Amúgy piszkálta a fantáziámat, hogy Hondám legyen, de nem találtam olyat, ami igazán tetszik sporttúrában.
A VFR 800 többet zabál, mint az 1000-esem, a VTR 1000 meg sem szélvédelemben, sem kényelemben nem volt olyan, mint a Futura.
A Pan European 1300 meg 60 kilóval nehezebb.
Az Aprilia-val 2 éve nem jutok el szervizbe lassan... Csak egy emberhez akarom vinni, a mindenki által szaktekintélynek tartott archoz.
Csak megy és megy egyelőre, de most még jobban rendbe akarom tudni a gépet.
Persze hogy azzal is összejöhet. Csak nem mindegy hogy évente kétszer szervizbe köt ki vagy 10 év alatt egyszer sem, persze lehet hogy pont holnap lesz valami bibi, csak az arány nem mindegy.
Ilyen az előítélet
Az a vicc hogy laptop rádug és ment tovább. Hibás alkatrész nincs minden jó csak egy “rendellenesség “ történt
Ilyenkor kellene egy reset gomb és menni tovább. Mert ugye ha napi 5-10 reset van akkor úgy is elviszi szervizbe az ember
Mert ha vajami hiba van és megáll mert egy alkatrész kihalt akkor ez van, bármi elromolhat.
Cápatámadás, hasonlat:
Mivel én még nem láttam cápát, ezért soha nem is támadhat meg.
Mivel én még nem robbantam le, ezért soha nem is fogok.
Így már érted gondolom, mire akarok utalni.
Tudod, egy motor lerobbanása olyan, mint a cápa támadás a tengeren.
Ritka, de Hondával is összejöhet. Haveromnak volt egy 30 éves Honda VT 250-ese, 2 évet motorozott vele, nem volt semmi baja, de az már főleg szerencse volt, mert a következő gazdánál már megállt, mint a szög...
Egy-két relé, biztosítékok, pár apróság nem foglal sok helyet, meg egy imbusz + krova szett sem.
Aztán majd segítek vele az olyanoknak, akik semmit nem vittek magukkal.
Hát nem tudom, én bármerre mentem motorral soha nem húztam magam után szervízkocsit,defektspray volt nálam de az is csak azért mert a motorral együtt jött,de már az sincs mert elszólta magát. De lehet hogy azért ez a nagy lazaság mert hondán ülök...
A Mugen sport kesztyűm pont ezt csinálja, pedig van benne már 2000 km.
Kesztyűje válogatja, a Shox Fjord dupla réteg marhabőr téli kesztyűm viszont semmit nem nyúlt 7000 km alatt, gondolom a vastag anyag miatt.
A Mugen már kezd a kezemre formálódni.
Ha nyári könnyű akkor kinyúlik, de ha vastagabb akkor nem jó a méret szerintem rövid lehet az ujjaidnál. Ráfogsz a markolatra akkor meg gyűrődik a tenyér felső felénél.
Kérdés.
Kesztyű.Kb mennyi idő míg úgy normálisan megnyúlik?
Új van KB 200-250 km.
kinyitott tenyérrel jó,de motoron behúzva enyhén feszül,különösen a tenyér felső részén a 4 ujjnál tőben ahogy fogom a kormányt.
vajon fog ez változni?Van valami praktika a a nyúlás elősegítésére?
Eddig minden kesztyűm pont jó volt,használatra meg lötyögött.
Azért ilyen, hogy a szervizes is pénzt tudjon keresni !! "Nemúgyvanaz", hogy csak úgy otthon a garázsban megcsináljuk!!! A motoros + elissza a fizetését !!? Meg a nagybüdös lfszt!! Minek vannak akkor a szervizek??
Ismeros pegaso Motorja dobott egy hiba üzenetet aztán megállt és nem indult el többet laptop nélkül
Lehetett érte menni Erdélybe egy furgonnal
Szóval ami olasz és nem bőrkabat az csak szar lehet
Még szép, hogy bírja, papa. Hétfőn viszem az Aprilia szakihoz, így majdnem 60.000 km és 15 év után ráfér egy kis javítgatás, cseréltetem a fesszabályzót, elöregedett vízcsöveket, 4 db gyertyát (dupla gyertyás), ilyesmiket. A gyári reléket meg elteszem tartalékba, nem foglalnak sok helyet és idén már tényleg csavarogni szeretnék a Balkánon, nyugodtabb vagyok, ha van nálam néhány egyszerűen beszerelhető pótalkatrész.
Pityu papa, miután "burkoltan" jeleztem, hogy esztétikai hibákért nem óhajtok pluszban fizetni a műszaki vizsgán, érdekes egyből át is ment gond nélkül, még dicséretet is kaptam az alvázvédőért...
Érrrrdekes ez a szerelő szakma.
Került a maffia gépbe szép új hűtő is.
A VFR 800 többet zabál, mint az 1000-esem, a VTR 1000 meg sem szélvédelemben, sem kényelemben nem volt olyan, mint a Futura.
A Pan European 1300 meg 60 kilóval nehezebb.