisakok még maradtak, motort pedig szeretnék váltani.
Ez pl. a Fóccvágennek (ID3) még most sem sikerült... legyártott ID-k állnak a mezőn százával, mert nem lett jó a sw.