Szimplán nem érdekli őket ennyire részletesen, számok, márka egyezzen azt jóóóóvanaz. Sok példa azt mutatja, hogy minden trükközést át lehet libbenteni.
igen a vizsgaállomáson mindenki hüjjjje és nem fog feltünni hogy az egyik robogó a másik kismotor meg a vázszám meg motorszámmókolás .... nálunk lazábbak, lehet kenni a fogaskerekeket de egy sztrííítfájter 750 gixert elég sok pingvinezés meg kölcsönidom meg rendszámtáblavilágítás után lehetett áttolni ...
Nyilván költői a kérdés, hogy mi értelme, már a terv kigondolásakor is csak a lehúzás volt a cél a drága "honatyák" fejében.
Ennyi erővel szerzek egy Gilera Runner 125 papírokat és azzal levizsgáztatom az 1989-es Gilera MX-1-esemet.
Lényegében ilyen sztorik utána kötelező, hogy elfogadják és kész is, forgalomban van a 15 éve őrizgetett ritkaságom.
Figyu,
Ugye nem gondolod, hogy az eredetiség vizsga bármit is igazolja, hitelessé tesz?
Egy adó és másra nem hivatott, mintsem a jármű papírjai lévő számok összehasonlítása az autón lévő számokkal... de ha "véletlenül" még ez sem stimmel, akkor jön a korrózió.
Semmi olyan oka/szerepe /előnye sincs ahogy azt beharangozták a bevezetésekor.
Ezen a sztorin kinyúltok, eredetiség vizsgáról jut eszembe:
Mi értelme az eredetiség vizsgának, ha az asszony kocsija, ami alapból 2004-es, de 2011-ben megsemmisült, gömb formára törték, képek is megvannak róla, mindenki szerint menthetetlenül totálkáros.
Majd 2012-ben újra forgalomba állították, de érdekes módon egy 2006-os modell-t, a 2004-es adataival...
Egy Ford-mágussal (sok-sok éve mesterszerelő a márkához) átvizsgáltattuk és egyértelműen ki tudta jelenteni, hogy ez nem a gömbre tört, megsemmisült 2004-es modell, hanem egy fullos állapotú, javítás mentes 2006-os típus.
Állítólag szokás, hogy egy TK-s kocsi papírjait átmentik egy jó állapotú lopott kocsira és így újra forgalomba kerülhet.
Ez esetben az alvázszám fel van öntve és újra ütve, a motorszám pedig egy 15 éves, full rozsda mentes kocsin "természetes korrózió miatt olvashatatlan".
A gond, hogy úgy átment az eredetiségvizsgán, mint a szél, pedig 2004-ben lehet hogy tervrajzon sem létezett ez a modell...
Ezek alapján az eredetiségvizsga is egy ostoba lehúzás, egy bürokratikus szarrágás.
Vasárnap majdnem összeféltem magamat. Mentem Tihany felől a felső úton, (nem a parton)Tapolca -felé, és azon a keskeny három-számjegyű úton egy hirtelen emelkedőnél áll 6db autó a jobb oldalon szembe meg több, mint 4, (az utat teljes szélességében lezárva) amelyek kanyarodtak le ,a mezőn kialakított "parkolóba", én meg nem 30-al ballagtam, legalább 80-al, fékeztem , de nem tudtam állóra lassulni így inkább a padkán a füvesen kikerültem jobbról a padkán, az álló autókat. Gondolkodtam , hogy visszamegyek "szurvakencségelni", de inkább leszrtam az egészet Mert részben én is hibás voltam , azt néztem-pillogtam, mit csinálnak a terepen , és nem az utat. Forgalomirányító "természetesen" sehol senki egy db se!
És ha kiderül hogy érvényes eredetvizsgával mégis lopot kocsit vettél, ugyan úgy elveszik a kocsit tőled, minden kártérítés nélkül.
Ennyi erővel szerzek egy Gilera Runner 125 papírokat és azzal levizsgáztatom az 1989-es Gilera MX-1-esemet.
Lényegében ilyen sztorik utána kötelező, hogy elfogadják és kész is, forgalomban van a 15 éve őrizgetett ritkaságom.
Ugye nem gondolod, hogy az eredetiség vizsga bármit is igazolja, hitelessé tesz?
Egy adó és másra nem hivatott, mintsem a jármű papírjai lévő számok összehasonlítása az autón lévő számokkal... de ha "véletlenül" még ez sem stimmel, akkor jön a korrózió.
Semmi olyan oka/szerepe /előnye sincs ahogy azt beharangozták a bevezetésekor.
Mi értelme az eredetiség vizsgának, ha az asszony kocsija, ami alapból 2004-es, de 2011-ben megsemmisült, gömb formára törték, képek is megvannak róla, mindenki szerint menthetetlenül totálkáros.
Majd 2012-ben újra forgalomba állították, de érdekes módon egy 2006-os modell-t, a 2004-es adataival...
Egy Ford-mágussal (sok-sok éve mesterszerelő a márkához) átvizsgáltattuk és egyértelműen ki tudta jelenteni, hogy ez nem a gömbre tört, megsemmisült 2004-es modell, hanem egy fullos állapotú, javítás mentes 2006-os típus.
Állítólag szokás, hogy egy TK-s kocsi papírjait átmentik egy jó állapotú lopott kocsira és így újra forgalomba kerülhet.
Ez esetben az alvázszám fel van öntve és újra ütve, a motorszám pedig egy 15 éves, full rozsda mentes kocsin "természetes korrózió miatt olvashatatlan".
A gond, hogy úgy átment az eredetiségvizsgán, mint a szél, pedig 2004-ben lehet hogy tervrajzon sem létezett ez a modell...
Ezek alapján az eredetiségvizsga is egy ostoba lehúzás, egy bürokratikus szarrágás.
Videó van róla
http://www.ragasztoanyag.hu/bl...