Így van, nincs pánik, csak a futóműves júliusra vállalta a központi telót. Éppen keresek másikat, mert gyűjtögetni akarom a km-t, én is akarom már fotózni a 100.000-rest.
A piros mennydörgőt tegnap vittem az Aprilia mágushoz, van jó és rossz hír is.
A jó, hogy full gyári motor, sehol semmi nem volt bontva rajta, gyári Brembo féktárcsák, kellően berozsdált, soha nem piszkált csavarok mindenhol, a mágus szerint is pontosan annyi a km benne, amennyit mutat.
A rossz hír, hogy pályáztak a motorral és központi telóban már semmi olaj, ettől volt olyan ideges a kanyarokban.
Valamint a benzinszűrő is 15 éves, gyári benne, ami annyira koszos, hogy a benzin szivattyút kicsinálta az erőlködés...
Eddig ennyi a hiba lista, majd ma folytatódik.
Asszem 05 fehér. De gyöngyház a fényezése, viszont elég karcos. Tanktáska meg hátul a hengertáska adott neki. De ez legyen a legnagyobb hibája ezekről is tudtam mielőtt mentem vizslatni. Ma letakarítom meg kap egy vaxot is mi baja lehet. Lehet csinálok egy körbevizslatós vidit róla már tisztán.
Pityu bácsi, azért örülök, hogy európai motornál maradtál!
Mindig legyen vele jó szerencséd az utakon, mindig meneküljön meg a segged minden helyzetben és sürgősen érd el vele a 100.000 km-t!
Nekem eddig mindig villámgyorsan megcsinálta
Lm suspenzion keress rá
Volt amikor egy hét akart megjött oda-vissza postával
A jó, hogy full gyári motor, sehol semmi nem volt bontva rajta, gyári Brembo féktárcsák, kellően berozsdált, soha nem piszkált csavarok mindenhol, a mágus szerint is pontosan annyi a km benne, amennyit mutat.
A rossz hír, hogy pályáztak a motorral és központi telóban már semmi olaj, ettől volt olyan ideges a kanyarokban.
Valamint a benzinszűrő is 15 éves, gyári benne, ami annyira koszos, hogy a benzin szivattyút kicsinálta az erőlködés...
Eddig ennyi a hiba lista, majd ma folytatódik.
Mindig legyen vele jó szerencséd az utakon, mindig meneküljön meg a segged minden helyzetben és sürgősen érd el vele a 100.000 km-t!
Mi lett volna ha nincs vírus?
Akkor szerintem a verdát is cseréled.