Kicsivel jobb volt. Azért szereltem olyat is eléget. Nem esett szét olyan gyakran, de azért abba is elég elbaszás volt már a tervezéstől fogva.
Motorozni viszont kurva jó volt vele. Még a 6V-ossal is aláztam az ETZ-ket, és jóval kényelmesebb is volt, és az utat is jobban fogta mint az ETZ. Viszont én egyedül többet szereltem mint az összes MZ-s haver együttvéve.
25ért vettem a Jawamat. És nem volt benne 20ezer km. 70-ert már rendes motort is adtak
Nekem az elektronikával nem volt bajom, mivel ez a szakmám és azt rendesen megcsináltam. A megszakító állítgatásnak akkor lett vége, amikor végre találtam egy Marelli megszakítót ami pont jó volt bele.
https://www.sportmotor.hu/maga...
És ezen kuplungot sem kell húzni
Motorozni viszont kurva jó volt vele. Még a 6V-ossal is aláztam az ETZ-ket, és jóval kényelmesebb is volt, és az utat is jobban fogta mint az ETZ. Viszont én egyedül többet szereltem mint az összes MZ-s haver együttvéve.
Nekem az elektronikával nem volt bajom, mivel ez a szakmám és azt rendesen megcsináltam. A megszakító állítgatásnak akkor lett vége, amikor végre találtam egy Marelli megszakítót ami pont jó volt bele.