Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem ha veszek is titok marad mert tönkre tesztek.
Rossz ómen nem lehet. Gabonás vagyok, ja nem. Babonás.
Tessék szépen megvárni a Hétfőt!
Akkor majd mindenki csodálkozhat
inkább azt írnád mit veszel. Nem kell a körbe duma, hogy már megbeszélés alatt, meg jófej az eladó, meg ilyen-olyan adatok...Márka, típus!
Valószínű ez már a kúrral jál.
Memmmmmmerem elképzelni, hogy honnan szedsz ennyi dilinyós életokosságot.
Csak akkorát kell álmodni ami felébredéskor nem okoz csalódást. Lenézel megtalálod pont a lábad között.
Elérhetetlen verzióim nekem is vannak spottúrázásra, például a K1600 GT, leverve róla 30 kiló sallang.
Haver 700-as Transalp-ja ismét meggyőzött, ha bármi miatt nem európai motorom lesz, akkor csak Honda.
Afrika inkább, az új nagyon tetszik és már bilibe is ért a kezem... A Pegaso nem érzelmeken alapulna, azt nem sajnálnám, a Hornet örök, soha nem válok meg tőle, inkább azt kímélném ha lenne egy olcsó bokorugró, a vadregényes túrákhoz.
Na, szoci motorokat soha nem toltam. Egyből felújítottam őket, aztán mindig volt nálam javító szett. Ott ha nem törik a főtengely és a váz, akkor nagyjából minden javítható max 1 óra alatt az út szélén is.
Laci, neked Pegaso helyett egy Transalp bármelyik szériája lenne a tuti talán. Honda, végletekig megbízható és jól bírja a terepet is.
Ez a babaolaj amit írt Jani eddig eszembe nem jutott. WD40 az alap olaj, akár hónalj alá is!
Én utoljára 250-es ETZ-t toltam, 16 évesen. Akkor megfogadtam hogy soha többet.
Lalinak irtam a hondás szösszenetéhez, de hogy neked is valaszoljak, semmi bajom az olasszal sem, erősen gondolkodok már egy ideje valami olcsó Pegaso-n, amit nem sajnálnék ott ahova a Hondával be se megyek. Nem problémamentesek de kezelhetők azok problémák, több ismerősömnek is van olasz motorja, ha foglalkoznak velük nem rosszak azok sem. Az egy más kérdés, hogy nekem a japánok vannak beakadva, főleg a Honda, talán itt is az első igazi szerelem volt a meghatarozó, ami végig kísér.
nem mondanám túl vastagnak.
Nyári,full bőr,az ujjak hosszúak,tenyér rész nem annyira de picit zavar.Remélem kinyúlik,mind kinyúlt amit hordok.

https://www.ebay.com/itm/Alpin...
Ne is mond, a régi Gilera MX-1-esem egy visszatérő gonddal tréfált meg sokszor, a benzin szivattyú és annak reléje kotlott meg rendszeresen. Már nagyon idegesített, hogy néha gndolt egyet ér leállt, egyszer 8 km-t toltam a 145 kilós motort, 35 fokban az út melletti sóderesben, ott egy kicsit már kiborultam idegileg.
És ennyivel meg is lehetett oldani a problémát, ez is beszédes. Nem?
Kívül vagy belül?
Jut eszembe, hétvégén jöttünk haza este, aztán látom a nosztoriba(az egy emelkedő Veszprém és csopak között) hogy BMW-t éppen tolják fel a trélerre, hát nem irigyeltem az embert, már csak azért sem mert vesz egy motort egy lakás áráért és még csak haza sem viszi az a motor. De tényleg, szar lehet így befejezni egy motoros napot.
Te szinte új motorokkal jársz, az nem mérvadó, mert 5 éves és 30.000 km-es koráig a Keeway is jó, nemhogy bármilyen japán, olasz, német márka.
Szia Laci! Tudod szoktam írni mindenki azzal lakik jól amit szeret, ízlik neki. Amit hétfőn meglesünk jó partner az eladó. Fóton átküldte a forgalmit, gyári papírjait pótkulcs bontatlanul stb.
Reméljük nem lesz macskazsák.
Az biztos, végletekig kiforrott technika, akkor is menni fog, mikor már kőolaj sem lesz.
Egyedüli gondom, hogy sajnos nem szeretem a sor4 karaktert és hangot. Valahogy mindenhol egyenletes az ereje és normál hétköznapi használatban csak olyan zizgős, zúgós hangja van, nyilván ez függ a kipu dobtól is.
A V2 egy kicsit gonoszabb, hirtelenebb, olyan tüzesebb érzés és egy jó dobbal szépen dörög már 4-5 ezres fordulaton is.
De ez csak egyéni hóbort.
Karbis Hondán is kötöttünk mar ki benzinpumpát útközben, mert megadta magát, yamahába is raktunk benzinkúti kompresszorrol levágott csövet vízcső helyett a dekli alá... én mindig hordok magammal bowden javító készletet is, gondolva a turatarsakra
Mondjuk egy CBF 1000, az semmiben sem kiemelkedő, de mégis mindenhol jó.