Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan.
Az.
És ha kiderül hogy érvényes eredetvizsgával mégis lopot kocsit vettél, ugyan úgy elveszik a kocsit tőled, minden kártérítés nélkül.
Szimplán nem érdekli őket ennyire részletesen, számok, márka egyezzen azt jóóóóvanaz. Sok példa azt mutatja, hogy minden trükközést át lehet libbenteni.
igen a vizsgaállomáson mindenki hüjjjje és nem fog feltünni hogy az egyik robogó a másik kismotor meg a vázszám meg motorszámmókolás .... nálunk lazábbak, lehet kenni a fogaskerekeket de egy sztrííítfájter 750 gixert elég sok pingvinezés meg kölcsönidom meg rendszámtáblavilágítás után lehetett áttolni ...
Nyilván költői a kérdés, hogy mi értelme, már a terv kigondolásakor is csak a lehúzás volt a cél a drága "honatyák" fejében.
Ennyi erővel szerzek egy Gilera Runner 125 papírokat és azzal levizsgáztatom az 1989-es Gilera MX-1-esemet.
Lényegében ilyen sztorik utána kötelező, hogy elfogadják és kész is, forgalomban van a 15 éve őrizgetett ritkaságom.
Lehúzás vagy sem ezt ki kell köhögni mindenkinek.
Figyu,
Ugye nem gondolod, hogy az eredetiség vizsga bármit is igazolja, hitelessé tesz?
Egy adó és másra nem hivatott, mintsem a jármű papírjai lévő számok összehasonlítása az autón lévő számokkal... de ha "véletlenül" még ez sem stimmel, akkor jön a korrózió.
Semmi olyan oka/szerepe /előnye sincs ahogy azt beharangozták a bevezetésekor.
Ezen a sztorin kinyúltok, eredetiség vizsgáról jut eszembe:
Mi értelme az eredetiség vizsgának, ha az asszony kocsija, ami alapból 2004-es, de 2011-ben megsemmisült, gömb formára törték, képek is megvannak róla, mindenki szerint menthetetlenül totálkáros.
Majd 2012-ben újra forgalomba állították, de érdekes módon egy 2006-os modell-t, a 2004-es adataival...
Egy Ford-mágussal (sok-sok éve mesterszerelő a márkához) átvizsgáltattuk és egyértelműen ki tudta jelenteni, hogy ez nem a gömbre tört, megsemmisült 2004-es modell, hanem egy fullos állapotú, javítás mentes 2006-os típus.
Állítólag szokás, hogy egy TK-s kocsi papírjait átmentik egy jó állapotú lopott kocsira és így újra forgalomba kerülhet.
Ez esetben az alvázszám fel van öntve és újra ütve, a motorszám pedig egy 15 éves, full rozsda mentes kocsin "természetes korrózió miatt olvashatatlan".

A gond, hogy úgy átment az eredetiségvizsgán, mint a szél, pedig 2004-ben lehet hogy tervrajzon sem létezett ez a modell...
Ezek alapján az eredetiségvizsga is egy ostoba lehúzás, egy bürokratikus szarrágás.
Na holnap 10harmincra vihetem eredetre...
Tessen jobban figyelni, nem huligánkodni!
Dukin se kellett.
Igen, mert ehhez nem kell lyukakat fúrni az idom szélébe, csak felnyomom és kész
Mert mindig száguldozik kend

Videó van róla
Mert csak a rohanás, nem.sajnálja gépet?
Ennél is?
Fater finoman azzal a gázkarral, mikor rányitod a tüzet a sor4re.
Vasárnap majdnem összeféltem magamat. Mentem Tihany felől a felső úton, (nem a parton)Tapolca -felé, és azon a keskeny három-számjegyű úton egy hirtelen emelkedőnél áll 6db autó a jobb oldalon szembe meg több, mint 4, (az utat teljes szélességében lezárva) amelyek kanyarodtak le ,a mezőn kialakított "parkolóba", én meg nem 30-al ballagtam, legalább 80-al, fékeztem , de nem tudtam állóra lassulni így inkább a padkán a füvesen kikerültem jobbról a padkán, az álló autókat. Gondolkodtam , hogy visszamegyek "szurvakencségelni", de inkább leszrtam az egészet Mert részben én is hibás voltam , azt néztem-pillogtam, mit csinálnak a terepen , és nem az utat. Forgalomirányító "természetesen" sehol senki egy db se!
Az jobb mint a gyors kötöző
Ez is jó. Ilyennel van összerakva a Hondám
Helló. Ezt a tepőzár technikai megoldás engem is érdekelne. Majd ha össze futunk megnézem ha előbb nem majd Révfülöpőn
ezek a tépőzárak egész jók, rengetegszer lehet használni, a szennyeződést is jól viseli
http://www.ragasztoanyag.hu/bl...
a deutz is tudta a fizikát