Akkor ezt a sztorit engedjük is el, amiről írtam az fiktív, kitalált történet, az asszonynak nincs kocsija, a Thalia meg 2. gazdás csak, azzal nincs gond. Szóval csak elméleti síkon vetettem fel az ötletet, hogy hallottam egy ilyen történetet.
Igen, de ha az eladó börtönben csücsül, tőled elvették a kocsit, ez nem fog vigasztalni, legfeljebb annyiban hogy téged nem csuknak le orgazdaság miatt.
Lesz 2.5 ilyen motorom, ha elhozom a papírosat, az enyém, ami full gyári, aztán ez a papíros de romos, valamint már elbontottam egy blokk nélkülit, csak úgy alkatrésznek.
A papíros csont üres fővázra felépíteném az én gyári gépem minden alkatrészét, amit kell kicsit rendbe hozok és kész is egy legális, hibátlan állapotú kis ritkaság.
Ez volt az első rendes motorom, azért ragaszkodok hozzá.
Hát gyárit biztosan nem tudsz ütni.
Kellene legyen adatbázis, hogy mibe hogyan van ütve... gravírozva... stb.
Ezen is el lehet esni. Persze nem egy libakergetőnél lesznek ilyen alaposan.
Amúgy motoroknál működhet a vázszám "felöntése" és újra ütése, típus tábla átszegecselése?
A blokkot meg motorblokk cserével legálisan át lehet papírozni, tehát csak a vázat kellene megtrükközni.
Találtam egy papíros, de romos Gilera-t, nagyon jó áron, azt össze hegedálnám az enyémmel, ami full "djári".
Sajnos nem.
Pont ezt írtam, hogy csak az adatok eredetiségét vizsgálják felelőse.
Az, hogy az adatok mihez tartoznak... már nem az ő felelősségük.
Ezért qrvára vicc az egész!
Valamit az elején jól kitalált.... az eladó igazolja ezzel a vizsgálattal, hogy az autó nem lopott... rendszer ma már semmit sem ér. Mivel nem vásárlás előtt kerül sor a vizsgálatra, hanem utána és már a vevő csinálja. Valahogy átkerült oda, pedig mintha az eladó kötelesség és költsége kellene, hogy legyen.
A mutyiról most ne beszéljünk.
Mondjuk azt azért jogilag erősen támadnám, eredet vizsgán átment, néven van, innentől a józan ész és logika szerint le is szopogathatják a lónak a f..szát a kedves hatóságok, most már marad a kocsi, túl jó állapotú.
Akku sav meg bármikor rá tud folyni
Manapság már csak a vázszám számít.
Ezért szokták az egész számos darabot egyben áthegeszteni.
Ha a donornak nincs papírja az cumi.
A papíros csont üres fővázra felépíteném az én gyári gépem minden alkatrészét, amit kell kicsit rendbe hozok és kész is egy legális, hibátlan állapotú kis ritkaság.
Ez volt az első rendes motorom, azért ragaszkodok hozzá.
Kellene legyen adatbázis, hogy mibe hogyan van ütve... gravírozva... stb.
Ezen is el lehet esni. Persze nem egy libakergetőnél lesznek ilyen alaposan.
A blokkot meg motorblokk cserével legálisan át lehet papírozni, tehát csak a vázat kellene megtrükközni.
Találtam egy papíros, de romos Gilera-t, nagyon jó áron, azt össze hegedálnám az enyémmel, ami full "djári".
Fel kellett basznom futóra.
Pont ezt írtam, hogy csak az adatok eredetiségét vizsgálják felelőse.
Az, hogy az adatok mihez tartoznak... már nem az ő felelősségük.
Ezért qrvára vicc az egész!
A mutyiról most ne beszéljünk.