Elérhetetlen verzióim nekem is vannak spottúrázásra, például a K1600 GT, leverve róla 30 kiló sallang.
Haver 700-as Transalp-ja ismét meggyőzött, ha bármi miatt nem európai motorom lesz, akkor csak Honda.
Afrika inkább, az új nagyon tetszik és már bilibe is ért a kezem... A Pegaso nem érzelmeken alapulna, azt nem sajnálnám, a Hornet örök, soha nem válok meg tőle, inkább azt kímélném ha lenne egy olcsó bokorugró, a vadregényes túrákhoz.
Na, szoci motorokat soha nem toltam. Egyből felújítottam őket, aztán mindig volt nálam javító szett. Ott ha nem törik a főtengely és a váz, akkor nagyjából minden javítható max 1 óra alatt az út szélén is.
Lalinak irtam a hondás szösszenetéhez, de hogy neked is valaszoljak, semmi bajom az olasszal sem, erősen gondolkodok már egy ideje valami olcsó Pegaso-n, amit nem sajnálnék ott ahova a Hondával be se megyek. Nem problémamentesek de kezelhetők azok problémák, több ismerősömnek is van olasz motorja, ha foglalkoznak velük nem rosszak azok sem. Az egy más kérdés, hogy nekem a japánok vannak beakadva, főleg a Honda, talán itt is az első igazi szerelem volt a meghatarozó, ami végig kísér.
Ne is mond, a régi Gilera MX-1-esem egy visszatérő gonddal tréfált meg sokszor, a benzin szivattyú és annak reléje kotlott meg rendszeresen. Már nagyon idegesített, hogy néha gndolt egyet ér leállt, egyszer 8 km-t toltam a 145 kilós motort, 35 fokban az út melletti sóderesben, ott egy kicsit már kiborultam idegileg.
Jut eszembe, hétvégén jöttünk haza este, aztán látom a nosztoriba(az egy emelkedő Veszprém és csopak között) hogy BMW-t éppen tolják fel a trélerre, hát nem irigyeltem az embert, már csak azért sem mert vesz egy motort egy lakás áráért és még csak haza sem viszi az a motor. De tényleg, szar lehet így befejezni egy motoros napot.
Szia Laci! Tudod szoktam írni mindenki azzal lakik jól amit szeret, ízlik neki. Amit hétfőn meglesünk jó partner az eladó. Fóton átküldte a forgalmit, gyári papírjait pótkulcs bontatlanul stb.
Reméljük nem lesz macskazsák.
Az biztos, végletekig kiforrott technika, akkor is menni fog, mikor már kőolaj sem lesz.
Egyedüli gondom, hogy sajnos nem szeretem a sor4 karaktert és hangot. Valahogy mindenhol egyenletes az ereje és normál hétköznapi használatban csak olyan zizgős, zúgós hangja van, nyilván ez függ a kipu dobtól is.
A V2 egy kicsit gonoszabb, hirtelenebb, olyan tüzesebb érzés és egy jó dobbal szépen dörög már 4-5 ezres fordulaton is.
De ez csak egyéni hóbort.
Karbis Hondán is kötöttünk mar ki benzinpumpát útközben, mert megadta magát, yamahába is raktunk benzinkúti kompresszorrol levágott csövet vízcső helyett a dekli alá... én mindig hordok magammal bowden javító készletet is, gondolva a turatarsakra
Akkor majd mindenki csodálkozhat
Haver 700-as Transalp-ja ismét meggyőzött, ha bármi miatt nem európai motorom lesz, akkor csak Honda.
https://www.ebay.com/itm/Alpin...
Reméljük nem lesz macskazsák.
Egyedüli gondom, hogy sajnos nem szeretem a sor4 karaktert és hangot. Valahogy mindenhol egyenletes az ereje és normál hétköznapi használatban csak olyan zizgős, zúgós hangja van, nyilván ez függ a kipu dobtól is.
A V2 egy kicsit gonoszabb, hirtelenebb, olyan tüzesebb érzés és egy jó dobbal szépen dörög már 4-5 ezres fordulaton is.
De ez csak egyéni hóbort.