Full idomos ketyere volt
Már az egy finom dolog volt hogy kapu pánt csavarokkal volt össze építve
Ha jól emlékszem japo belpiaci volt. De az agyam már közel sem 100-as szóval ez nem biztos
Volt mókolva rendesen szegény motor
Milyen érdekes, most már videókat nézek, már nem csak bmw-ről. Amerika, olajcserék, olyan olajakat öntenek bele amiről nem is hallottam. Nem tudják hogy csak a motul 300V a jó ?!
Én nem hinném hogy olyan eget rengetően bonyolult lenne olajat cserélni a k1600-ban, igaz még soha sem láttam szerelési utasítást. Legrosszabb esetben is talán szivattyúzni kell.
Mindjárt megnézem mi ez a csoda olajtartály.
a bmw-k előtt nekem is csak japánok voltak.... egyikkel sem volt probléma..... a bmw-kkel sem....
igaz pl a k1600-nál sem egyértelmű pl az olajcsere... autószerelő cimborának is k1600 van, az első szériás és mondta, hogy ő otthon olajat cserélt.... mondom a belső teknőben is?..... miért az is van? van ám...... ööööö abban nem
amíg a japókat darabokra lehetett szedni otthon, a bmw-nek nem állnék neki.... ez is igaz....
Nekem kettő volt hosszabb ideig olajcsere fékbetét csere volt az összes szerviz
A uondan kicsrektettem a szelepszar szimeringet de kar volt mert ugyanúgy füstölt
Szoval az olyan mintha nem is lett volna
A nem japán ( husky ktm) azért több a melo vajami apróság mindig van. Nem üzemzavar de ilyenek hogy elkopik egy o-gyűrű aztán mire hozza férek fél nap
Ráadásul olyan helyen van hogy egy csavarral le lehetne zárni
Bár az xl Honda is ilyen béna megoldás de abban valamiert jobban bírja
http://youtu.be/a3rl42r85wo
Már az egy finom dolog volt hogy kapu pánt csavarokkal volt össze építve
Ha jól emlékszem japo belpiaci volt. De az agyam már közel sem 100-as szóval ez nem biztos
Volt mókolva rendesen szegény motor
Add ki magad nyuggernek.
Mindjárt megnézem mi ez a csoda olajtartály.
igaz pl a k1600-nál sem egyértelmű pl az olajcsere... autószerelő cimborának is k1600 van, az első szériás és mondta, hogy ő otthon olajat cserélt.... mondom a belső teknőben is?..... miért az is van? van ám...... ööööö abban nem
amíg a japókat darabokra lehetett szedni otthon, a bmw-nek nem állnék neki.... ez is igaz....
A uondan kicsrektettem a szelepszar szimeringet de kar volt mert ugyanúgy füstölt
Szoval az olyan mintha nem is lett volna
A nem japán ( husky ktm) azért több a melo vajami apróság mindig van. Nem üzemzavar de ilyenek hogy elkopik egy o-gyűrű aztán mire hozza férek fél nap
Ráadásul olyan helyen van hogy egy csavarral le lehetne zárni
Bár az xl Honda is ilyen béna megoldás de abban valamiert jobban bírja