Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem tudom milyen gyakori de pl a szomszéd faluban olyan ember is van aki egy eltört cdi-ECU is helyre hoz
Doki a beceneve
A nagy cégeknél ez a baj hogy nem szerzik meg az ilyen zseniket, igazándiból vagy észre sem veszik vagy ha igen be perelik mert a dolgainkat feltörik- módosítják
A NASA-nak is felrobbant néhány, pedig ott min. 10x akkora a költségvetés... ha nem 100x. Meg az oroszoknak is. Ez ilyen bicikli. Ahhoz, hogy tudd, hol a határ - át kell lépni
Ha a legjobb lenne nem lennének ilyenek.Ez 4 hónapja robbant fel.
Inkább azt mondom igyekeznek és vagy-vagy.

http://youtu.be/CUT8At4UM30
Na tudod ahhoz hogy ilyet meg tudjon csinálni valaki elég komoly tehetség kell. Kevesebb ilyen ember van mint miniszterelnök a világon, és az hogy könnyednek tűnt, az nem jelenti azt hogy az is.
Persze én is meg tudom csinálni ELVBEN, ahogy a hátra szaltót is, még sem tudom megcsinálni, hogy az jó is legyen.
Ez tévesztette meg a VW-t is. A Tesla olyan könnyedén csinálta, nem lehet az olyan nehéz
Én becsülöm a VW-t amiért a régi nagy autógyártók között elsőként hagyta abba a röhögést a Teslán, és jött rá hogy komolyan kell venni, és állt bele teljes mellszélességgel az EV-k tömeggyártásába.
De azért lásd be, elég blama ez a szoftvergond.
Írtam már hogy ehhez nem értek
A kocka gyerek csinált mindent. Én csak a vezetékelest csináltam
Igazándiból csak ott voltam és láttam.
Amúgy láttam azt is nem egyszer hogy egy több tíz érzékelős -munkaműveletes aztomata gépsor agyát is simán átírták.
Mostanában inkább ilyen körökben tátom a szám
Műszakin fékez rendesen
Pont erről beszélek,és annál nagyobb érdem lesz ha megcsinálják(szerintem) . De nehogy azt hidd hogy a Tesla csak úgy összedob valamit mindenféle anomália nélkül, csak nekik meg van a rutinjuk hogy ezt viszonylag gyorsan kijavítsák. Szerintem nem fikázni kell a vw-t, hanem becsülni hogy felismerték a dolgokat és hogy elkezdték azt az utat járni.
Musk teamje a jelenleg legjobb és legnagyobb űrrakétát is kifejlesztette Nem gondolnám, hogy akkora falat volt nekik a Tekla op. A VW attól még, hogy millió tucat autót eladnak, ettől elég messze van...
200 ezret? akkor be van rohadva mindkét hátsó munkahengered
Fogadjunk csak azért nem mész a VW-hoz rendesen megírni nekik, mert messzi van Ingolstadt és nem ér meg ilyen messzire bejárni
látszik hogy soha nem próbáltál ilyet írni.
Továbbra sincs összefüggés a kicsi és/vagy a nagy fékezés és az ABS között.
Az ABS a jármű irányíthatósága/kormányozhatósága miatt hasznos.
Bár a Tesla munkásságába és történetébe annyira nem ástam bele magam,de feltételezem mikor megalkották az első járművet ők pont ugyanígy szenvedtek vele mint a Vw az Id3-al,csak nem kaptak ekkora figyelmet mert szinte senki nem ismerte őket,globális szinten biztos nem.Aztán meg lettek az alapok,onnantól meg már egyszerűbb az építkezés,bár azért itt is félre lehet siklani.
Ehhez nem ertek, de azt tudom hogy egy jarmu ecu programhoz mindket dolgot tudni kene nagyon profin.
Az Sw programozast es a motor mukodeset.
A szomszed pistike lehet jo programozo, de fingja nincs mit miert tesz a jarmu itt a gond.
Ugyanez lehet az ID3 al is.
Egy komplett akkumenezsment ugy hogy ez jo legyen egy jarmuben szerintem nincs 10 eves szakma, talsn csak 5 es nem 80-100 ceg hanem ketto foglalkozhatott ilyennel teljes idoben.
Aki nem siet keveset és kicsit fékez
Pl az astra hátsó fékpofákat sosem láttam még. Pedig 200 ezret elmentem vele
Amúgy meg aki elém kerül azt eltaposom a gecibe, én nem lehetek sosem hibás szóval minek erőlködjek vészfékezgetéssel, csak a gumi kopik feleslegesen
Én ehhez nem értek
De a végén olyan lett a cucc hogy valós idejű adatot küldött mennyi gázolaj és mennyi a gáz fogyasztás
És mindezt egy átlagtól okosabb kocka gyerek csinálta
Kidobaktam a terveket már mert a kf úgy megfúrta hogy már sosem kész belőle semmi
De volt egy hőfok jel, sebesség jel, Fordulatszám jel, 2 map szenzor, ez biztos de lehet volt még pár kacat
Aztan akar 100 as fordulaton két tudtad szabályozni a gaz injektor nyitási idejét
Laptop rádug és bármit tudtál módosítani
És mindezt kb egy hétvége alatt össze hozták
Itthon kellett venni méreg drága ECU házat az első 50-nek mert a kínai cucc kurva lassan jött meg aztán kellett a tesztet csinálni
És igen ez nem egy Tesla computer szint. De nem is Wartburg elektronika
És gombokért. Az első pár darab a konyha asztalon lett forrasztva
Hát ha ez így lenne akkor komolyan gondolod hogy ennyit szopnának vele?Egyáltalán mit jelent az hogy,"egy ilyen programot nem nehéz írni"?Milyen programot,tudod egyáltalán hogy milyen programot kell írniuk?
Tele vagyok fejlesztővel.... qrvara nem ugyanaz nyilván az lehet a baj, hogy a nagy pénzes autógyárak nem veled fejlesztetnek
Qrvára más KV-ház egy telefon és egy motorirányító egység.
Az ABS-nek mi köze a sebességhez?
Nem teljesen de egy ilyen programot nem nehéz írni
És ha hiszed ha nem majdnem mindegy mennyi változó bemenet van
Azert akkoriban a kocsi nem volt elterjedt. Plusz az utak is szarok voltak. Benzinkút szerviz stb ellátottság is siralmas volt
Pl ha lenne egy Corsa méretű villanyos kocsi mindenfele extra nélkül 4 Milla körül szerintem rengeteg ember venné napi 19-20 km ingázás plusz városi forgalom teljesen fasza lenne
Ugyanez extrákkal is lehetne kérni. Már ha valakinek kell
Tényleg.... ez tok ugyanaz
A felsorolásban látsz Leaf-et?