Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fog ki rajta, csak nem tudta, hogy van
Az fzr lehetett,de ő nem vette le a kipufogót.

http://youtu.be/a3rl42r85wo
Egy 20 éves, kevés lóerős konstrukció (mint az enyém) is igényli a "verseny" olajat ezek szerint?
Nem!! Csak a 300v mert az versenyolaj és jobban jó. Jegyzem meg én már kb 40ezerrel ezelőtt raktam motult a saját motoromba
Csak az a jóóóó? Sima Motul 5100 az nem jó?
Full idomos ketyere volt
Már az egy finom dolog volt hogy kapu pánt csavarokkal volt össze építve
Ha jól emlékszem japo belpiaci volt. De az agyam már közel sem 100-as szóval ez nem biztos
Volt mókolva rendesen szegény motor
Milyen érdekes, most már videókat nézek, már nem csak bmw-ről. Amerika, olajcserék, olyan olajakat öntenek bele amiről nem is hallottam. Nem tudják hogy csak a motul 300V a jó ?!
Ja igen az is kell, tényleg köszi!
A kötelező szájkosár megóggya.
Megtaláltam, furcsa de hát bmw. Nem hinném hogy egy autószerelőn ez kifogna. Pláne hogy 10perc internetezés után megvan minden.
Basszus deres a hajam rendesen de az arcom nagyon baba.
Ilyen e?
A nagyokból tuti kizavarnak,a kisebbekbe talán be lehet sunnyogni.
Add ki magad nyuggernek.
Délelőtt lehet menni papírbótba (nagy falusi is értse, közértbe) 65év kor alatt? Vagy csak most már dél után.
Én nem hinném hogy olyan eget rengetően bonyolult lenne olajat cserélni a k1600-ban, igaz még soha sem láttam szerelési utasítást. Legrosszabb esetben is talán szivattyúzni kell.
Mindjárt megnézem mi ez a csoda olajtartály.
Fz400
Melyik?
Hosszú tapasztalatom azt mondja,MINDENT darabokra lehet szedni.no para.
Volt amelyiknek a szűrő elől volt a leömlők alatt és nem fért ki sehogy sem
a bmw-k előtt nekem is csak japánok voltak.... egyikkel sem volt probléma..... a bmw-kkel sem....
igaz pl a k1600-nál sem egyértelmű pl az olajcsere... autószerelő cimborának is k1600 van, az első szériás és mondta, hogy ő otthon olajat cserélt.... mondom a belső teknőben is?..... miért az is van? van ám...... ööööö abban nem
amíg a japókat darabokra lehetett szedni otthon, a bmw-nek nem állnék neki.... ez is igaz....
Őőőőőőő,nem kell,ez hülyeség.Max az oldalidomot.Az újakon azt sem.
Nekem kettő volt hosszabb ideig olajcsere fékbetét csere volt az összes szerviz
A uondan kicsrektettem a szelepszar szimeringet de kar volt mert ugyanúgy füstölt
Szoval az olyan mintha nem is lett volna
A nem japán ( husky ktm) azért több a melo vajami apróság mindig van. Nem üzemzavar de ilyenek hogy elkopik egy o-gyűrű aztán mire hozza férek fél nap
Ráadásul olyan helyen van hogy egy csavarral le lehetne zárni
Bár az xl Honda is ilyen béna megoldás de abban valamiert jobban bírja
Mindegyik jó legfőképpen annak aki használja. Mert pont azt szereti.
Ja.... és vmiert mindig a Japokat kell mókolni érdekes...